tigerdip Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Velkommen Mr. Chance (Being There) Den er jo bare en genial satire, like aktuell nå som før Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg kjøpte Lost In Translation og Pianisten Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Stargate - The movie (Director`s cut) :!: Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Akk, jeg er svak.. Stakk på Rema for å kjøpe middag, endte opp med 2 nye DVD-er. Escape from Alcatraz med Clint Eastwood og Master and Commander med Russel Crowe for til sammen 200 kr. Jeg måtte bare ha dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Stor takk til kompisen min Erik (MacManus her på forumet) som ga meg en tidlig bursdagspresang, Pink Floyd: Live at Pompei og Where Eagles Dare (Ørneredet). Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har bestilt meg Trilogy of the dead fra cdon.no til 289kr! Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 jeg kjøpte En amerikansk varulv i london. Hadde hørt endel om den fra før. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg kjøpte Lost In Translation og Pianisten Samme combo som meg, hehe Kjøpte meg Mors Elling igår, har sett den på kino, måtte ha den i samlinga mi også, hehe. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kjøpte Papillon (1973), pga den fantastiske boken basert på en sann historie! Ble selvfølgelig skuffet over filmen.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Bestilte Behind Enemy Line, Tigerland, The Thin Red Line og Seven på Play.com for noen minutter siden Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 The Smashing Pumpkins - Rotten Apples: The Greatest Hits Video Collection 1991-2000 <-- kanskje ikke film men.. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Thomas og vennene hans. 99,- på Lefdal. Røverkjøp Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Reservoir Dogs. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg kjøpte Knull Meg (Base Moi) i Platekompaniet til 100kr. Jeg leste på baksiden at den var forbudt i Norge, men at den nå var lov i Norge. Så jeg tenkte at den må ha vært litt rå på grunn av det, hehe. Så jeg måtte bare kjøpe den og sjekke hvorfor den var forbudt. Jeg skal kanskje se den til helgen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Da var "Spartacus", "Mean Streets", "Hjortejegeren" samt Hitchcock's "North by Northwest" og "The Man who knew to Much" bestilt fra CDON.com Total: 335,- Endret 25. november 2004 av Beistet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Siste filmene eg kjøpte var Kaptein sabeltann+en annen tegne greie som eg ikke husker navnet på. Skal være jule gave til nevøen da. Var forresten grise billig. 2xdvd for 100-, Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Forrige helg handlet jeg inn; - The Italian Job (nyinnspillingen) - Beverly Hills Cop - The Haunted Mansion Alle disse tre til den nette pris av 202 norske kroner Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Var og handlet noe nå nettopp. Kjøpte meg Carlitos Way, en kjempe bra Al Pacino film jeg bare måtte ha i dvd samlingen min. Biggie & Tupac, dokumentaren som skulle være så bra som jeg har hatt lyst til å se en stund men aldri fant. Og så, det beste, Oz Season 1 & Season 2! En av de beste seriene jeg noen gang har sett. Dette var de eneste sensongene de hadde, men de skulle få inn de to andre, 3 og 4. De skal jeg kjøpe som julegave til brødrene mine, som digger serien like mye som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå