Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Midsommer - 66 kr

The Butterfly Effect - 39 kr

Hoodwinked - 148 kr

Slipp Jimmy Fri - 148 kr

 

 

Alle kjøpt hos playX.no

7033979[/snapback]

 

Jeg går sterkt ut i fra den releasedatoen hos Playx ikke er oppdatert med tanke på at både Platekompaniet og CDON har utsatt det til nærmere desember. Håper jeg tar feil, for jeg gleder nå inni hampen. :ohmy:

Endret av Russlebiffen
Lenke til kommentar
Kjøpte

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Special Extended DVD edition til 79,- på Kiwi. Synd de ikke hadde Two Towers óg, fordi da hadde samlingen vært komplett av EE.

7036429[/snapback]

 

EDIT: Helledussen, har de dette tilbudet på Kiwi i Bergen også? :hmm:

 

EDIT2: Er en Kiwi i nærheten av min VGS; sjekker i morgen..

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Kjøpte meg fire Pixar-filmer på lørdag. Kosta 120 kr per film på Posten i Bardufoss. Imorgen skal jeg hente en pakke der, så da skal jeg komplettere Pixar-samlingen min.

 

Disse kjøpte jeg på lørdag:

Toy Story

Toy Story 2

The Incredibles

Monsters, Inc.

 

Disse tenker jeg et jeg kjøper i morgen - så fremt Posten fortsatt har de:

Finding Nemo

A Bugs Life

 

Fantastiske filmer som er gode å ha på kveldstid under førstegangstjeneste ;) Ikke at jeg får så mye tid nå som jeg leser teori for å ta lastebillappen :whistle:

Lenke til kommentar

Idag var jeg en tur innom Mosseporten Senter, når jeg først var der besøkte jeg selvsakt Musikkverket for å se om det var noe som kunne friste til kjøp, det var det.

 

Jeg kjøpte:

Casualties of War Extended Cut og Pusher (2 for 200,-)

og

Amelie til 79.50,-

Den har jeg kjøpt før, men siden den ikke ville vise subtitle byttet jeg den. Jeg prøvde den nye Amelie DVDen, og samme problem oppsto. Problemet sitter helt klart i spilleren da min reservespiller snurrer Amelie med subtitle. Så i morgen tar jeg med meg spilleren og DVDen til Oslo, for å forklare mannen på HI-FI Center Kjedens butikk på Majorstua at jeg ikke vil ha tilbake spilleren før den vise Amelie med subtitle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...