lceman™ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Var på Drøbak City idag i lunsjen, der fant jeg The Goonies i en tilbudskurv i lekebutikken, denne filmen måtte jeg da punge ut 69.50,- for. 6991833[/snapback] The Goonies er en liten gladfilm Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 akuratt nå kjøpte jeg en komedie om frankenstein husker ikke hva den het Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du snakker vel ikke om Mel Brook's "Young Frankenstein"? Elskbar komedie, det. En må dog ha litt sær humor for å like den ekstra godt. Gunfreak: Ja, det tilbudet der var litt vel... uventet. Greit nok at noen sjapper setter ned prisen på store filmer raskt, men X-Men 3, dobbel-disc, som er SPLITTER NY, for 99kr? Nei, det kunne ikke jeg ha gjettet på forhånd! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fikk litt film fra alle verdens hjørner i dag i posten DDD: The Thomas Crown Affair (1968) Chasing Amy - CC Yesasia: Sik san/The God of Cookery Lung fu moon/Dragon Tiger Gate DVDfromKorea: Silmido - LSE (I et meget pent cover for å si det pent...) Og fra DDD sitt Buy 1 get 1 free salg ble det også en film eller 17 Eddie Murphy Raw, Chinatown, Hard Rain, Ferris Bueller's Day Off - Bueller Bueller Edition, AI, Almost Famous, Private Parts, Marathon Man, The Odd Couple, The Manchurian Candidate, Road to Perdition, Mousehunt, The Ring 2, We're No Angels, Elizabethtown, Cheech & Chong Up in Smoke & Still Smokin' Grei bunke til en pris på ca. 35-40 kroner filmen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Kjøpte meg et par gode filmer (etter min mening ) fra CDON.no: - Heat 2 Disc Special Edition 99,-. - The Ultimate Matrix Collection (10 Disc). 229,-. - The Good, The Bad And The Ugly (Special Edition) 89,-. - Butch Cassidy and the Sundance Kid (Special Edition) 89,-. Så var det vel ''2 DVD for 169,-.''-tilbudet jeg fikk på to av de. Synes det ble en grei pris også på 511,-! Endret 5. oktober 2006 av onyX Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kjøpte Hostel på Expert idag. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 V for Vendetta på Posten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Litt mer info da, folkens. I det minste ta med pris. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Da var disse bestillt fra playx Quentin Tarantino DVD-box 149kr BTW noen som kan bekrefte at Pulp Fiction er med i samlingen? The Hulk - Special Edition (3 Disc) 99kr Kom på totalt 336 Samlingen begynner ihvertfall å ta litt form nu Endret 6. oktober 2006 av CHB3 Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kill Bill 1 Kill Bill 2 Reservoir Dogs 2 DVD Jackie Brown 2 DVD Pulp Ficition er ergo ikke med. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vist du leser kommentarene Enig med forrige anmelder, men har en liten kommentar. Fikk boksen i posten i dag. Pulp Fiction er med!! :-) Gleder meg til å se ekstramaterialet som er med alle filmene (egne DVD'er) unntatt Kill Bill-filmene. Så nå går VHS'en i søpla.. Dersom du ikke allerede har denne så må du bare løpe å kjøpe.. eller bestille den her. Dette er en genial samling av Quentins filmer. Det eneste som er litt rart er at Pulp Fiction ikke er med, som jeg regner som hans beste film. Så for all del kjøp den også. Så er litt sprikende informasjon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Pulp Fiction er ikke i min boks av den typen i hvert fall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 I den britiske Tarantino-boksen finner du Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown i samme boks. Synes det er best, da disse er mye mer lik hverandre enn hva Kill Bill er lik de andre filmene. Mildt sagt tåpelig å ha en boks med to av de gamle filmene og Kill Bill filmene, men ikke Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 I den britiske Tarantino-boksen finner du Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown i samme boks. Synes det er best, da disse er mye mer lik hverandre enn hva Kill Bill er lik de andre filmene. Mildt sagt tåpelig å ha en boks med to av de gamle filmene og Kill Bill filmene, men ikke Pulp Fiction. 7014139[/snapback] Enig. Jeg ble litt skuffa når jeg kjøpte den, selv om jeg visste at Pulp Fiction ikke var med. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 I den britiske Tarantino-boksen finner du Reservoir Dogs, Pulp Fiction og Jackie Brown i samme boks. Synes det er best, da disse er mye mer lik hverandre enn hva Kill Bill er lik de andre filmene. Mildt sagt tåpelig å ha en boks med to av de gamle filmene og Kill Bill filmene, men ikke Pulp Fiction. 7014139[/snapback] Selv var jeg sjeleglad, fordi jeg hadde tilfeldigvis Pulp Fuiction fra før av. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 LOST Season 1 koster 179,- på El-Kjøp her hos meg. Kjøper den i morgen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tidligere fikk man den da kjøpt hos Playx.no for 139kr. Nevnte det i denne tråden også. Uansett, 179kr er jo heller ingen dårlig pris. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tidligere fikk man den da kjøpt hos Playx.no for 139kr. Nevnte det i denne tråden også. Uansett, 179kr er jo heller ingen dårlig pris. 7015296[/snapback] Trodde den på playx bare var "Part one: 1 - 13" utgaven, jeg Vet noen hvorfor Lost Sesong 1 er så grisebillig? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tja, kan vel ha noe med at første sesong begynner å bli litt "gammel" nå. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Idag kom Bram Stoker's Dracula fra Play den er en del av ett 3 for £15 kjøp de to andre har ikke kommet ennå, filmen kostet da £5 som ble regnet om til €7,49 som er ca. 64 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå