Pug Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvor mye kostet viduderet ditt? 6952837[/snapback] Hvis det var til meg, $29.99 fra Deep Discount, i praksis null frakt siden den er en del av en laaang serie forhåndsbestillinger, der så langt ingen er sendt samtidig. Forbidden Planet LE'en blir det eneste i hele bestillingen jeg må betale mva på. 6953141[/snapback] 29.99$ for hele boksen med alle DVD'ene, eller bare den siste? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvor mye kostet viduderet ditt? 6952837[/snapback] Hvis det var til meg, $29.99 fra Deep Discount, i praksis null frakt siden den er en del av en laaang serie forhåndsbestillinger, der så langt ingen er sendt samtidig. Forbidden Planet LE'en blir det eneste i hele bestillingen jeg må betale mva på. 6953141[/snapback] 29.99$ for hele boksen med alle DVD'ene, eller bare den siste? 6958884[/snapback] Jeg sa jeg hadde fått siste settet i GitS SAC S2, og kommenterte til bilde 2 at det var med de andre delene (underforstått ikke inkludert) satt inn. Med andre ord er det prisen på LE'en av siste DVD i sesong 2 det er snakk om, med metallboks til hele sesongen, + OST3 CD. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sykemelding = mye fritid = lete etter filmer å kjøpe Fra Yesasia.com Sik san/The God Of Cookery 13,5$ Lung fu moon/Dragon Tiger Gate 14,5$ SPL: Sha po lang/Kill Zone 18$ The Touch 9$ Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg og søsteren min spleiset på cdon sin to for 169kr-tilbud. Jeg skaffet meg Forrest Gump 2 Disc. Hun kjøpte Dagboken elns. Jeg vet egentlig ikke om jeg har penger, men vi får ta det som det kommer. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 For å feire perm så plukka eg med meg følgende på Platekompaniet: Cheech and Chong boks til 130 kr, impulskjøp, veit ikkje heilt kva filmer det er men har sett han eine i That 70' show. Alias sesong 1 og 2 til 160 kr pr. stk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Cheech and Chong vil du neppe angre på, meir latterlige typer i den klassen skal men se seg rundt etter lenge. Har dødd av de filmene om og om igjen på vorspiel opp igjennom årene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fikk et par filmer fra DDD i posten i dag Pet SemataryThe Dead ZoneTerminal VelocityThunderbolt and LightfootLittle NikitaThe HunterMad Max SESnapdragon10Southern ComfortDouble IndemnityThe Warriors - UDCLethal Weapon - DCLethal Weapon 2 - DCLethal Weapon 3 - DC Lurer på om jeg skal sette i gang med en liten Lethal Weapon maraton i kveld Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Fikk et par filmer fra DDD i posten i dag Pet SemataryThe Dead ZoneTerminal VelocityThunderbolt and LightfootLittle NikitaThe HunterMad Max SESnapdragon10Southern ComfortDouble IndemnityThe Warriors - UDCLethal Weapon - DCLethal Weapon 2 - DCLethal Weapon 3 - DC Lurer på om jeg skal sette i gang med en liten Lethal Weapon maraton i kveld 6964643[/snapback] Vi to har forskjellige meninger om hva "par" betyr :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Skulle kanskje ha skrevet: et "par" Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Idag venta de tre originale Star Wars filmene på meg når jeg kom hjem, filmene er 2 disk utgaver med både den original theatrical verson og den nye versonen med CGI effekter. Må si at leveringstiden imponerte da disse filmene ble sendt fra Ezy DVD i Australia natt til mandag. IMDb Link til filmene: Ep. IV | Ep. V | Ep. VI Filmene kostet ca 115 kroner stykke. Jeg har av en eller flere merkelige grunder ikke sett noen av disse filmene ennå, så jeg gleder meg stort. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvordan er det mulig ikke å ha sett Star Wars før Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nei si det, har bare ikke blitt sånn, jeg skammer meg selvfølgelig og planlegger å se disse filmene iløpet av helga. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dårlig oppdragelse. Pappa viste meg Star Wars i en alder av 11, og jeg har vært frelst siden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har mistanke om at jeg så dem før jeg kunne prate Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Istid 2, forhådsbestilling Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har forøvrig kjøpt Stella Dallas for $8.82 på Amazon marketplace. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Nei si det, har bare ikke blitt sånn, jeg skammer meg selvfølgelig og planlegger å se disse filmene iløpet av helga. 6965119[/snapback] Da må du for all del se orginalene først og kose deg med dem før du hopper på de nye utgavene en gang seinere Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er uten tvil måten det vil bli gjort på. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Wolf Creek, Unrated The Little Mermaid, 2-disc Platinum Edition 21 Grams, Special Edition Point Break, Pure Adrenalin Edition X-Men: The Last Stand, Stan Lee Collector's Edition Scarface, 2-disc Platinum Edition The Texas Chainsaw Massacre 2, Gruesome Edition Black Rain, Collector's Edition Calvaire (AKA The Ordeal Dust Devil, 5-disc Limited Edition A Nightmare On Elm Street, 2-disc Infinifilm Edition Alle R1, $160 samlet, fra USA. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dårlig oppdragelse. Pappa viste meg Star Wars i en alder av 11, og jeg har vært frelst siden. 6965131[/snapback] Jeg oppdrar lillebroren min på 10 til å bli skikkelig geek. Han brukte alle sparepengene sine på Star Wars IV-VI-boksen da den kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå