1234567890qwertyuio Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Band Of Brothers. 10 timer med god film/serie. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Band Of Brothers. 10 timer med god film/serie. AMEN! Braveheart her ... filmhistorie! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 This is Spinal Tap. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 The Simpsons Season 2,3 & 4. Tilbud på Play247, Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Harry Potter 3 Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 The Simpsons Season 2,3 & 4.Tilbud på Play247, Suverent Har lett etter en bra pris på Sesong 4 og her var det bare å slå til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 This is Spinal Tap. Liker du den? Jeg for min del synes den er oppskrytt. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Team Antonsen - One Night Only Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 altså wh1te du burde se noen von trier filmer. mine favoritter er riket 1 og 2, breaking the waves og element of crime. beste nordiske director etter ingmar bergman i min oppfatning:) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 This is Spinal Tap. Liker du den? Jeg for min del synes den er oppskrytt. Jeg elsker den filmen! Jeg har vanskelig med å forstå hvordan man ikke kan digge humor som dette: Nigel Tufnel: The numbers all go to eleven. Look, right across the board, eleven, eleven, eleven and... Marty DiBergi: Oh, I see. And most amps go up to ten? Nigel Tufnel: Exactly. Marty DiBergi: Does that mean it's louder? Is it any louder? Nigel Tufnel: Well, it's one louder, isn't it? It's not ten. You see, most blokes, you know, will be playing at ten. You're on ten here, all the way up, all the way up, all the way up, you're on ten on your guitar. Where can you go from there? Where? Marty DiBergi: I don't know. Nigel Tufnel: Nowhere. Exactly. What we do is, if we need that extra push over the cliff, you know what we do? Marty DiBergi: Put it up to eleven. Nigel Tufnel: Eleven. Exactly. One louder. Marty DiBergi: Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder? Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven. Nigel Tufnel: You can't really dust for vomit. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Evil Dead-triology (LE) venter forhåpentligvis på meg i postkassa når jeg kommer tilbake på hybelen, gleder meg. Før det, kjøpte jeg Dawn of the Dead (DC). Jeg er ingen "gore"-fan, men syntes de filmene var et must i samlingen. Har Gudfaren, Star Wars, Indiana Jones, Band of Brothers, i det hele tatt.. Trengte bare Evil Dead for å sette prikken over i-en. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kjøpte alle Alien filmene her om dagen... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kjøpte alle Alien filmene her om dagen... Gratulerer ... det er verdt og eie - og jeg har gjort det samme selv. Pluss "Band of Brothers", "Lethal Weapon", "Indiana Jones" og "Star Wars"-boksene. Er man film frelst så er man film frelst. (og blakk) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Kjøpte alle Alien filmene her om dagen... Det gjorde jeg også for noen mnd siden. Utrolig fin boks med masse stash. Kjøpte meg remaken av Dawn of the dead (Director`s Cut). Skal sees i kveld sammens med smågodt og julebrus Endret 20. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Fikk nettopp Detroit 9000 i postkassen, men har ikke hatt tid til å se den ennå. Eneste jeg vet om den er at musiikken skal være bra Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Siste eg kjøpte var Master and Commander Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 The Ladykillers, komedie! Anbefalest! Artig som faen! Noen andre som har sett den ? Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kjøpte This is Spinal Tap, på REMA. Ikke hatt tid til å se den enda. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Elvis - Aloha from Hawaii! Anbefales! Sjukt bra! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Underworld Van Helsing og Troy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå