Manx Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Endelig, skal bli moro å få sett orginal filmene igjen Fra DDD for ca. 25$ pr.stk. Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe de på R1. Men fant ut at de australske utgavene hadde norsk tekst pussig nok. Pussig fordi jeg mener å ha lest at disse "limited" utgavene ikke utgis i Norge. De australske utgavene var faktisk veldig billig også, jeg kjøpte de fra ezydvd for ca. $22 per stk (som i australske dollar blir rundt hundrelappen). 6863736[/snapback] Det var da veldig billig, men gjort er gjort og har heller ikke bruk for tekst, det er bare i veien Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 I dag fant jeg den endelig, DVD-en jeg har lett etter i år og dag: Denne finfine metallboksen inneholder alle Disneys propagandafilmer fra andre verdenskrig. Her får man blant anned se Donald som ammunisjonsfabrikkarbeider og fallskjermsoldat. Kjente Disney-figurer i en slik kontekst er uhyre vittig, og det å høre Donald si "Heil Hitler" er i grunnen verdt 350 kroner alene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 De skal da absolutt komme ut i Norge! Det mener jeg da å ha lest. Her leste jeg at de ikke kommer i Norge. 6864119[/snapback] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Dei skal endeleg få ut ein boks med dei tre siste filmane ja, gode greier, går fint å kjøpe frå utlandet, blir ofte billigare på store boksar uansett. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I går benyttet jeg meg av gavekortet mitt og kjøpte inn et par filemer. Fun With dick and irene, ble kjøpt inn, og Running scared. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I dag fant jeg den endelig, DVD-en jeg har lett etter i år og dag: Denne finfine metallboksen inneholder alle Disneys propagandafilmer fra andre verdenskrig. Her får man blant anned se Donald som ammunisjonsfabrikkarbeider og fallskjermsoldat. Kjente Disney-figurer i en slik kontekst er uhyre vittig, og det å høre Donald si "Heil Hitler" er i grunnen verdt 350 kroner alene. 6864455[/snapback] hvor fant du den Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 På Outland i Bergen. Jeg trodde siste sjanse for å skaffe seg boksen hadde gått meg forbi for flere år siden da Avalon gikk tom, men med nye eiere kommer nye lagere. Hvis du ikke finner den, kan du trøste deg med at den vil slippes i vanlig utgave etter hvert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I går benyttet jeg meg av gavekortet mitt og kjøpte inn et par filemer. Fun With dick and irene, ble kjøpt inn, og Running scared. 6867485[/snapback] Fun With Dick and Irene? Fun With Dick and Jane, eller Me, Myself & Irene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Er Fun with Dick and JANE ein bra film? Er stor fan av Jim Carrey så eg tenkte på å gå til innkjøp av filmen. Edit: Eg vart så hengt opp i Irene etter at du påpeikte dette fredrik at eg skreiv feil. Endret 15. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den er helt grei, til tider veldig morsom, men den har også en del døpunkter... Mephis Belle falt ned i posten sammen med Titanic Deluxe collector's edtion... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er det en stor kollektiv spøk mot meg eller? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke det jeg vet, men du skal vel kanskje ikke se bort i fra det Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er også forvirret Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) The Frighteners 3 Discs £6.99 Ultimate Force Series 1 £14.99 Collateral 2 Discs £7.99 Play.com EDIT: De mener sikker Fun with Dick and Jane og Me, Myself & Irene og ikke filmen "Fun with Dick and Irene". Endret 15. september 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tre filmer fra DDD: - Stephen Lynch - Live at the El Ray $9.44 - The Waterboy $6.94 - 10 Things I Hate About You $6.94 Fra Play.com: - Cube: Box Set (Cube, Cube 2: Hypercube og Cube Zero) £7.99 - Jarhead £6.99 - Air Force One £5 - Cool Runnings £5 - School Of Rock £5 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er Fun with Dick and JANE ein bra film? Er stor fan av Jim Carrey så eg tenkte på å gå til innkjøp av filmen. 6867993[/snapback] Den er helt grei nok. Slik som Bruce Almighty har den sine unike øyeblikk, men også slik som Bruce Almighty kan den på langt nær måle seg med de gamle Carrey-filmene. Den tiden er tydeligvis over for lengst. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Han kjem nok aldri til å overgå Dumb & Dumber, Ace Ventura eller The Mask, filmane han har spelt i dei seinare åra er meir dramakomedie enn rein komedie som nevnte filmar er. Drama\komedie\romantikk funker til tider det og ja, Bruce Almighty synest eg var ganske god, men det er jo berre på grunn av Carrey. Edit: Ikkje at Aniston er feil altså, men ho er mest eyecandy. Endret 15. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 For min del så er jo Steve Carell høydepunktet i den filmen, Carrey vet man er morsom Steve Carell kom som et lyn fra klar himmel for min del... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Stemmer det du, Carell var fabelaktig i den rollen, ler så eg griner kvar gang eg ser scenen der han babler på TV. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Problemet er jo at akkurat den scena der er omtrent det eneste i hele Bruce Almighty som faktisk er så artig at man ler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå