Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Endelig, skal bli moro å få sett orginal filmene igjen  :yes:

Fra DDD for ca. 25$ pr.stk.

Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe de på R1. Men fant ut at de australske utgavene hadde norsk tekst pussig nok. Pussig fordi jeg mener å ha lest at disse "limited" utgavene ikke utgis i Norge. De australske utgavene var faktisk veldig billig også, jeg kjøpte de fra ezydvd for ca. $22 per stk (som i australske dollar blir rundt hundrelappen).

6863736[/snapback]

Det var da veldig billig, men gjort er gjort og har heller ikke bruk for tekst, det er bare i veien :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag fant jeg den endelig, DVD-en jeg har lett etter i år og dag:

onthefrontlinescov.jpg

Denne finfine metallboksen inneholder alle Disneys propagandafilmer fra andre verdenskrig. Her får man blant anned se Donald som ammunisjonsfabrikkarbeider og fallskjermsoldat. Kjente Disney-figurer i en slik kontekst er uhyre vittig, og det å høre Donald si "Heil Hitler" er i grunnen verdt 350 kroner alene.

Lenke til kommentar
I dag fant jeg den endelig, DVD-en jeg har lett etter i år og dag:

onthefrontlinescov.jpg

Denne finfine metallboksen inneholder alle Disneys propagandafilmer fra andre verdenskrig. Her får man blant anned se Donald som ammunisjonsfabrikkarbeider og fallskjermsoldat. Kjente Disney-figurer i en slik kontekst er uhyre vittig, og det å høre Donald si "Heil Hitler" er i grunnen verdt 350 kroner alene.

6864455[/snapback]

hvor fant du den

Lenke til kommentar
Er Fun with Dick and JANE ein bra film? Er stor fan av Jim Carrey så eg tenkte på å gå til innkjøp av filmen.

6867993[/snapback]

Den er helt grei nok. Slik som Bruce Almighty har den sine unike øyeblikk, men også slik som Bruce Almighty kan den på langt nær måle seg med de gamle Carrey-filmene. Den tiden er tydeligvis over for lengst.

Lenke til kommentar

Han kjem nok aldri til å overgå Dumb & Dumber, Ace Ventura eller The Mask, filmane han har spelt i dei seinare åra er meir dramakomedie enn rein komedie som nevnte filmar er. Drama\komedie\romantikk funker til tider det og ja, Bruce Almighty synest eg var ganske god, men det er jo berre på grunn av Carrey.

Edit: Ikkje at Aniston er feil altså, men ho er mest eyecandy. :love:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...