Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Den britiske utgaven av 1492: Conquest Of Paradise er ganske dårlig, ikke optimalisert for 16:9 og bare DD 2.0 lyd. Skaffet meg prompte den australske utgaven da den kom, den er langt bedre (16:9 optimalisert og DD5.1 lyd).

Jasså. Jamen da var det jo fint at det skjedde noe feil under pengeoverføringen. Kanskje jeg bestiller den da. Er Australia-versjonen og USA-versjonen "likedan"? Hvor får jeg den billig fra Australia, i det minste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah, 130kr er for dyrt for mitt blod. Er trange tider, og min policy når det gjelder DVD-kjøp er at jeg aldri betaler mer enn 100kr for en film, med mindre den er veldig ny eller har en spesiell grunn for å være dyr. Slike ting må man bare gjøre når man ikke har jobb og fast inntekt. :hm:

6857452[/snapback]

Er med på den. Skal sende jobbsøknad til Playcom snart. Hvis jeg får jobb der, blir det kanskje litt film til innkjøpspris. :wee:

Lenke til kommentar

Var innom Esso i sted for å handle nye virftereimer til bilen, Mozell til meg og røyk til muttern, og tok like godt med:

Million Dollar Baby

The Recruit

Kiss Kiss Bang Bang

The Constant Gardener

Alle til 79kr hver.

Lurer på om jeg skal se The Recruit nå.

Lenke til kommentar

var innom en lokal videobutiken i halden i stad og kjøpe

Karate kid 2 99kr (aldri sett noen av dem før)

Smokey and the Bandit 1 99kr

The Blues Brothers. 2disc collectors edition. 99kr

I Kina spiser de hund. 99kr

Bleeder 99kr

The Fast and the Furious 1 og 2 for 200kr

Endret av wailer
Lenke til kommentar
Endelig, skal bli moro å få sett orginal filmene igjen  :yes:

Fra DDD for ca. 25$ pr.stk.

Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe de på R1. Men fant ut at de australske utgavene hadde norsk tekst pussig nok. Pussig fordi jeg mener å ha lest at disse "limited" utgavene ikke utgis i Norge. De australske utgavene var faktisk veldig billig også, jeg kjøpte de fra ezydvd for ca. $22 per stk (som i australske dollar blir rundt hundrelappen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...