Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jaja, filmen er jo god, og med så mye ekstramateriale så føles det ikke ut som om du har tapt noe som helst. 118kr er ikke så mye likevel, det. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Eg bestilte før i dag king of queens sesong 1 på amazon.com. Den kostet meg $26.95 med frakt. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Man on Fire for 99,- på XS i Sogndal. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gladiator 4.99 £ @ amazon.co.uk The Hills Have Eyes, Unrated 2006 150 ,- NOK @ cdon.com Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 I dag kom Kill Bill Vol.1 Japan verson, så senere i dag skal det blir BLOD!! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Idag kom Kingpin i posten, den har vært resta fra DDD en stund, den kostet ikke rare greine, en drøy femtilapp ellerno'. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Fikk i dag Slither fra Ezydvd.com til ca $30 (Australske dollar)! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Fikk en del R1 filmer i dag fra USA, litt kommers, litt ikke... Må ha litt adspredelse. Rupan Sansei: Kariosutoro No Shiro, aka Lupin The Third: The Castle Of Cagliostro, Special Edition Beavis & Butt-Head Do America, Special Edition The Wild Lucky Number Slevin The Fast And The Furious: Tokyo Drift Blade Runner, Remastered Emperor Of The North Backdraft, 2-disc Special Edition United 93, 2-disc Limited Edition Hard Candy Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Siste bestilte,nå nettopp, var de restaurerte og kraftig forbedrede koreanske utgivelsene av Wong Kar Wais Chungking Express og Fallen Angels, like under mva-grensa (frakt inkludert) hos Yes Asia. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Never Say Never Again, uoffisiel JB 007 film med Sean Connery fra '83. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har kommet litt filmer den siste uka, alt fra amazon.co.uk: Die Hard Trilogy Collector's Edition, måtte bare ha litt mer god gammel action Rear Window, en gammel film jeg faktisk liker. Saving Private Ryan 60th Anniversary Commemorative Edition Teenage Mutant Ninja Turtles, Vol 1-4 av den nyere animasjonsserien, Turtles eier jo Ca £35 for alt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Die Hard Trilogy Collector's Edition, måtte bare ha litt mer god gammel action 6848032[/snapback] ...Som jeg og flere andre her flere ganger tidligere har advart om: Pass deg for Die Hard 3. Den britiske versjonen er kuttet ned litt. Omtrent alle banneord er enten borte eller endret til "snillere banneord". Tragiske saker, egentlig. Jeg råder deg til å i tillegg skaffe deg den norske versjonen av 3'ern separat. Den britiske versjonen av filmen er helt ødelagt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Er ikke helt sikker på hvorfor men klarte å handel inn Titanic: 4-disc Definitive Collectors Edition, fra amazon.co.uk for 11.91£ eller noe sånn. To gode grunner, litt bedre bilde og DTS 6.1... Edit: Utrolig hva som dukker opp når man tar en tur i posten Taps - 25th Anniversary SE The Wild Lucky#Slevin The Perfect Score Endret 12. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Lenge siden jeg har kjøpt meg noen nye filmer, så jeg slo like så godt til i dag, med... -Bram Stoker's Dracula -Mary Shelley's Frankenstein -Sky High -Clue -The 40 Year Old Virgin -Blazing Saddles (30th Anniversary Spec. Ed.) Kosta meg nøyaktig £30. EDIT: Glemte en film. Endret 12. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 har tenk på å kjøpe blazing saddles, men dumme TCM har vist den å mange ganger at jeg er lei den. Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 kjøpte tv-serien The Triangle fra Play.com, tror ikke det kosta mer enn 8 pund. Den var faktisk ikke så verst! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Helsike, soleil sitt innlegg gjorde meg interessert i serien, så jeg begynte å lese litt... Da fant jeg plutselig ut at kroppen min virket så interessert at den bare bestilte serien fra Play.com, og slengte med 1492: Conquest of Paradise. Kosta meg ca. 150kr. Ser ut til at jeg er tilbake i den onde sirkelen jeg trodde at jeg hadde klart å revet meg løs fra for noen måneder siden... Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Helsike, soleil sitt innlegg gjorde meg interessert i serien, så jeg begynte å lese litt... Da fant jeg plutselig ut at kroppen min virket så interessert at den bare bestilte serien fra Play.com, og slengte med 1492: Conquest of Paradise. Kosta meg ca. 150kr. Ser ut til at jeg er tilbake i den onde sirkelen jeg trodde at jeg hadde klart å revet meg løs fra for noen måneder siden... 6850862[/snapback] He he, så bra! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Helsike, soleil sitt innlegg gjorde meg interessert i serien, så jeg begynte å lese litt... Da fant jeg plutselig ut at kroppen min virket så interessert at den bare bestilte serien fra Play.com, og slengte med 1492: Conquest of Paradise. Kosta meg ca. 150kr. Ser ut til at jeg er tilbake i den onde sirkelen jeg trodde at jeg hadde klart å revet meg løs fra for noen måneder siden... 6850862[/snapback] Den britiske utgaven av 1492: Conquest Of Paradise er ganske dårlig, ikke optimalisert for 16:9 og bare DD 2.0 lyd. Skaffet meg prompte den australske utgaven da den kom, den er langt bedre (16:9 optimalisert og DD5.1 lyd). Liker forresten postapokalyptiske filmer (og asiatiske filmer) så da jeg kom over 2-disc R1-utgaven av Dragon Head ble det kjøp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Battleground £5.99 fra play Ultimate Force sesong 1 også fra play til £14.99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå