Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OT: Takker Njål bestilte nettop Sesong 2.0 fra DeepDiscoundDVD.com men på ordrestatusen min står det helt blankt. :dontgetit: Ikke noe e-mail har jeg heller fått. Bruker min hotmail som e-mail har dette noe med at jeg ikke har fått noe e-mail fra de?

6803055[/snapback]

Ordrebekreftelse per email får man stort sett etter alt fra 1 minutt til at par timer (unntatt under 20%off-salgene, da kan det ta lengre tid), mens oprdrestatus i kontoen ligger 10-12 timer etter, både ved bestilling og utsending.

Lenke til kommentar

Jeg gikk en tur i byen, og fikk øye på 10 for 600-tilbudet til FRS. Jeg og kameraten min tok 5 hver. Mine var:

- Patton - en av de "store" krigsfilmene jeg ikke har sett enda.

- Die Hard (Special Edition) - fantastisk bra!

- DIe Hard 2 (Special Edition) - på tide å få med seg denne.

- Heat (2-Disc Special Edition) - på bakgrunn av det jeg har hørt her på forumet.

- I, Robot (2-Disc Collector's Edition) - fin kjede-seg-film.

I tillegg kjøpte jeg Kjetil og Kjartans tredje sesong for 100,- på Spaceworld :)

Lenke til kommentar
Den restaurerte R1 Blade Runner DC'en kom i dag, i tillegg til bl.a. den animerte The Tick-serien.

6815167[/snapback]

Denne versjone vil vel også bli gitt ut i den neste versjonen som kommer til året?

Er det i hele tatt noen grunn for å kjøpe denne versjonen?

6819286[/snapback]

1. Den er her. Nå.

2. Jeg stoler ikke på spesialutgaven før jeg ser den, eller hvilke utgaver av filmen den inneholder.

3. Denne restaurerte utgaven vil kun være in-print i fire måneder. Kjedelig å måtte lete på brukt/samler-markedet hvis det viser seg at utgaven ikke er mer/avviker i Den Store Boksen.

4. Den kostet en relativ slikk og ingenting (tok den med som en del av en laaang liste med bestillinger/forhånds- fra DDD, så betalte i praksis ikke frakt).

EDIT:

Sammenligning av gammel og ny @DVD Beaver .

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...