Plomma2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Kjøte en del filmer på torsdag. De hadde et "4 for 300"-tilbud på platekompaniet i Oslo, så jeg kjøpte like greit 8 filmer: Gudfaren Gudfaren, del II Gudfaren, del III Izzat Scarface Once upon a time in America The Shawshank Redemption Pirates of the Caribbean Kjøpte også et par filmer på Outland i Østbanehallen, husker ikke prisen: Donnie Darko (Spesialutgave) Goodfellas Hadde jeg bare hatt tid til å se noen av dem, så hadde det vært fint :/ Endret 2. september 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Phantom of the Opera - 3 Disc - 239kr - CDON.COM Edit: Rettet på helt feil pris. Endret 2. september 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nå har du hvert flink Deathie, mye bra film der 6787443[/snapback] Synes jeg også. Slår vel mine tidligere kjøp ned i støvlene når det gjelder antall filmer kjøpt på en dag. Er nok du og andre her inne som har alt for stor påvirkning på meg. Kjøte en del filmer på torsdag.De hadde et "3 for 400"-tilbud på platekompaniet i Oslo, så jeg kjøpte like greit 8 filmer: Gudfaren Gudfaren, del II Gudfaren, del III Izzat Scarface Once upon a time in America The Shawshank Redemption Pirates of the Caribbean Kjøpte også et par filmer på Outland i Østbanehallen, husker ikke prisen: Donnie Darko (Spesialutgave) Goodfellas Hadde jeg bare hatt tid til å se noen av dem, så hadde det vært fint :/ 6788258[/snapback] Mener du ikke 4 for 300,-? Du har delt filmene dine så fint opp i 4 og 4 samtidig som et 3 for 400 tilbud egentlig ikke er så veldig billig at det gjør noe. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nå har du hvert flink Deathie, mye bra film der 6787443[/snapback] Synes jeg også. Slår vel mine tidligere kjøp ned i støvlene når det gjelder antall filmer kjøpt på en dag. Er nok du og andre her inne som har alt for stor påvirkning på meg. Kjøte en del filmer på torsdag.De hadde et "3 for 400"-tilbud på platekompaniet i Oslo, så jeg kjøpte like greit 8 filmer: Gudfaren Gudfaren, del II Gudfaren, del III Izzat Scarface Once upon a time in America The Shawshank Redemption Pirates of the Caribbean Kjøpte også et par filmer på Outland i Østbanehallen, husker ikke prisen: Donnie Darko (Spesialutgave) Goodfellas Hadde jeg bare hatt tid til å se noen av dem, så hadde det vært fint :/ 6788258[/snapback] Mener du ikke 4 for 300,-? Du har delt filmene dine så fint opp i 4 og 4 samtidig som et 3 for 400 tilbud egentlig ikke er så veldig billig at det gjør noe. 6788290[/snapback] Ah. Det stemmer. Sånn går det når man ikke får kaffe tidlig på dagen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kjøpte Good Taste Made Bad Taste i dag for 60 kr hos platekompaniet. Måtte nesten ha den siden den ikke var med i min danske utgave av Peter Jackson Collection. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ble Men in Black da jeg var innom Ica for å handle litt, 99 kr. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Impulskjøp hos kiwi: Forrest Gump Gladiatoren Dark blue Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Monty Python Movie Box landet i postkassen på fredag, bestilt fredagen før. I hvilken rekkefølge burde jeg se dem? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Tja, kommer vel på det samme. De har jo ikke så mye med hverandre å gjøre. Du kan jo se dem i den rekkefølgen de kom ut (Holy Grail - Life of Brian - Meaning of Life), men da blir du kanskje litt skuffet. Holy Grail og Life of Brian er nemlig omtrent like geniale, mens Meaning of Life ikke når opp til leggene engang. Endret 3. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Se Meaning of Life først. Den er morsom, men de andre er myyyyye bedre. Jeg synes selv at Holy Grail kanskje er et ørlite grann morsommere enn Life of Brian, men det er ikke lett å rangere dem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Meaning of Life er så til de grader undervurdert. Åpningsscenen er det beste Monty Python noensinne har laget. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 V for Vendetta v\veldig bra film det Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kjøpte to filmer på Statoil i dag for 99,- / stk. Stuck on You og Waiting.. Sistnevnte ikke så bra.. :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Meaning of Life er så til de grader undervurdert. Åpningsscenen er det beste Monty Python noensinne har laget. 6797559[/snapback] Heile filmen er bare fatal underholdnig så til de grader.sært ja,men det kan vi like Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I dag landet Kickboxer Collection i postkassen min. Bestilt 08/26/06, shipped 08/29/06, fremme 09/4/06. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Kom i posten i dag fra amazon.co.uk: Kill Bill Vol. 1 Schindler's List Enter the Dragon (Special Edition) Brokeback Mountain ca £24 for alle. Endret 6. september 2006 av Doga Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fikk endeling ut fingeren og kjøpte meg Battlestar Galactica mini serien som dumpa i postkassen i dag fra play.com til £6.99 Sesong 1 av serien er underveis fra amazon.co.uk £21.43 Sesong 2 venter jeg litt med da jeg ikke vet om jeg skal gå for sone 1 eller 2 grunnet ekstramaterialet. Noen som vet om de to versjonene er identiske? Ser at sone 2 selger hele sesong 2 samlet mens sone 1 har delt denne i 2 deler. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fikk Lord of War fra en eller annen bladutgiver i posten i dag, uvisst hvorfor, men jeg hadde sikkert fortjent det! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Satt å kikket litt på filmene min i går kveld på jakt etter noe å sovne til, og fant ut at jeg hadde sett de fleste for mange ganger. Så en bestilling var helt klart nødvendig. -Kikujiro £5.99 -Jacob's Ladder £5.00 -Serpico £5.00 -Enter The Dragon (£5.00 -Assault On Precinct 13 (1976) £5.00 -Visitor Q £7.99 -Flaming Brothers £5.99 -Tiger On The Beat £5.99 -Full Contact £5.99 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fikk endeling ut fingeren og kjøpte meg Battlestar Galactica mini serien som dumpa i postkassen i dag fra play.com til £6.99 Sesong 1 av serien er underveis fra amazon.co.uk £21.43 Sesong 2 venter jeg litt med da jeg ikke vet om jeg skal gå for sone 1 eller 2 grunnet ekstramaterialet. Noen som vet om de to versjonene er identiske? Ser at sone 2 selger hele sesong 2 samlet mens sone 1 har delt denne i 2 deler. 6802454[/snapback] Så vidt jeg vet har den britiske sesong 2 kun nevneverdige ekstras for første del av sesongen (dvs det som tilsvarer S2.0 i R1), mens S2.5R1 har tilsvarende ekstras som S2.0. I tillegg er jo R1-settene tilsammen billigere enn R2-settet, siden du får dem hver for seg under mva-grensa fra DeepDiscount. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå