Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rasket med meg Oasis (2002) fra Platekompaniet etter anbefaling fra forumet for en stund siden. 60,-

6765116[/snapback]

Nei men skulle du ha sett! Røverkjøp. Får jeg spørre hva slags tilbud dette var? Ser den koster 199,- over nett.

6767007[/snapback]

I Bergen har de en slik 60-kronershylle der det er diverse dårlige filmer. Av og til ligger det dog noen godbiter der, slik som i dag. 3 eksemplarer var det av Oasis. :)

Lenke til kommentar

The Sopranos - Season 1 kom i dag fra CDWow, de imponerte meg og brukte bare 5 dager fra bestilling til levering. Bestilte den 25.august, ergo må vi ta til betrakning at det var en helg inni dette også! :D Strålende!

...men var selvsagt billig versjonen som ikke har de mest stilfulle coverene i verden, men det kan jeg heller leve med!

Lenke til kommentar

Fikk Shipping Notice fra DDD på mine eksemplarer av den nye Blade Runner (studio/gamle) DC, og kultfilmen The Other i morges, begge med slippdato 5/9.

God sjanse for at jeg har dem til neste helg om den lokale postomdelingen vil (men med de problemene de har spørs vel det).

Lenke til kommentar
DVD Budget ja. ;) Skulle selv gjerne sett MotP på PK - hadde slått til med det samme.

6771439[/snapback]

Kostet vel 129, men hadde heldigvis litt rabatt igjen fra lekseboka jeg fikk på skolen. :) MotP var forresten "spesial import" men regner med at den snart kommer i større kvanta i butikkene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...