JacEr Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Magnus Martens United (2003), 99,- på ICA Mikael Håfstöms Ondskan (2003), 99,- på ICA Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Litt av hvert i dag: Fra Play.com: - Catch Me If You Can 2 disc £7.99 - Ace Ventura: Pet Detective £5 - Ace Ventura: When Nature Calls £5 - Better Off Dead £5 Fra CD-wow.fm: - The Sopranos: Season 1 190,- Fra DDD: - Everything Is Illuminated $13.37 (Herlig cover-bilde) - Johnny Was $15.11 Endret 25. august 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) YES! ENDELIG har jeg fått skaffet meg Band of Brothers-boksen. Faen meg på tide. Kjøpte den hos Playx for latterlige 199kr (slapp den stive fraktprisen, siden det er min første bestilling hos dem). Endret 26. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 YES! ENDELIG har jeg fått skaffet meg Band of Brothers-boksen. Faen meg på tide. Kjøpte den hos Playx for latterlige 199kr (slapp den stive fraktprisen, siden det er min første bestilling hos dem). 6744709[/snapback] Gled deg. Gled deg. Gled deg. Jeg lurer på noe, hvor mye tror du utsalgsprisen på Prison Break sesong 1 kommer til å være i landet?...var jo forholdsvis høy på sesong 1 del 1. Og har dere trua på at noen utenlandske nettbutikker slipper den under 200 kroners grensa i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg tror nok vi må vente en god del måneder før vi får den for under 200kr, ja. Bare se på Lost-pakken. Den begynner å bli "gammel" nå, men er fortsatt svindyr hos Play og Amazon. Forøvrig har jeg sett BoB før (både på TV og divx), men jeg har ikke før nå skaffet boksen, noe jeg skammer meg litt over. Serien er mildt sagt genial. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Godt poeng. Ja, er svært få tv-serier som i det hele tatt kan måle seg opp mot BoB. Vertfall ingen i sjangeren krig. Fantastisk. Nå skal jeg kose meg med Patriot Games Lenge siden sist, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Om du liker Patriot Games, må du absolutt få tak i "oppfølgeren", Clear and Present Danger. Den er også knallbra. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Tror vi har hatt denne diskusjonen før? Eller det har vertfall vært nemnt. Jeg liker Patriot Games enda litt bedre enn jeg liker Clear and Present Danger, selvom det også er en meget god film! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jo, når du sier det, så husker jeg faktisk... Trodde bare ikke det var du som sa det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Endelig så var Jean-Claude Van Damme sammlingen min komplett, fra play for 5£ Black Eagle Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har et problem når jeg skal bestille fra cdon.com. På betalingsmåte står det at jeg bare kan betale me visa og mastercard, men på Kjøp- og leveransevilkår står det at jeg også kan betale med Fakturering. Hvordan kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Litt av hvert i dag: Fra Play.com: - Catch Me If You Can 2 disc £7.99 - Ace Ventura: Pet Detective £5 - Ace Ventura: When Nature Calls £5 - Better Off Dead £5 Fra CD-wow.fm: - The Sopranos: Season 1 190,- Fra DDD: - Everything Is Illuminated $13.37 (Herlig cover-bilde) - Johnny Was $15.11 6743659[/snapback] Den Illuminated-filmen var direkte herlig synes jeg Så den på pay-tv i Køben i sommer.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har et problem når jeg skal bestille fra cdon.com. På betalingsmåte står det at jeg bare kan betale me visa og mastercard, men på Kjøp- og leveransevilkår står det at jeg også kan betale med Fakturering. Hvordan kan jeg gjøre det? 6746024[/snapback] Den slags ting tar vi i denne tråden. Gå til kassa så får du opp valg mellom faktura og visa/mc. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Stanley Kubrick Prestige Collection (399,- hos Elkjøp) - Lolita - Barry Lyndon - A Clockwork Orange - Eyes Wide Shut - Full Metal Jacket - The Shining Carrie (99,- hos playcom) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Fekk One Flew Over Cuckoo's Nest og Apocalypse Now Redux i posten i dag, tre dagar etter den var sendt frå Play, absolutt godkjent leveringstid. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Izzat og Sinus fra cdon Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har et problem når jeg skal bestille fra cdon.com. På betalingsmåte står det at jeg bare kan betale me visa og mastercard, men på Kjøp- og leveransevilkår står det at jeg også kan betale med Fakturering. Hvordan kan jeg gjøre det? 6746024[/snapback] Det skal stå der, rett ved valget om Visa/Mastercard. Det er litt snodig, egentlig. Jeg betaler alltid med faktura, men en kompis av meg måtte velge Visa/Mastercard. Om du bruker Firefox eller Opera til vanlig, prøv å åpne siden med IE. Kanskje det går. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har et problem når jeg skal bestille fra cdon.com. På betalingsmåte står det at jeg bare kan betale me visa og mastercard, men på Kjøp- og leveransevilkår står det at jeg også kan betale med Fakturering. Hvordan kan jeg gjøre det? 6746024[/snapback] Det skal stå der, rett ved valget om Visa/Mastercard. Det er litt snodig, egentlig. Jeg betaler alltid med faktura, men en kompis av meg måtte velge Visa/Mastercard. Om du bruker Firefox eller Opera til vanlig, prøv å åpne siden med IE. Kanskje det går. 6747032[/snapback] Prøvde det i IE men det funket ikke der heller. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Savner ofte en film eller ti som er virkelig _gode_. Vanskelig ord og vanskelig å definere i denne sammenhengen, men for å forklare det enklest mulig noen filmer som får deg til å tenke for eks, rett og slett bra en knallgod eller genial film. Anbefalinger? (Ja det er lite info å sikte fra, men dere må da ha en liten anelse ?) For å legge til noe, så kan en veldig morsom film eller en veldig spennende film være noe annet .. Argh vanskelig å forklare. Endret 26. august 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kjøpte og kjøpte, en kompis kjøpte til meg for en liten tjeneste. Super Troopers Lock, Stock and Two Smoking Barrels (Shotgun Edition) Begge fra play til 5.99 eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå