Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Dette var rart. Jeg fikk nettopp bekreftelse fra DVDStrax om at Indiana Jones boksen min ble sendt...

6717314[/snapback]

Ser at min også har blitt sendt nå, fikk svar på mailen kl. 10 i dag tidlig, kl. 15 så kom mailen at den var sendt, det er godt de har kontroll :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Den røde Tarantinoboksen

- Danser med ulver

- Indiana Jones collection

- M.Night.Shamalio-etellerannet collection

- Nærkontakt av tredje grad

- Traffic

- Once upon in the west collectors edition

- Jason Bourne, the bourne supremacy(har 1'en)

- Layer cake

Meste kjøpt i Danmark

Lenke til kommentar

Play.com

A Beautiful Mind (2 Discs) £7.99

Cast Away (2 Discs) £7.99

Forrest Gump (2 Discs) £5.99

One Flew Over The Cuckoo's Nest - Special Edition (2 Discs) (Foil Packaging) £6.99

The Terminal (2 Discs) £6.99

Tigerland £4.99

Tool - Nerve Endings (Black - T-Shirt) (Large - T-Shirt) £11.99

Total = £52.93

Tok meg T-skjorta så totalprisen var riktig. Tre av dei var ikkje på lager, men dei kjem vel ein dag.

Lenke til kommentar
Ja DVD Pacific er treige.

For det første er det postleveringen som er treig, ikke DVDPacific. For det andre, velger du airmail, er det etter min erfaring framme på 4-5 dager. Er ikke verdt å velge surface mail og vente i ukesvis, for å spare noen gnitne dollars, IMHO.

Lenke til kommentar

_crs_: Som jeg skulle sagt det selv, +:

For det tredje, i følge forrige gang du (Bilet) postet at du ventet på denne pakken sa du at den ble bestilt 4/8, så det har ikke gått 21 dager før på fredag førstkommende (og det er fra du bestilte, ikke siden pakka ble sendt, som med bestilling fredag 4. betyr mest sannsynlig sendt mandag 7.).

I min erfaring er DVD Pacific faktisk svært raske (realtime lagerstatus, har kun hørt om ett tilfelle der noe med In Stock-status har tatt tid/vært utsolgt), bestillinger av titler de har på lager blir vanligvis sendt i løpet av 24 timer (hvis hverdag), forespørsel per epost besvart (med ekte svar, ikke bare standard-svar "Vi takker for henvendelsen") besvart like raskt.

Lenke til kommentar
_crs_: Som jeg skulle sagt det selv, +:

For det tredje, i følge forrige gang du (Bilet) postet at du ventet på denne pakken sa du at den ble bestilt 4/8, så det har ikke gått 21 dager før på fredag førstkommende (og det er fra du bestilte, ikke siden pakka ble sendt, som med bestilling fredag 4. betyr mest sannsynlig sendt mandag 7.).

I min erfaring er DVD Pacific faktisk svært raske (realtime lagerstatus, har kun hørt om ett tilfelle der noe med In Stock-status har tatt tid/vært utsolgt), bestillinger av titler de har på lager blir vanligvis sendt i løpet av 24 timer (hvis hverdag), forespørsel per epost besvart (med ekte svar, ikke bare standard-svar "Vi takker for henvendelsen") besvart  like raskt.

6725882[/snapback]

Sjekket opp nå og pakken ble sendt 4/8. Men ja, stemmer tenkte feil. Er bare 18 dager siden jeg fikk den tilsendt, men har lært nå og aldri mer velge sureface mail, for det gikk virkelig treigt. Var virkelig ikke klar over dette før jeg bestilte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...