Manx Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Får ta og sende en mail og spørre hvordan det ligger ann i løypa... 6700214[/snapback] Gi beskjed om hva du får til svar om du da mottar svar 6700688[/snapback] Svar fra dvdstrax... Box-settet er midl. utsolgt hos produsent, men vi venter på nytt parti. Vi kan dessverre ikke pr. d.d. gi deg noen konkret dato for utsendelse, men varen sendes straks den ankommer vårt lager i Danmark. I løpet av året kanskje? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 James Bond Attache Case: The Ultimate Editions Box Set (40 Discs) :!: 2299,- på Elkjøp Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 South Park: The Complete Eighth Season, $32 fra USA. Screw you guys, I'm going home. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Svar fra dvdstrax... Box-settet er midl. utsolgt hos produsent, men vi venter på nytt parti. Vi kan dessverre ikke pr. d.d. gi deg noen konkret dato for utsendelse, men varen sendes straks den ankommer vårt lager i Danmark. I løpet av året kanskje? 6715616[/snapback] Dette var rart. Jeg fikk nettopp bekreftelse fra DVDStrax om at Indiana Jones boksen min ble sendt... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 "Braveheart" 99 spenn Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kjøpte Shrek og Shrek 2 på spaceworld Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Då var siste handel frå Play.com ankommet. Donnie Darko DC Tin Edition, etter å ha kjøpt DD måtte eg ha denne filmen i ei finare utgåve. The Good The Bad And The Ugly A Fisful Of Dollars, hadde For A Few Dollars More og har nå heile serien. V For Vendetta, høyrt mange lovord om denne filmen, så den måtte eg ha. Magnolia, ein tilfeldig film eg raska med meg. Once Upon A Time In America SE, samme som over. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 DVD-Handel>Skolebokhandel -Terminator Ultimate Edition -Terminator 2: Judgement day, SE+Director's Cut -V for Vendetta SE Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Då var siste handel frå Play.com ankommet.Donnie Darko DC Tin Edition, etter å ha kjøpt DD måtte eg ha denne filmen i ei finare utgåve. The Good The Bad And The Ugly A Fisful Of Dollars, hadde For A Few Dollars More og har nå heile serien. V For Vendetta, høyrt mange lovord om denne filmen, så den måtte eg ha. Magnolia, ein tilfeldig film eg raska med meg. Once Upon A Time In America SE, samme som over. 6717763[/snapback] La oss bare si at du har et godt knippe filmer der. Mildt sagt. Jeg har ikke sett Magnolia, men den sies å være genial. Jeg kan i allefall bekrefte at alle de andre filmene du har bestilt, er mildt sagt fenomenale. PS: Hvor mye betalte du for filmene totalt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 *Finne ordrebekreftelsen* 530,- kroner. Har forresten lagt merke til at kursen for GBP har gått opp til 11,8\9 dei siste vekene, noko spesiell grunn til dette? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Svar fra dvdstrax... Box-settet er midl. utsolgt hos produsent, men vi venter på nytt parti. Vi kan dessverre ikke pr. d.d. gi deg noen konkret dato for utsendelse, men varen sendes straks den ankommer vårt lager i Danmark. I løpet av året kanskje? 6715616[/snapback] Dette var rart. Jeg fikk nettopp bekreftelse fra DVDStrax om at Indiana Jones boksen min ble sendt... 6717314[/snapback] Samme her. Eid Manx. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Gikk på en liten handle-spree på PLAY nå sist... Ble disse filmene: Hostel Switchblade Romance (Haute Tension) Saw 2 Shaun of the Dead Ichi the Killer (Koroshiya 1) Wolf Creek House of 1000 Corpses The Devil's Rejects Seven Dog Soldiers De fleste filmene gikk for 5£ på noe tilbuds-greier. Endret 21. august 2006 av AlfSimen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 *Finne ordrebekreftelsen*530,- kroner. Har forresten lagt merke til at kursen for GBP har gått opp til 11,8\9 dei siste vekene, noko spesiell grunn til dette? 6718256[/snapback] Nesj, er vel bare vanlige variabler som avhenger av at noen selskaper gjør det bra, og andre dårlig, etc. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Gikk på en liten handle-spree på PLAY nå sist...Ble disse filmene: Hostel Switchblade Romance (Haute Tension) Saw 2 Shaun of the Dead Ichi the Killer (Koroshiya 1) Wolf Creek House of 1000 Corpses The Devil's Rejects Seven Dog Soldiers De fleste filmene gikk for 5£ på noe tilbuds-greier. 6718342[/snapback] Det der var jammen en nydelig liste med film. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ja, ikkesant! Liker litt "syke" filmer... Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ja, ikkesant! Liker litt "syke" filmer... 6718668[/snapback] Syke og ikke minst gode filmer. Men er Ichi the Killer uncut? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 ja, ikkesant! Liker litt "syke" filmer... 6718668[/snapback] Syke og ikke minst gode filmer. Men er Ichi the Killer uncut? 6718678[/snapback] Er nok ikke det nei... Lenke til kommentar
Doga Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 I dag kom tre filmer i posten fra Home Entertainment Film Club: Platoon S.E til 69.50kr Mystic River 69.50kr The Good, the Bad and the Ugly S.E 99.50kr Fornøyd med dette kjøpet i grunn. Magnolia er en genial film, ingen tvil om det, jeg vil anbefale den på det varmeste. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Kung Fu Hustle [-] 99 kr Kristopher Schau - Ti år med juling, på tide å få betalt! [-] 99 kr Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Litt impulskjøp OldBoy Four brothers Den gule boksen til Tarrantino, 199,- på Platekompaniet. (løp og kjøp!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå