Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i dag kom Matrix 10 disc boxen. liker egentlig ikke matrix men for 250kr spiller det liksom ikke så mye rolle

6693697[/snapback]

Hva skal du med den om du ikke liker filmene, selv om det "bare" er 250kr? :hmm:

Edit: Fikk Lost season 1 i posten i dag, 189kr eller noe fra cdon.

Endret av Doga
Lenke til kommentar
i dag kom Matrix 10 disc boxen. liker egentlig ikke matrix men for 250kr spiller det liksom ikke så mye rolle

6693697[/snapback]

Hva skal du med den om du ikke liker filmene, selv om det "bare" er 250kr? :hmm:

6694803[/snapback]

fordi jeg ikke hadde sett filmene på lenge, og det ville koste nesten like mye å leie filmene, så hvorfor ikke fylle ut dvd samlingen, samtidig som det er masse ektra stuff å se på som jeg ikke har sett før

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

6693697[/snapback]

6694803[/snapback]

fordi jeg ikke hadde sett filmene på lenge, og det ville koste nesten like mye å leie filmene, så hvorfor ikke fylle ut dvd samlingen, samtidig som det er masse ektra stuff å se på som jeg ikke har sett før

6695052[/snapback]

Men om du ikke liker de, hvorfor vil du da se de igjen? Ikke for å kverulere, vil i grunn bare forstå siden jeg har en helt annen filosofi angående sånt :)

Lenke til kommentar

6693697[/snapback]

6694803[/snapback]

6695052[/snapback]

Men om du ikke liker de, hvorfor vil du da se de igjen? Ikke for å kverulere, vil i grunn bare forstå siden jeg har en helt annen filosofi angående sånt :)

6695911[/snapback]

den boksen er jo minst verd 500-700.- når det er så stort tilbud så gjør du jo et kupp...vurdere og kjøpe den selv

Lenke til kommentar

6695911[/snapback]

Jeg kjøpte den boksen av nesten samme grunn som Gunnfreak19, jeg syns den første var helt grei, andre funker bare som en hjernedød action, mens den tredje hadde jeg ikke sett når jeg kjøpte boksen. Jeg tenkte 250 kr for fire filmer (regner animatrix som en film) var veldig også er det veldig mye bra ekstramatrieale som er veldig fascinerende og se på. :)

Lenke til kommentar
den boksen er jo minst verd 500-700.- når det er så stort tilbud så gjør du jo et kupp...vurdere og kjøpe den selv

6695919[/snapback]

At ting var overpriset før, er ingen grunn til å slå til nå. Jeg digger The Matrix, men har enda ikke overtalt meg selv til å tro at den 10-disc-versjonen er verdt pengene når jeg har alle filmene + Animatrix + Revisited liggende i hylla. Det er en god del filmer jeg må kjøpe før jeg begynner å kjøpe filmer på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...