Labraxas Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kom idag hjem fra "The land of the midnightsun", da jeg var innom Karasjokk på vei til Karigasniemi i Finland (Nord-Norges svar på Svinesund) plukket jeg med meg følgende tre filmer for 249,- på shellen: The Abyss 2 disk re-mastered. The Jacket og Big Trouble in Little China Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kjøpte nettopp noen DVD-er på CDON.com. M. Night Shyamalan Collection (3 Disc) Alien collection (4 disc) Die Hard i New York (2 Disc Special Edition) Resident Evil The Boondock Saints For 605,- kroner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Heia Tufte på postkontoret her i Odda til 79.50,- EDIT:RESERVOIR DOGS (15TH AE) fra DDD til 114,- Endret 12. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Bestilte nettopp noen DVD'er fra Play.com: Die Hard Trilogy Box set Goodfellas Special Edition Bram Stoker's Dracula Alt dette til den nette sum av 260 NOK, inkludert frakt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Bare vær klar over at den britiske versjonen av DIe Hard 3 (With a Vengeance) er kraftig kuttet. I tid er filmen bare kuttet ned noen sekunder, men det som har blitt kuttet, er banneordene, av en eller annen absurd og frustrerende grunn. I gjengjeld har de fylt inn mildere banneord, som er helt tåpelige å høre på. Hos DVDcompare.com kan du sjekke ut hva som har blitt kuttet ut/erstattet. Uansett, noen fine filmer du har der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hotell i Særklasse. 159,- Platekompaniet. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Bare vær klar over at den britiske versjonen av DIe Hard 3 (With a Vengeance) er kraftig kuttet. I tid er filmen bare kuttet ned noen sekunder, men det som har blitt kuttet, er banneordene, av en eller annen absurd og frustrerende grunn. I gjengjeld har de fylt inn mildere banneord, som er helt tåpelige å høre på. Hos DVDcompare.com kan du sjekke ut hva som har blitt kuttet ut/erstattet. Uansett, noen fine filmer du har der. 6661121[/snapback] Det var jeg ikke klar over. Men da var det greit at jeg har det norske versjonen fra før da. Forresten var det vel DVDcompare.net du mente? Uansett, thanks for the heads up! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dette vil ingen ende ta, slo til på LOST tilbudet til CDON. Sesong 1 for 218,- inkl frakt. Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Layer Cake på Rema 1000 for 99,- Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 napoleon dynamite fra play.com Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Frå Play.com A Fistful Of Dollars - Special Edition (2 Discs) (5.1/DTS) Apocalypse Now Redux Magnolia (2 Disc Set) Once Upon A Time In America - Special Edition (2 Discs) Requiem For A Dream The Good, The Bad And The Ugly - Special Edition V For Vendetta In Stock Total £50.93 = 601,- NOK Frå JPC Donnie Darko (Director's Cut) (Tin Box) €20 = 159,- NOK Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Adams Epler. Og det var en fordømt god og morsom film! Danskene kan lage filmer Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Kjappet meg ned på Platekompaniet idag, et minutt før det stengte, utvalget var dårlig og jeg hadde liten tid. Hadde et gavekort på 300 spenn.. The Wild Bunch Doom Land of the Dead 99 kr for alle. Utvalget var dårlig som sagt. Hadde sett omtrent alt de hadde. Endret 13. august 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Siste filmen jeg kjøpte meg var "Danny The Dog" Utrolig bra film med jet lee i rollen som et menneske som er trent opp som en hund og er som en valp så lenge halsbåndet er på, men så fort det detter av er det et dødligvåpen i hendene på feil personer.. Lenke til kommentar
underground Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Lord of War. Fulgte med bladet Lyd og Bilde. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Bestilt fra play.com: Ang Lees Brokeback Mountain (2005), £7,99 Luc Bessons The Fifth Element (1997), 2disc SE, £7,99 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Siste filmen jeg kjøpte meg var "Danny The Dog" Utrolig bra film med jet lee i rollen som et menneske som er trent opp som en hund og er som en valp så lenge halsbåndet er på, men så fort det detter av er det et dødligvåpen i hendene på feil personer.. 6664777[/snapback] Konge film og det skrives Jet Li Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Siste filmen jeg kjøpte meg var "Danny The Dog" Utrolig bra film med jet lee i rollen som et menneske som er trent opp som en hund og er som en valp så lenge halsbåndet er på, men så fort det detter av er det et dødligvåpen i hendene på feil personer.. 6664777[/snapback] enig dritt kul film den er helt konge. Lenke til kommentar
RosiePhoenix Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Bestilt fra play.com:Ang Lees Brokeback Mountain (2005), £7,99 Luc Bessons The Fifth Element (1997), 2disc SE, £7,99 6665498[/snapback] ååå Brokeback Mountain er fin den! Den har jeg også! Nettopp vært i London, så jeg kjøpte over 20 filmer Noen av de: Lethal Weapon collection James Dean Collection Pride and Prejudice Firewall Dogville Interview with a vampire Bird on a wire ( Mel Gibson) Conspiracy Theory ( Mel Gibson) Cry-Baby Pluss pluss ! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Velkommen til forumet "Brokeback" har jeg ikke fått tid til å se tidligere, men til den prisen (billigere enn kinoen!) håper jeg den er verdt investeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå