mortenmm Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) kjøpte 3 filmer i dag: The Patriot 99kr-Coop Obs V for Vendetta 159kr-Coop Obs The Alamo 99kr- Spaceworld Nå gjenstår det bare å se dem Endret 9. august 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hmm, da jeg bestilte Donnie Darko DC (Tin-box) fra www.JPC.de i går, hadde jeg visst ikke nok penger på kontoen, så i dag tidlig fikk jeg følgende mail: "" But we regret to inform you that the card institute can´t accept your credit card details. Maybe the expiry date has been changed? "" Jeg regner med at dette har med pengene å gjøre. Nå har jeg overført nok penger inn på kontoen, så nå kan jeg betale den. Spørsmålet mitt er: Må jeg bestille på nytt, eller sjekker de igjen (slik som de gjør hos Amazon)? Noen som har erfaring med JPC? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 The Simpsons Sesong 8. $32 fra USA. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det der er jo DC også, ikke Theatrical? 6641744[/snapback] Nope, det er Theatrical. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Batman Forever £6.99 Batman - The Movie (1966) £5.99 Var et gif bilde fra "Filmer som er så dårlige at de blir gode?" tråden som gjorde at jeg måtte ha den Memories Of Murder £8.99 For A Few Dollars More - Special Edition £6.99 Fra play.com Endret 9. august 2006 av GtReBra Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Spørsmålet mitt er: Må jeg bestille på nytt, eller sjekker de igjen (slik som de gjør hos Amazon)? Noen som har erfaring med JPC? 6641933[/snapback] Er det ikke bare å sjekke statusen på orderen eller sende en e-mail? EDIT: Leste litt lenger i tråden om noen som var ute etter en bedre utgave av Donnie Darko, finnes her i en 3 disker. Endret 9. august 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har bare sett sesong 1-2, så det var på tide med sesong 3-4 som jeg ikke har sett 6641773[/snapback] Da kan du glede deg til sesong tre og fire, det blir bare bedre og bedre En film i posten i dag også, fra amazon uk: The Maltese Falcon, for 5-6 pund eller noe sånt... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Kjøpte team antonsen live Og tre brødre som ikke er brødre 99.- stk Endret 9. august 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Spørsmålet mitt er: Må jeg bestille på nytt, eller sjekker de igjen (slik som de gjør hos Amazon)? Noen som har erfaring med JPC? 6641933[/snapback] Er det ikke bare å sjekke statusen på orderen eller sende en e-mail? EDIT: Leste litt lenger i tråden om noen som var ute etter en bedre utgave av Donnie Darko, finnes her i en 3 disker. 6643947[/snapback] Jada, jeg har vist Deathie at det finnes en 3-disc. Jeg sjekka forresten ordrestatusen min hos JPC, men den fikk jeg ikke mye godt ut fra. Det sto faktisk ingen ting om jeg hadde/ikke hadde bestilt noen filmer. Det sto bare info (på tysk) om hva som skjer når vissvass blir dassdiss. Jeg forsto ikke mye, men det sto minimalt om en film jeg har bestilt. Jaja, jeg får se. Blir den ikke sendt i morgen, bestiller jeg den på nytt. Kan alltids selge den andre hvis det skulle komme to. Endret 9. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 The Simpsons Sesong 8. $32 fra USA. 6642332[/snapback] Hvor kjøpte du den? Altså link. Sist kjøpte: Jarhead - 159 kr - platekompaniet Døden på larveføtter - 59 kr - dvd galleriet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Brazil (1985) Closer (2004) M*A*S*H (1970) Layer Cake (2004) Platekompaniet slår til med noen gode tilbudsfilmer. 59,50,- per stykk. Endret 10. august 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Plukket med meg Secret Window fra den lokale bokhandleren til 80,- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 har bare sett sesong 1-2, så det var på tide med sesong 3-4 som jeg ikke har sett 6641773[/snapback] Da kan du glede deg til sesong tre og fire, det blir bare bedre og bedre En film i posten i dag også, fra amazon uk: The Maltese Falcon, for 5-6 pund eller noe sånt... 6644127[/snapback] fikk de i dag, så når jeg er fredig med noen Married with children episoder. også i dag kom Objective Burma Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne denne med norsk tekst? Finner alle sesongene (1-4) enkeltvis med norsk tekst, men vil helst ha hele boksen .. Hva er egentlig finest da? Enkeltvis eller i stor boks? Skjønner engelsk, men av en eller annen grunn liker jeg det bedre med tekst..EDIT: Det samme gjelder denne Endret 10. august 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Platekompaniet slår til med noen gode tilbudsfilmer. 6647444[/snapback] Apropos tilbudsfilmer; kom over The Ultimate Matrix Collection i går for bare 250,-. Choppa! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne denne med norsk tekst? Finner alle sesongene (1-4) enkeltvis med norsk tekst, men vil helst ha hele boksen .. Hva er egentlig finest da? Enkeltvis eller i stor boks? Skjønner engelsk, men av en eller annen grunn liker jeg det bedre med tekst..EDIT: Det samme gjelder denne 6648555[/snapback] De har da engelsk tekst. Minst en av Futurama sesongene i den boksen har også norsk tekst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jehey! Zombie VS. Ninja av Godfrey Ho i posten i dag! 3.99£ på Play Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne denne med norsk tekst? Finner alle sesongene (1-4) enkeltvis med norsk tekst, men vil helst ha hele boksen .. Hva er egentlig finest da? Enkeltvis eller i stor boks? Skjønner engelsk, men av en eller annen grunn liker jeg det bedre med tekst..EDIT: Det samme gjelder denne 6648555[/snapback] Som Hr. Jenssen skriver, noen av de engelske Futurama-sesongene (og Simpsons-sesongene) har norske undertekster, men så vidt jeg vet ikke alle, og samlesettet er nok nøyaktig de samme diskene som finnes i sesong-boksene. Når det gjelder hva som er finest spørs det vel litt på om du bryr deg om pris: Boksene med fler sesonger vil du måtte betale mva for (dvs + 25% + gebyr), mens jeg tror det er lett å finne alle disse sesongene under mva-grensa hver for seg. Hvis du først går for samleboksene er de billigere hos Amazon UK enn hos Play, når VAT (engelsk mva) er trukket fra og frakt lagt til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hvis du først går for samleboksene er de billigere hos Amazon UK enn hos Play, når VAT (engelsk mva) er trukket fra og frakt lagt til. 6650012[/snapback] Og at nordisk "express" tar et høyere gebyr en det posten gjør for den samme jobben... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Nattens play.com visitt førte til følgende kjøp: Batman - The Movie (eg bare måtte ha denne galskapen) Battlestar: Galactica mini series Full Metal Jacket - War Collection Gost In The Shell 2 - Innocence John Woo Box Set (Once A Thief / Bullet In The Head / The Killer) (3 Discs) Manga Essentials Box Set: Akira / Ghost In The Shell / Ninja Scroll (5 Discs) Napoleon Dynamite Shaolin Soccer Silent Hill med noe eksklusivt styr fra play.com The Usual Suspects - Special Edition (2 disc) Top Gun - Special Edition (2 Discs) (5.1/DTS 6.1) Sum: £88.92 = 1,047.53 NOK EDIT: Den egentlige grunnen til natten visitt : Dire Straits - On the Night Sum: 117.722 NOK Ein ting fører til noe annet siest det, ikkje så ukjent her inne etter det eg har sett Endret 11. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå