Manx Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Fra DDD: Brick, 20$ Grounded for life - season 3, 12$ Lenke til kommentar
Doga Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Var som nevnt i Oslo en tur i dag, og på Platekompaniet i Oslo City kjøpte jeg følgende: Meet the Feebles for 129kr Taeguki for 99kr For a Few Dollars More for 99kr A Fistful of Dollars for 99 De to sistnevnte overrasket meg selv, da jeg pleier nesten aldri å kjøpe filmer jeg ikke har sett, eller egentlig vet noe om. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 PS: All ære til Deathie! Han spurte om det fantes noen bedre versjoner av Donnie Darko, og da måtte jeg selvsagt begynne å søke litt rundt. Da fant jeg denne herlige metall-versjon av nevnte film, som jeg umiddelbart kjøpte, da den kostet latterlige 13EUR, altså 100kr - fra JPC.de - en butikk jeg aldri før har hørt om. 6636839[/snapback] Ey! Er dette bare DC, eller T også? Orker ikke begynne å lete. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 24 Sesong 2 for 199 kr hos playX.no Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 PS: All ære til Deathie! Han spurte om det fantes noen bedre versjoner av Donnie Darko, og da måtte jeg selvsagt begynne å søke litt rundt. Da fant jeg denne herlige metall-versjon av nevnte film, som jeg umiddelbart kjøpte, da den kostet latterlige 13EUR, altså 100kr - fra JPC.de - en butikk jeg aldri før har hørt om. 6636839[/snapback] Ey! Er dette bare DC, eller T også? Orker ikke begynne å lete. 6638269[/snapback] Det er nok bare DC, men om du ser på den første linken jeg la ut i min post i filmprat-tråden, så ser du 3-disceren med DC, T og bonusdiscen. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 å dæven, sykt tilbud! 440 spenn off Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det er nok bare DC, men om du ser på den første linken jeg la ut i min post i filmprat-tråden, så ser du 3-disceren med DC, T og bonusdiscen. 6638552[/snapback] Så den, men Tin er jo elsk. Jaja, blir nok 3-discen da. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Handlet 3 filmer på en Esso i Bergen på søndag: - Izzat 79,- - Chris Rock Never Scared 79,- - Corpse Bride 79,- Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hot Shots! og Hot Shots! Part Deux (double pack) for hundringsen hos play.com Endret 9. august 2006 av Russlebiffen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kjøpte Borettslaget sesong 2 på Bravo i Tønsberg for 179,- Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Sendte en mail til dvdstrax angående indiana jones her er svaret jeg fikk: De 2 øvrige filmene på din ordre nr. 2xxxx7 er midl. utsolgt hos produsent, men vi venter på nytt parti. Vi kan dessverre ikke pr. d.d. gi deg noen konkret dato for utsendelse, men varene sendes straks de ankommer vårt lager i Danmark. Så ser ut som vi får den til 66 kr de har bare gått tom. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Var det tvil om at vi skulle få den for 66 kr? Håper ikke det går veldig lang tid. Selv om jeg er stygt redd for det Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vel jeg begynnte å lure når andre ordere som jeg la inn noen dager etterpå gikk igjennom fort mens den orderen som indiana var på ikke ble gjort noe med. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 The Shield sesong 3-4 450 og 550 fra platekompaniet.no Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vel jeg begynnte å lure når andre ordere som jeg la inn noen dager etterpå gikk igjennom fort mens den orderen som indiana var på ikke ble gjort noe med. 6640196[/snapback] Fikk eksakt samme svar som deg nå pr. mail fra DVDStrax Lenke til kommentar
Doga Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 I dag kom Desperate Housewives Season 1 og Sin City Special Edition i posten. Blir fruemaraton nå Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 PS: All ære til Deathie! Han spurte om det fantes noen bedre versjoner av Donnie Darko, og da måtte jeg selvsagt begynne å søke litt rundt. Da fant jeg denne herlige metall-versjon av nevnte film, som jeg umiddelbart kjøpte, da den kostet latterlige 13EUR, altså 100kr - fra JPC.de - en butikk jeg aldri før har hørt om. 6636839[/snapback] Ey! Er dette bare DC, eller T også? Orker ikke begynne å lete. 6638269[/snapback] Det er nok bare DC, men om du ser på den første linken jeg la ut i min post i filmprat-tråden, så ser du 3-disceren med DC, T og bonusdiscen. 6638552[/snapback] Det finnes også en tinnutgave av Theatrical, har denne selv. Veldig fin tinnboks (ganske lik den du linket til, men med noen forskjeller), 16-siders hefte og dobbeldisc. Også denne er tysk, og jeg kjøpte den fra nettopp JPC.de for noen år siden. Passer meg fint å ha en tinnutgave av T og den fine hologramutgivelsen av DC. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Det der er jo DC også, ikke Theatrical? EDIT: Forøvrig ble jeg smålig sjokkert da jeg gikk og hentet posten i dag. Evil Dead 2 (Book of the Dead Edition) hadde kommet! Jeg bestilte den fra DVDPlanet i USA for en stund siden, så jeg fikk mail 3. August om at den hadde blitt sendt. Det er imponerende! Endret 9. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 The Shield sesong 3-4 450 og 550 fra platekompaniet.no 6640233[/snapback] Har du sett episodene før? Om ikke, gled deg. The Shield er så herlig at jeg får kreft. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har bare sett sesong 1-2, så det var på tide med sesong 3-4 som jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå