Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kaster meg på Hate Rocco-bølgen.. Stygg stygg fyr, og han lager kjedelig porr. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 The Bourne Identity Extended Explosive Edition samt Suspiria 2 disk Anchor bay edition plukket jeg med meg i byen igår. Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 noen som vet hvor mange mortal combat filmer det er :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 ' date='01/11/2004 : 03:17'] noen som vet hvor mange mortal combat filmer det er :O Hører ikke hjemme i denne tråden, men det er to, snart tre kinofilmer. Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 ,01/11/2004 : 03:17] noen som vet hvor mange mortal combat filmer det er :O Hører ikke hjemme i denne tråden, men det er to, snart tre kinofilmer. snrt 3 ? kommer det ny woho link plz Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Robin Hood - Prince of Thieves [special 2x Edition) klassiker ... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg fikk Shrek 2 i posten i dag, og det var et veldig hjertelig gjensyn med vår alles grønne helt og den sprø vennegjengen han omgir seg med :!: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Idag kjøpte jeg The Bourne Identity, Van Helsing & Apokalypse Now! Redux. Har store forhåpninger til den siste Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Carlito's Way Where Eagles Dare The Getaway Lock Stock... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror det er Shrek. Men jeg kjøper sjelden filmer. Det idiotiske sonesystemet gjør at det er vanskelig å få tak i sone 1 filmer i Norge, og jeg har et par spillere låst til sone 1. Men må vel få somla meg til å bestille Return of the King fra utlandet snart. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Band of brothers Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Idag kjøpte jeg The Bourne Identity, Van Helsing & Apokalypse Now! Redux.Har store forhåpninger til den siste Kos deg med Apocalypse Now, den er rå! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kjøpte den røde drage for noen dager siden. Så da har jeg trilogien. YAY Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) ,01/11/2004 : 14:43] ,01/11/2004 : 03:17] noen som vet hvor mange mortal combat filmer det er :O Hører ikke hjemme i denne tråden, men det er to, snart tre kinofilmer. snrt 3 ? kommer det ny woho link plz http://www.imdb.com/title/tt0293429/ http://www.mortalkombat.com/film-devastation.shtml Har ikke noen store forventinger til denne, men det er lov å håpe On-topic: Apropos Mortal Kombat - En av de 2 DVDene jeg kjøpte nå nylig var en episode av TV-serien Mortal Kombat: Conquest (kun 1 sesong m/15 episoder ble laget). Her spiller blant andre Kristanna Loken (som ex-tyven Taja), som på DVD-omslaget har fått mye mer fokus enn da serien gikk på (amerikansk) TV (som følge av gjennombruddet hennes med Terminator 3). Selv ble jeg rimelig skuffet, men det kan jo ha noe med at jeg ikke har sett noen av de andre episodene. Den andre filmen jeg kjøpte var "Yamakasi - Les samouraï des temps modernes". Liker selv Taxi-serien, og måtte bare se hva resultatet ble når Luc Besson bytter ut taxikjøring med parkour-action på Paris' hustak og boligblokker..! Endret 4. november 2004 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Evil Dead-trilogien. Neste ut er – endelig – Herzog-boksen. Må også få luka inn Star Wars-trilogien snart. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg kjøpte meg Dawn Of The Dead 2004 i går. Artig at det var med en liten snutt som viste hvordan de lagde masse av de effektene. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kjøpte secret window med johnny depp på onsdag... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kjøpte secret window med johnny depp på onsdag... Jeg leste det innlegget og tenkte: hvorfor i all verden var han på DVD-shopping med Johnny Depp? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kjøpte secret window med johnny depp på onsdag... Jeg leste det innlegget og tenkte: hvorfor i all verden var han på DVD-shopping med Johnny Depp? Jeg leste det innlegget og tenkte: Ikke morsomt, få huet ut av ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå