Zappza Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 München V For Vendetta Lord of War Lange Flate Ballær Platoon Sin City Lethal Weapon 1-4 Av disse var Lord of War favoritten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg må bare sitere meg selv, for det er noe jeg lurer på... Det er voldsomt som penger forsvinner straks man har et Visa-kort, og begynner å kjede seg: -Equilibrium (fantastisk film - har den før, men denne versjonen har mer ekstramateriale og et penere cover) -Lucky Number Slevin (aldri sett, men den virker spennende) -Kiss Kiss Bang Bang (helt utrolig bra film! Så den nylig, og jeg ble blåst vekk!) -Lord of War (2-disc) (liker ikke Nicholas Cage så godt, men noen kompiser anbefalte filmen) -The Royal Tenenbaums (rent impulskjøp, men jeg har lyst på en ny, god komedie, og IMDB-score'n viser at denne er noe jeg har sett etter lenge) ...For den totale sum av 460-noe kroner hos Play.com. 6621835[/snapback] Hva synes egentlig folket om Slevin, Lord of War og Tenenbaums? De ble sendt i dag, og jeg ser virkelig frem til å se dem (vel, Lord of War er ikke akkurat noe jeg tror jeg vil hoppe i taket for). 6631214[/snapback] slevin likte jeg veldig god. mørkere film enn jeg hadde trodd, Low var også tøff Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Tilbake fra Spania hadde jeg med meg dette i bagasjen: The Life of Birds (ca 48kr), The Private Life of Plants (ca 48 kr), La Colmena (30 kr), Como Agua Para Chocolate (80kr), El Lobo 2 disc ed, (70 kr) og Princesas 2 disc ed , 120kr. 6631012[/snapback] Et par der jeg har vurdert å kjøpe spanske utgaver av selv. Er Como Agua Para Chocolate den opprinnelige meksikanske versjonen på 123 minutter (PAL videotid 118 min), eller den Di$ney/Miramax-skamferte 105 minutters versjonen som stort sett er tilgjengelig på video (den opprinnelige ble vist på kino i Norge, men vi har bare fått USA-versjonen på video)? 6631185[/snapback] Det var da som bare p.... Det viste seg selvfølgelig å være 108 min utgaven.Var ikke klar over at det var flere versjoner av denne. Vet du hvor man kan få tak i den originale utgaven til en ok penge? Plukket forresten også med meg The Perez Family fra tilbudskorga i et supermarked der borte. Tror den er verdt de 15kr jeg måtte ut med - har både Chazz Palminteri og Anjelica Huston på rollelista. Endret 8. august 2006 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 På min ukentlige frukttur på Rimi finner jeg alltid godbiter til en billig penge i deres sortiment. Denne gang var det Crash og Kiss Kiss Bang Bang, begge til 79,-. Kan også nevne at de hadde Kingdom of Heaven Extended Ed. 2 disc til 79,- og selv om det er en drittfilm vurderte jeg å kjøpe den av prisprinsipp. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 MünchenV For Vendetta Lord of War Lange Flate Ballær Platoon Sin City Lethal Weapon 1-4 Av disse var Lord of War favoritten. 6632353[/snapback] Hmm, kommer Sin City og Platoon lengre bak i rekken enn Lord of War? @ Wh1te: Å kjøpe KKBB for 80 kroner er et røverkjøp. Filmen er genial. I byn selges jo DVD'en for 100kr+ fortsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 @ Wh1te: Å kjøpe KKBB for 80 kroner er et røverkjøp. Filmen er genial. I byn selges jo DVD'en for 100kr+ fortsatt. 6633161[/snapback] Får kjøpe filmen på turen min neste uke. Hvis den ikke er utsolgt da, that is. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 @ Wh1te: Å kjøpe KKBB for 80 kroner er et røverkjøp. Filmen er genial. I byn selges jo DVD'en for 100kr+ fortsatt. 6633161[/snapback] Får kjøpe filmen på turen min neste uke. Hvis den ikke er utsolgt da, that is. 6633173[/snapback] Tror alle Esso stasjoner skal ha den til 79,-!! Vertfall har det vært tilfellet der jeg har sjekket! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vi har en Esso-stasjon rett nedi høgget her også, så det får bli nødløsningen. Haakonsvern er ikke akkurat sentralt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Trodde du allerede hadde kjøpt dem (les: Crash og KKBB). Hvilken brøler er det nå du har prestert å gjøre. Hvis du ikke finner de filmene der i neste uke, håper jeg du skammer deg over at du ikke tok en lett joggetur ned igjen nå. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som forresten har hørt noe om Indiana Jones: Collection som var til salgs hos DVDStrax for 66 kr? Noen som har fått den tilsendt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan også nevne at de hadde Kingdom of Heaven Extended Ed. 2 disc til 79,- og selv om det er en drittfilm vurderte jeg å kjøpe den av prisprinsipp. 6632866[/snapback] Sludder og pølsevev. Director's Cut av Kingdom of Heaven er mesterlig. Kan ikke sammenlignes med kinoversjonen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan også nevne at de hadde Kingdom of Heaven Extended Ed. 2 disc til 79,- og selv om det er en drittfilm vurderte jeg å kjøpe den av prisprinsipp. 6632866[/snapback] Sludder og pølsevev. Director's Cut av Kingdom of Heaven er mesterlig. Kan ikke sammenlignes med kinoversjonen. 6633320[/snapback] Er det nokon som har kjøpt den nye 4 disc boksen av nevnte film? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er bare LarsP som i det hele tatt kan tenke på å kjøpe en 4 Disc utgave av den filmen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Kan også nevne at de hadde Kingdom of Heaven Extended Ed. 2 disc til 79,- og selv om det er en drittfilm vurderte jeg å kjøpe den av prisprinsipp. 6632866[/snapback] Hehe, slike tilfeller er nok jeg også borti. Jeg kjøpte Pearl Harbor extended (4-disc) for noen år siden da jeg fant den til utrolige 129kr på Ark i Trondheim. Liker ikke filmen så godt, men når den var så billig, måtte jeg jo bare slå til. Et annet eksempel er Van Helsing, som jeg kjøpte da den kom for nær fullpris (159-179kr elns), da jeg syntes coveret var så utrolig hysterisk fett. BTW: Deathie, din tullebukk. Jeg skal kvitte meg med min 2-disc (kinoversjon) og skaffe 4-disceren så snart jeg får til. Kingdom of Heaven var en fin film, og jeg skjønner ikke at alle synes den er så utrolig dårlig. Endret 8. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Noen som forresten har hørt noe om Indiana Jones: Collection som var til salgs hos DVDStrax for 66 kr? Noen som har fått den tilsendt? 6633318[/snapback] Den har ikke blitt sendt ennå i mitt tilfelle, regner med at det skjer i løpet av dagen. @Deathie: Det er nok flere en bare LarsP som har kjøpt den utgaven, den skal være MYE bedre en kino versjonen Endret 8. august 2006 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 det var såvitt jeg fikk ut filmene mine av kassa i dag, det var veldig trangt. det som lå oppi den lille kassa var Red Dwarf sesong 5-8 Shashank redemtion 3 disk 10år jubuleum saken(bestillt for en venn) og Open Range Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som forresten har hørt noe om Indiana Jones: Collection som var til salgs hos DVDStrax for 66 kr? Noen som har fått den tilsendt? 6633318[/snapback] Den har ikke blitt sendt ennå i mitt tilfelle, regner med at det skjer i løpet av dagen. @Deathie: Det er nok flere en bare LarsP som har kjøpt den utgaven, den skal være MYE bedre en kino versjonen 6633466[/snapback] Hm, da tror jeg jeg skal se den. Kommer ikke til å kjøpe den før jeg ser den om igjen i alle fall. Angående Jones; får vi mail når den er sendt? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) - Åpen post 98-99 - Åpen Post 01-02 - Ringenes brorskap - Cutthroat Island - King Kong - The Butterfly effect spørsmål _ finnes ikke star wars 1 - 2 disc ? Endret 8. august 2006 av Moff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan også nevne at de hadde Kingdom of Heaven Extended Ed. 2 disc til 79,- og selv om det er en drittfilm vurderte jeg å kjøpe den av prisprinsipp. 6632866[/snapback] Sludder og pølsevev. Director's Cut av Kingdom of Heaven er mesterlig. Kan ikke sammenlignes med kinoversjonen. 6633320[/snapback] Glem DC. Hvorfor ble ikke DC vist på kino? Da hadde jeg kanskje sluppet å bli eksponert for den elendige versjonen jeg så. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Angående Jones; får vi mail når den er sendt? 6634054[/snapback] Har fått mail fra DVDStrax før om at varene er sendt, så regner med at dette skjer nå også. Rart at de ikke har sendt den enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå