Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Fikk Prison Break Season 1 og Rome Season 1 dukket opp i dag, begge sone 1, litt under $100 totalt. Verdt penga dog. Og et lite innlegg, I guess. ;)

6603337[/snapback]

Hele Prison Break sesong 1? Den blir jo sluppet 8. August. :huh:

6618944[/snapback]

_crs_ har bransjekontakter i USA.

Det ville heller ikke være unormalt at en etailer sendte ut disker et par uker før slippdato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk Prison Break Season 1 og Rome Season 1 dukket opp i dag, begge sone 1, litt under $100 totalt. Verdt penga dog. Og et lite innlegg, I guess. ;)

Hele Prison Break sesong 1? Den blir jo sluppet 8. August. :huh:

_crs_ har bransjekontakter i USA.

Det ville heller ikke være unormalt at en etailer sendte ut disker et par uker før slippdato.

Det stemmer. Jeg pleide å poste bilder tidligere i tråden så folk kunne se jeg ikke tullet. Så for å avkrefte at det er noe som helst muffens, presenterer jeg her Bevis A. :!:

Lenke til kommentar

Det er voldsomt som penger forsvinner straks man har et Visa-kort, og begynner å kjede seg:

-Equilibrium (fantastisk film - har den før, men denne versjonen har mer ekstramateriale og et penere cover)

-Lucky Number Slevin (aldri sett, men den virker spennende)

-Kiss Kiss Bang Bang (helt utrolig bra film! Så den nylig, og jeg ble blåst vekk!)

-Lord of War (2-disc) (liker ikke Nicholas Cage så godt, men noen kompiser anbefalte filmen)

-The Royal Tenenbaums (rent impulskjøp, men jeg har lyst på en ny, god komedie, og IMDB-score'n viser at denne er noe jeg har sett etter lenge)

...For den totale sum av 460-noe kroner hos Play.com. :)

Lenke til kommentar
Det er voldsomt som penger forsvinner straks man har et Visa-kort, og begynner å kjede seg.

You don't say? Gikk over mine bestillinger i kveld siden jeg begynte i sommerjobb 5.Juli. Her snakker vi godt over 50 bestilte filmer. Og ja, i snitt rundt 70-100 pr.film, blir det fort litt penger :blush:

Lenke til kommentar

I dag kom "Alfred Hitchcock - The Masterpiece Collection" ( :love: ) fra amazon.com. Kostet $91,97 med frakt +219 kr i toll og MVA

Boksen inneholder følgende filmer:

Shadow of a Doubt (1943)

Saboteur (1942)

Rear Window (1954)

Vertigo (1958)

Rope (1948)

The Man Who Knew Too Much (1956)

The Trouble with Harry (1955)

Psycho (1960)

Marnie (1964)

The Birds (1963)

Topaz (1969)

Torn Curtain (1966)

Family Plot (1976)

Frenzy (1972)

Det følger også med en bonus disc og en liten bok, alt pakket inn i en boks av fløyel ( :love: igjen)

Dessuten kom "Marilyn Monroe - The Diamond Collection" fra Amazon.co.uk i dag (se post #5018 i denne tråd), som ble langt billigere enn antatt, da posten ikke har krevd fortolling av den. Kom på koselige £63,53 inkl frakt.

Edit: litt leif

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...