Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarte ikke å dy meg når jeg var på Platekompaniet i dag. Jeg kjøpe the Ultimate Matrix Collection.

 

Noen som vet hvorfor platekompaniet i Bogstadveien har fjernet veldig mye av utvalget sitt av filmer?

6613425[/snapback]

 

Ja, var i Bergen her på forrige Lørdag og jeg ble rett og slett skuffet over filmene som var der. Var ingen av 59,- kampanje filmene som er på nettet som var å finne i butikken. Var rett og slett blitt veldig begrenset med tanke på tilbuds-filmer!

Lenke til kommentar
Klarte ikke å dy meg når jeg var på Platekompaniet i dag. Jeg kjøpe the Ultimate Matrix Collection.

 

Noen som vet hvorfor platekompaniet i Bogstadveien har fjernet veldig mye av utvalget sitt av filmer?

6613425[/snapback]

 

sist jeg var der, hadde de flytta alle filmene bak i butikken, de hadde like mye som før var bare vanskli å finne

Lenke til kommentar
Klarte ikke å dy meg når jeg var på Platekompaniet i dag. Jeg kjøpe the Ultimate Matrix Collection.

 

Noen som vet hvorfor platekompaniet i Bogstadveien har fjernet veldig mye av utvalget sitt av filmer?

6613425[/snapback]

 

sist jeg var der, hadde de flytta alle filmene bak i butikken, de hadde like mye som før var bare vanskli å finne

6613596[/snapback]

Inne i hjørnet av butikken så har de endel filmer, men de har ikke lenger rader med filmer hvor det står f.eks Asiatisk A-å eller Engelsk/Amerikansk A-Å.

Lenke til kommentar
Kjøpte Indiana Jones Collection fra DVDstrax idag til den herlige sum av 66 kr :D

6611943[/snapback]

 

Takk for tipset! Gjorde like greit det samme jeg.

6611971[/snapback]

Ja, hvorfor ikke? :huh:

6613443[/snapback]

 

Det må da ha vært en feil, noe à la den typen feil som CDON fjorde da de solgte Band of Brothers boksen til litt over en hundrings. Indy-boksen koster i allefall nå over 300kr.

Lenke til kommentar
I Bergen, Torgalmenningen eller hva det nå heter. Var vertfall veldig skuffende utvalg!

6613761[/snapback]

Ehm, alle DVD-butikkene ligger rundt Torgallmenningen, tenkte mer på hva butikkene het? Platekompaniet du besøkte kanskje?

 

Da skal det bli moro å se hva de gjør, hvis orderen blir slettet så kommer jeg til å sende en mail. Kan hende de fikk opp øynene når det plutselig datt inn en 8-10 bestillinger fra Norge på kort tid :!:

6614227[/snapback]

Haha, snakk om å drite seg ut. Hele lageret forsvant på noen minutter. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...