chris Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Deep Impackt Last Man Standing A Beautiful Mind Jarhead A Love Song For Bobby Long Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kjøpte Indiana Jones Collection fra DVDstrax idag til den herlige sum av 66 kr 6611943[/snapback] Jeg også, det var for godt til å si nei til! 6611980[/snapback] Ok da og jeg som hadde bestemt meg for å dropp å kjøpe denne boksen og vente til firern kom, men til den prisen så blir det for dumt... Da slipper jeg å låne brodern sin boks Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 V for Vendetta - kjøpt i den nærmeste Shell-forhandleren til 199 kr (dyrt, men verdt det). Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bestilte to filmer i dag fra DVDPacific: - Brick - Shade $28, et eller anna inkl. frakt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 V for Vendetta - kjøpt i den nærmeste Shell-forhandleren til 199 kr (dyrt, men verdt det). 6613267[/snapback] Ajaj, dyrt ja.. Men for ein film! Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Klarte ikke å dy meg når jeg var på Platekompaniet i dag. Jeg kjøpe the Ultimate Matrix Collection. Noen som vet hvorfor platekompaniet i Bogstadveien har fjernet veldig mye av utvalget sitt av filmer? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kjøpte Indiana Jones Collection fra DVDstrax idag til den herlige sum av 66 kr 6611943[/snapback] Takk for tipset! Gjorde like greit det samme jeg. 6611971[/snapback] Ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) gavedryss i dag. Red Dwarf sesong 1,3,4 Turtles 1 og 2 Napoleon serien spider man 1 og 2 box. battle of the bulge --- og et fobus hylster, Gas mask bag. M3 knife. Carbine scabard, musette bag og cricket Endret 4. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 var innom Gratis platebutikk og la merke til Spider-man: The venom saga selvsagt kjøpte jeg den .. nice liten oppbygger til spidy3 Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Klarte ikke å dy meg når jeg var på Platekompaniet i dag. Jeg kjøpe the Ultimate Matrix Collection. Noen som vet hvorfor platekompaniet i Bogstadveien har fjernet veldig mye av utvalget sitt av filmer? 6613425[/snapback] Ja, var i Bergen her på forrige Lørdag og jeg ble rett og slett skuffet over filmene som var der. Var ingen av 59,- kampanje filmene som er på nettet som var å finne i butikken. Var rett og slett blitt veldig begrenset med tanke på tilbuds-filmer! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Klarte ikke å dy meg når jeg var på Platekompaniet i dag. Jeg kjøpe the Ultimate Matrix Collection. Noen som vet hvorfor platekompaniet i Bogstadveien har fjernet veldig mye av utvalget sitt av filmer? 6613425[/snapback] sist jeg var der, hadde de flytta alle filmene bak i butikken, de hadde like mye som før var bare vanskli å finne Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Høh? Hvilke butikker var du på Bilet? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hellboy 49 kr Indiana Jones Collection 66 kr Murder By Numbers 49 kr For en neve dollar 49 kr Fra DvDstrax. Takker for tipset om Indiana Jones Collection Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Høh? Hvilke butikker var du på Bilet? 6613601[/snapback] I Bergen, Torgalmenningen eller hva det nå heter. Var vertfall veldig skuffende utvalg! Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Klarte ikke å dy meg når jeg var på Platekompaniet i dag. Jeg kjøpe the Ultimate Matrix Collection. Noen som vet hvorfor platekompaniet i Bogstadveien har fjernet veldig mye av utvalget sitt av filmer? 6613425[/snapback] sist jeg var der, hadde de flytta alle filmene bak i butikken, de hadde like mye som før var bare vanskli å finne 6613596[/snapback] Inne i hjørnet av butikken så har de endel filmer, men de har ikke lenger rader med filmer hvor det står f.eks Asiatisk A-å eller Engelsk/Amerikansk A-Å. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nevn 3 asiatiske/amerikanske filmer som starter på Æ-Ø-Å Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kjøpte Indiana Jones Collection fra DVDstrax idag til den herlige sum av 66 kr 6611943[/snapback] Takk for tipset! Gjorde like greit det samme jeg. 6611971[/snapback] Ja, hvorfor ikke? 6613443[/snapback] Det må da ha vært en feil, noe à la den typen feil som CDON fjorde da de solgte Band of Brothers boksen til litt over en hundrings. Indy-boksen koster i allefall nå over 300kr. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Da skal det bli moro å se hva de gjør, hvis orderen blir slettet så kommer jeg til å sende en mail. Kan hende de fikk opp øynene når det plutselig datt inn en 8-10 bestillinger fra Norge på kort tid :!: Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Nevn 3 asiatiske/amerikanske filmer som starter på Æ-Ø-Å 6614200[/snapback] De som er oversatt helt horibelt til norsk? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 I Bergen, Torgalmenningen eller hva det nå heter. Var vertfall veldig skuffende utvalg! 6613761[/snapback] Ehm, alle DVD-butikkene ligger rundt Torgallmenningen, tenkte mer på hva butikkene het? Platekompaniet du besøkte kanskje? Da skal det bli moro å se hva de gjør, hvis orderen blir slettet så kommer jeg til å sende en mail. Kan hende de fikk opp øynene når det plutselig datt inn en 8-10 bestillinger fra Norge på kort tid :!: 6614227[/snapback] Haha, snakk om å drite seg ut. Hele lageret forsvant på noen minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå