Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Longest Yard

The Bourne Identity

Napoleon Dynamite

Jarhead

 

 

The Longest Yard med Adam Sandler får smilehullene til å komme frem med vittige kommentarer og handlingen er vel allerede brukt fire ganger tror jeg. To amerikanske versjoner og to engelske versjoner.

The Bourne Identity gir deg noen ganske heftige action-scener med Matt Damon i hovedrollen

Napoleon Dynamite er vel egentlig en treg komedie, men den har da sine lyspunkt.

Jarhead forteller om 20-årige marinejegere og deres venting på å komme i krig.

Lenke til kommentar
Hvordan tar du egentlig de bildene Manx? Rett fram ved å legge filmene ved siden av hverandre og bruke kameraet? :dremel:

6604983[/snapback]

 

Vet ikke om jeg tørr å si det høyt men, jeg scanner alle nye filmer og legger bildene inn i DVD profiler :blush: Så er det bare å klippe og lime litt i paint shop når jeg har gjort jobben med å skanne de inn. Nei jeg har ikke noe liv, sånn da fikk ingen andre sakt det :D

 

Dagens fra play for mellom 4 og 6 pund pr.stk.

 

Vanilla Sky

Under Siege 2 - Dark Territory

Mortal Kombat

Fortress

The Shadow

 

Kan vel fristkmelde play nå, 4 dager :thumbup:

 

@ Hr. Jenssen: Silver streak, mener jeg er ganske bra. Det er mange år siden jeg så den, vi snakker 10-15 år siden :). Så jeg må se filmen på nytt og får bare håpe at den ikke skuffer. Egentlig alt jeg husker... (resten i spoiler hvis det er noen som tenker på å kjøpe den, men det er ingen stor spoiler.)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

er at en av gutta er ute og melker en ku og når han sier det til bonde kjerringa hvor de bor for natten eller noe sånn så sier hun noe sånn som: KU? her har vi bare en okse. Hvis jeg ikke husker helt feil så smakte han på "melka" også :!:
Lenke til kommentar
Hvordan tar du egentlig de bildene Manx? Rett fram ved å legge filmene ved siden av hverandre og bruke kameraet? :dremel:

6604983[/snapback]

 

Vet ikke om jeg tørr å si det høyt men, jeg scanner alle nye filmer og legger bildene inn i DVD profiler :blush: Så er det bare å klippe og lime litt i paint shop når jeg har gjort jobben med å skanne de inn. Nei jeg har ikke noe liv, sånn da fikk ingen andre sakt det :D

 

Dagens fra play for mellom 4 og 6 pund pr.stk.

 

Vanilla Sky

Under Siege 2 - Dark Territory

Mortal Kombat

Fortress

The Shadow

 

Kan vel fristkmelde play nå, 4 dager :thumbup:

 

@ Hr. Jenssen: Silver streak, mener jeg er ganske bra. Det er mange år siden jeg så den, vi snakker 10-15 år siden :). Så jeg må se filmen på nytt og får bare håpe at den ikke skuffer. Egentlig alt jeg husker... (resten i spoiler hvis det er noen som tenker på å kjøpe den, men det er ingen stor spoiler.)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

er at en av gutta er ute og melker en ku og når han sier det til bonde kjerringa hvor de bor for natten eller noe sånn så sier hun noe sånn som: KU? her har vi bare en okse. Hvis jeg ikke husker helt feil så smakte han på "melka" også :!:

6607493[/snapback]

 

tok 4 dager for den siste cden jeg bestilte derfra og.. håper det holder seg sånn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...