pregra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fra Play.com * Rain Man - Special Edition, £5.99 * The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Special Edition (3 Discs), £8.99 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Special Edition (3 Discs] selger som en gullbar til 10kr. Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kjøpte The Fast And The Furious i går da jeg var innom bensinstasjonen, etter lang tid hvor denne har vært savnet i samlingen! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 I dag kjøpte eg Seinfeld sesong 6 på amazon til £16.32 med frakt. I går kjøpte eg Alle Elsker Raymond sesong 4 på playcom på galleriet i Bergen til kr 349. Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Fikk i posten på onsdag... Kjempe konsert! *Kaster Opp Roc-Diamanten* Endret 1. august 2006 av Cream Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Play.com er i siget! Sendt 27/7, i postkassen i dag! Jill Hillcoats The Proposition (2005), med 3 postkort fordi det er Play elns £13,99 Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg kjøpte Dude, wheres my pot på en Free record shop. Den kosta ca 100 kr. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Den Mangler "Some like it hot", "The Misfits" og "All About Eve", (som er de jeg har hørt skal være bra i tillegg) men disse kan kjøpes ved siden av. Må innrømme at magen kribler litt etter å få den i postkassen. 6594513[/snapback] Og Fritz Langs Clash by Night, som sammen med All About Eve og Some Like It Hot vel er mine favoritter med MM i større roller (hun spiller også i den smått brilliante film noir'en The Asphalt Jungle). Når det gjelder Some Like It Hot kommer den nye R1-utgaven med mine sterkeste anbefalinger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nå har jeg kjøpt en Quentin Tarantino-boks med Kill Bill 1 & 2, Jackie Brown og Reservoir Dogs på Platekompaniet for 200,-. Fra Free Record Shop rasket jeg med meg Desperado, Dr. Strangelove, Taxi Driver og Dawn of the Dead, "4 for 300". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg kjøpte Dude, wheres my pot på en Free record shop. Den kosta ca 100 kr. 6597054[/snapback] Er det Norges tittel på Dude, Where's My Car? Og etter Njål's annbefaling: The Asphalt Jungle fra amazon england... Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Special Edition (3 Discs] 6595414[/snapback] Kjøpte denne jeg også gitt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Min bror fikk min mor til å kjøpe The Transporter 2. Endelig skal jeg få sett scenen der Statham flipper bilen og luker vekk bomben hengende under bilen med en krok! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Kjøpte følgende filmer på Platekompaniet: Closer - 59,- The Grapes of Wrath - 39,- The Sand Pebbles - 39,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fra litt rundt omkring den siste uka: - Ichi the Killer (2 disc) 7.99 £ play.com (hvorfor denne ikke ble kjøpt tidligere er et mysterium) - The Blind Dead Collection (5 disc boxset) 14.45 £ play.com - Toxic Avenger 2.99 £ (!!) play.com - G.I. Samurai 79 NOK DVDin/playcom (vet ikke helt hva de kaller seg lengre) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 - Ichi the Killer (2 disc) 7.99 £ play.com (hvorfor denne ikke ble kjøpt tidligere er et mysterium) Den engelske sone 2 versjonen er klippet 3 og et halvt minutt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Pokker. Da var det som jeg trodde, har ikke kjøpt denne filmen før nå pga. mangel på gode utgivelser. Jeg lette egentlig etter den nederlandske utgaven, men den har jeg ikke greid å oppdrive. Hmm, har du noen anelse om hva det er som er klippet vekk? Hvis det er for ille blir jeg nok pent nødt til å selge den videre til en kompis eller no. Du har vel ikke en link til en god ukuttet utgave av filmen? EDIT: Jøss, post 1000. Endret 2. august 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Ichi the Killer - DVD compare... Jeg har R0 America versjonen, som jeg kjøpte fra DDD, men den finner jeg ikke der nå. Eller så ser det ut som om den Australske versjonen er noe å satse på: ItK hos ezydvd for 125 kroner + frakt... Bare ligg unna Hong Kong utgivelsen, den er klippet 13 minutter. Edit: Er en stund siden jeg så den engelske versjonen, men tortur scenen hvor han henger fra taket er lenger hvis jeg ikke husker feil, + litt her og der. LarsP kan sikker svare bedre på det enn meg... Endret 2. august 2006 av Manx Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fikk Prison Break Season 1 og Rome Season 1 dukket opp i dag, begge sone 1, litt under $100 totalt. Verdt penga dog. Og et lite innlegg, I guess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 ... Tusen takk, Australsk versjon fra Ezydvd bestilt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Bare hyggelig Dagens og gårsdagens fangst på overgangsmarkedet, er nesten sånn at det begynner å bli flaut å gå på posten å hente pakker opptil flere ganger i uken... :!: Edit: Sexy Beast fra amazon.co.uk resten fra DDD. Endret 2. august 2006 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå