Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den Mangler "Some like it hot", "The Misfits" og "All About Eve", (som er de jeg har hørt skal være bra i tillegg) men disse kan kjøpes ved siden av. Må innrømme at magen kribler litt etter å få den i postkassen.

 

:)

6594513[/snapback]

Og Fritz Langs Clash by Night, som sammen med All About Eve og Some Like It Hot vel er mine favoritter med MM i større roller (hun spiller også i den smått brilliante film noir'en The Asphalt Jungle).

Når det gjelder Some Like It Hot kommer den nye R1-utgaven med mine sterkeste anbefalinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Fra litt rundt omkring den siste uka:

 

- Ichi the Killer (2 disc) 7.99 £ play.com (hvorfor denne ikke ble kjøpt tidligere er et mysterium)

- The Blind Dead Collection (5 disc boxset) 14.45 £ play.com

- Toxic Avenger 2.99 £ (!!) play.com

- G.I. Samurai 79 NOK DVDin/playcom (vet ikke helt hva de kaller seg lengre)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Pokker. Da var det som jeg trodde, har ikke kjøpt denne filmen før nå pga. mangel på gode utgivelser. Jeg lette egentlig etter den nederlandske utgaven, men den har jeg ikke greid å oppdrive. Hmm, har du noen anelse om hva det er som er klippet vekk? Hvis det er for ille blir jeg nok pent nødt til å selge den videre til en kompis eller no.

 

Du har vel ikke en link til en god ukuttet utgave av filmen? :whistle:

 

EDIT: Jøss, post 1000.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Ichi the Killer - DVD compare...

 

Jeg har R0 America versjonen, som jeg kjøpte fra DDD, men den finner jeg ikke der nå. Eller så ser det ut som om den Australske versjonen er noe å satse på: ItK hos ezydvd for 125 kroner + frakt...

 

Bare ligg unna Hong Kong utgivelsen, den er klippet 13 minutter. :ohmy:

 

Edit:

 

Er en stund siden jeg så den engelske versjonen, men tortur scenen hvor han henger fra taket er lenger hvis jeg ikke husker feil, + litt her og der. LarsP kan sikker svare bedre på det enn meg...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Bare hyggelig :)

 

Dagens og gårsdagens fangst på overgangsmarkedet, er nesten sånn at det begynner å bli flaut å gå på posten å hente pakker opptil flere ganger i uken... :!:

 

Edit: Sexy Beast fra amazon.co.uk resten fra DDD.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...