Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra du spurte. Det er den supre utgaven alá Shawshank ja - en slik man bretter ut. Mye penere enn den andre til samme pris @ play.com. ;)

 

Edit: Rettelse, sjekket utgaven til Shawshank nå, som ikke er en slik man bretter ut. Husker ikke helt hvordan Memento utgaven jeg kjøpte er, men den brettes ut på en måte. Denne kjøpte jeg, mens denne lot jeg vær å kjøpe. Sistnevnte er et vanlig DVD cover med papp trukket utenpå. Håper du skjønte alt dette virrvarret. Jeg har tatt på begge 2 irl, og anbefaler i alle fall den jeg kjøpte, om du hadde tenkt å kjøpe noen av dem. :)

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Og sånn i henhold til 3 disc utgaven av Shawshank Redemption så tror jeg at den i et papp cover som kan brettes ut! Dette er vertfall min utgave som jeg bestilte på Play.com Et meget, meget fint cover og også en 24-sider bok om jeg ikke husker feil!

 

Men, tror i så fall jeg er mer interessert i versjonen ManX introduserte meg til. Føler det er for dårlig å bare ha en 1`disc utgave av Memento, på samme måte følte jeg det med Shawshank Redemption...

Endret av Bilet
Lenke til kommentar
Men, tror i så fall jeg er mer interessert i versjonen ManX introduserte meg til. Føler det er for dårlig å bare ha en 1`disc utgave av Memento, på samme måte følte jeg det med Shawshank Redemption...

6589643[/snapback]

Word, derfor jeg også endte opp med en ny utgave av filmen. :)

Lenke til kommentar
Og sånn i henhold til 3 disc utgaven av Shawshank Redemption så tror jeg at den i et papp cover som kan brettes ut! Dette er vertfall min utgave som jeg bestilte på Play.com Et meget, meget fint cover og også en 24-sider bok om jeg ikke husker feil!

 

Men, tror i så fall jeg er mer interessert i versjonen ManX introduserte meg til. Føler det er for dårlig å bare ha en 1`disc utgave av Memento, på samme måte følte jeg det med Shawshank Redemption...

6589643[/snapback]

Jeg har en ~500 siders bok av The Shawshank Redemtion. :)

Lenke til kommentar

Har nettopp vært på Amazon.co.uk og kjøpt Marilyn Monroe - The Diamond Collection for £63,53 inkl frakt. Kommer oppunder tusenlappen med toll og mva.

B0000695JI.02.IN02._SS400_SCLZZZZZZZ_V1072807244_.jpg

Boksen inneholder følgende filmer:

Hovard Hawks' Gentlemen Prefer Blondes (1953)

Walter Langs There's No Business Like Show Business (1954)

George Cukors Let's Make Love (1960)

Jean Negulescos How to Marry a Millionaire (1953)

Joshua Logans Bus Stop (1956)

Henry Hathaways Niagara (1953)

Otto Preminger og Jean Negulescos River of No Return (1954)

Roy Ward Bakers Don't Bother to Knock (1952)

Howard Hawks' Monkey Business (1952)

Billy Wilders The Seven Year Itch (1955)

Samt en dokumentar og en redigert av hennes siste, uferdige film, George Cukors Something's Got to Give (1962)

 

Den er litt dyr, men har hatt store problemer med å finne noen som har hatt den til salgs, og som kan sende den til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...