Hewitt Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Pris på frakt: Husker jeg ikke hodet, men husker jeg syntes den var litt høy ... Er vel på rundt $10-15, avhengig av vekt. Det er dog billigste fraktmetode, men det går såpass raskt at du ikke trenger noen av de raskere. Leveringstid: 5-10 dager er vel det jeg har opplevd. Pakken sendes for øvrig rekommandert. De har i tillegg en veldig fin ekstraservice ved at du kan velge selv om de skal "jukse" litt på verdien. Selv om frakten er litt høy, så er jeg veldig godt fornøyd med DVDfromkorea de gangene jeg har handlet der. Fine priser på fine utgaver og grei levering. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Pris på frakt: Husker jeg ikke hodet, men husker jeg syntes den var litt høy ... Er vel på rundt $10-15, avhengig av vekt. Det er dog billigste fraktmetode, men det går såpass raskt at du ikke trenger noen av de raskere.Leveringstid: 5-10 dager er vel det jeg har opplevd. Pakken sendes for øvrig rekommandert. De har i tillegg en veldig fin ekstraservice ved at du kan velge selv om de skal "jukse" litt på verdien. Selv om frakten er litt høy, så er jeg veldig godt fornøyd med DVDfromkorea de gangene jeg har handlet der. Fine priser på fine utgaver og grei levering. 6573652[/snapback] Jukse på verdi, hvordan? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hewitt og Bilet; slikt bør ikke stå på sidene her, men tas over PM. Tollvesenet besitter også internett! On Topic: Var nettopp på Platekompaniet og rasket med meg James Mangolds Walk the Line (2005) 3disc edition, kr 249,- Sergio Leones C'era una volta il West (1968) Special Collector's Edition kr 99,50 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hewitt og Bilet; slikt bør ikke stå på sidene her, men tas over PM. Tollvesenet besitter også internett! 6573846[/snapback] Hmm, det er sant nok, burde tenkt på det. På en annen side, det er ikke mulig å se at pakkene kommer fra et firma kalt DVDfromkorea, så jeg tror det er lite tollvesenet kan gjøre med den saken, med mindre de skulle begynne å kjøre en aggresiv front mot alle pakker fra Korea, noe de aldri i verden vil få tid eller anledning til. Men jeg fjerner den posten for sikkerhetens skyld. Edit: Ikke mulig å slette innlegg? Endret 28. juli 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jurassic Park Trilogy Box Set: The Ultimate Collection £13.99 fra play.com det tok 5 dager for den å komme Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Taegukgi/Brotherhood/Brotherhood of War - 4 disc Special Limited Edition (Autographed), 40$ fra DVDfromKOREA.com 6573400[/snapback] Den så svært konge ut! Fikk øynene opp for DVDfromKOREA nå! Har jo en hel haug med flotte utgivelser. Vet dette er feil forum, men hvordan er prisen på frakt o.l? Leveringstid? 6573586[/snapback] De har en masse lekre utgaver av en del filmer. Frakt er ikke det billigste, 12$ for den filmen men det er jo greit, kommer jo pokker meg fra Korea, 21$ er det meste jeg har betalt i frakt så langt det var på fire filmer. Frakttiden er bra synes jeg fra 6-10 dager, Taegukgi brukte 7 dager. De er sjappe til å pakke og sende, de svarer fort på mail. Er bare positiv for å si det pent Edit: @ Hewitt, ta å rediger innlegget og fjern bildet. Som sagt ta det på PM... Endret 28. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Det kom en leveranse fra DVD Pacific idag. Den inneholdt: The Crying Game Collector's Edition K-Pax Collector's Edition My Left Foot Miramx Collector's Series Rosemary's Baby Animal Factory og Truth or Consequences N.M. Dette kom på $53 pluss frakt ($61 med). Alt kom i en pakke siden jeg glemte å krysse av for 'send kun hele ordre'. Men jeg ble allikevell ikke MVA-pliktig. Ikke meg imot. Edit: Sorterte om på en setning jeg. Endret 28. juli 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 snart slutt på sommer salget til play. Battle Of The Bulge: The Long Version £6.99 en krigs film jeg ikke har sett, det måtte det bli gjort noe med. Spider-Man 1 & 2 Box Set (4 Discs) £9.99 Teenage Mutant Ninja Turtles 2 & 3 (Movie Double Pack) £7.99 Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie £5.99 Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Urban Legends - Bloody Mary. Kan vel føye til at filmen sugde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 I da kom: Dimmu Borgir - World Misanthropy DVD`en Platoon - 2-Disc DVD Collector`s Set Predator - Speacial Edition Collection Box`en Sendt fra play.com på tirsdag Me loves play.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 I dag ankom Jurassic Park Trilogy Box Set: The Ultimate Collection Scarface - Special Edition (2 Discs) (Pacino) Alien vs Predator: Special Extreme Edition (2 Discs) Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs) På mandag ser eg nok resten av ordren min: Rush Hour 1 & 2 Box Set Kingdom Of Heaven (1 Disc Edition) (5.1/DTS) Bare litt faen at eg skal jobber ettermiddag i dag,formiddag/natt i morra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 3 dager brukte play på å sende meg unforgiven og Pulp fiction Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Kjøpte nettopp hulken fra kiwi her ! Kostet 80kr Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ehm, var i Bergen i dag og fikk med meg litt av hvert: The Yes Men Saw II Batman Begins Raging Bull : Ultimate Edition Charlie og Sjokoladefabrikken: 2 disc Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Måtte hente inn noko underholdning mellom vaktene på Sola. Rounders The Talented Mr. Ripley samt ein film til eg ikkje hugser navnet på.. Kjøpt for 39 kr stk på Playcom på Madlakrossen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 En liten stund siden jeg har bestilt filmer nå. Blir ikke så mye filmtitting i sommervarmen. Uansett, i går valgte jeg å bestille Evil Dead 2 (Book of the Dead Edition), hos DVDPlanet for rundt 190kr inkludert frakt. En god pris for en genial film i en om mulig enda mer genial innpakning. Med dette kjøpet har jeg endelig fått konkludert Evil Dead trilogien, og har de mest eksklusive versjonene av alle tre filmene. Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kjøpte The Boondock Saints for 99,- på Platekompaniet i Lillestrøm en plass. Og Snatch på samme kjøpesenter til 99,- Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Latskap er en dyd har jeg hørt en gang, tror dette er det som har annkommet etter Bond Kofferten... Endret 30. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 V for Vendetta Peppes filmdeal. Anbefales med rømmedressing Ganske artig film! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Noen pene kjøp der Manx. Selv endte jeg opp med dette etter en liten Play.com runde: The Usual Suspects - Special Edition (2 Discs) A Fistful Of Dollars - Special Edition (2 Discs) (5.1/DTS) Memento - Special Edition (3 Discs) The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Special Edition (3 Discs) Samlet pris på 29£. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå