Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Pris på frakt: Husker jeg ikke hodet, men husker jeg syntes den var litt høy ... Er vel på rundt $10-15, avhengig av vekt. Det er dog billigste fraktmetode, men det går såpass raskt at du ikke trenger noen av de raskere.

Leveringstid: 5-10 dager er vel det jeg har opplevd. Pakken sendes for øvrig rekommandert.

 

De har i tillegg en veldig fin ekstraservice ved at du kan velge selv om de skal "jukse" litt på verdien.

 

Selv om frakten er litt høy, så er jeg veldig godt fornøyd med DVDfromkorea de gangene jeg har handlet der. Fine priser på fine utgaver og grei levering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pris på frakt: Husker jeg ikke hodet, men husker jeg syntes den var litt høy ... Er vel på rundt $10-15, avhengig av vekt. Det er dog billigste fraktmetode, men det går såpass raskt at du ikke trenger noen av de raskere.

Leveringstid: 5-10 dager er vel det jeg har opplevd. Pakken sendes for øvrig rekommandert.

 

De har i tillegg en veldig fin ekstraservice ved at du kan velge selv om de skal "jukse" litt på verdien.

 

Selv om frakten er litt høy, så er jeg veldig godt fornøyd med DVDfromkorea de gangene jeg har handlet der. Fine priser på fine utgaver og grei levering.

6573652[/snapback]

 

Jukse på verdi, hvordan?:)

Lenke til kommentar
Hewitt og Bilet; slikt bør ikke stå på sidene her, men tas over PM. Tollvesenet besitter også internett!

6573846[/snapback]

Hmm, det er sant nok, burde tenkt på det. På en annen side, det er ikke mulig å se at pakkene kommer fra et firma kalt DVDfromkorea, så jeg tror det er lite tollvesenet kan gjøre med den saken, med mindre de skulle begynne å kjøre en aggresiv front mot alle pakker fra Korea, noe de aldri i verden vil få tid eller anledning til.

 

Men jeg fjerner den posten for sikkerhetens skyld. :)

 

Edit:

Ikke mulig å slette innlegg? :(

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

 

Den så svært konge ut! Fikk øynene opp for DVDfromKOREA nå! Har jo en hel haug med flotte utgivelser. Vet dette er feil forum, men hvordan er prisen på frakt o.l? Leveringstid?

6573586[/snapback]

 

De har en masse lekre utgaver av en del filmer. Frakt er ikke det billigste, 12$ for den filmen men det er jo greit, kommer jo pokker meg fra Korea, 21$ er det meste jeg har betalt i frakt så langt det var på fire filmer.

Frakttiden er bra synes jeg fra 6-10 dager, Taegukgi brukte 7 dager. De er sjappe til å pakke og sende, de svarer fort på mail. Er bare positiv for å si det pent :thumbup:

 

Edit:

 

@ Hewitt, ta å rediger innlegget og fjern bildet. Som sagt ta det på PM...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Det kom en leveranse fra DVD Pacific idag.

Den inneholdt:

The Crying Game Collector's Edition

K-Pax Collector's Edition

My Left Foot Miramx Collector's Series

Rosemary's Baby

Animal Factory

og

Truth or Consequences N.M.

 

Dette kom på $53 pluss frakt ($61 med). Alt kom i en pakke siden jeg glemte å krysse av for 'send kun hele ordre'. Men jeg ble allikevell ikke MVA-pliktig. Ikke meg imot.

 

Edit: Sorterte om på en setning jeg.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

snart slutt på sommer salget til play.

 

Battle Of The Bulge: The Long Version £6.99 en krigs film jeg ikke har sett, det måtte det bli gjort noe med.

Spider-Man 1 & 2 Box Set (4 Discs) £9.99

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 & 3 (Movie Double Pack) £7.99

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie £5.99

Lenke til kommentar

I dag ankom

 

Jurassic Park Trilogy Box Set: The Ultimate Collection

Scarface - Special Edition (2 Discs) (Pacino)

Alien vs Predator: Special Extreme Edition (2 Discs)

Clerks: 10th Anniversary Edition (3 Discs)

 

På mandag ser eg nok resten av ordren min:

 

Rush Hour 1 & 2 Box Set

Kingdom Of Heaven (1 Disc Edition) (5.1/DTS)

 

Bare litt faen at eg skal jobber ettermiddag i dag,formiddag/natt i morra :omg:

Lenke til kommentar

En liten stund siden jeg har bestilt filmer nå. Blir ikke så mye filmtitting i sommervarmen.

 

Uansett, i går valgte jeg å bestille Evil Dead 2 (Book of the Dead Edition), hos DVDPlanet for rundt 190kr inkludert frakt. En god pris for en genial film i en om mulig enda mer genial innpakning. Med dette kjøpet har jeg endelig fått konkludert Evil Dead trilogien, og har de mest eksklusive versjonene av alle tre filmene. :)

Lenke til kommentar

Noen pene kjøp der Manx. Selv endte jeg opp med dette etter en liten Play.com runde:

 

The Usual Suspects - Special Edition (2 Discs)

A Fistful Of Dollars - Special Edition (2 Discs) (5.1/DTS)

Memento - Special Edition (3 Discs)

The Shawshank Redemption - 10th Anniversary Special Edition (3 Discs)

 

Samlet pris på 29£. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...