Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk Sopranos sesong 1 i posten i går fra cdon.no.

 

Har bare sett episode 1-3 til nå, men jeg er meget fornøyd. Ender vel opp med alle sesongene etterhvert kan jeg tenke meg :)

6568102[/snapback]

 

Kjøper du først en sesong er det vanskelig å ikke kjøpe alle, det føles ufullstendig hvis ikke :p

Lenke til kommentar
Little Nicky - 99 kroner på Domus på Røros

 

Battle Royale 2

Hitch

og

Madagascar

 

- 249 til sammen på en Statoil på Tynset

6568092[/snapback]

 

 

Flere fra fjellregionen her ja? :)

 

Kjøpte forresten The Wild Bunch for 99 kr på Platekompaniet for 2-3 uker siden, men måtte nesten nevne det nå siden jeg ble kjempefornøyd med kjøpet :D

Den beste westernfilmen jeg har sett til dags dato, nå er det kanskje ikke så veldig mange heller, men uansett.

Lenke til kommentar
Var Gladiator den nye 3 disceren?

 

Hmm nei, tror det kun var med 1 ekstra disc med ekstra materiell. Kan sjekke.

6567999[/snapback]

 

Det viler jeg sterkt på. 2-disc versjonen er mildt sagt vanskelig å få tak i. Får du tak i den, er det lurt å holde på den. Den kan nok bli mye verd. Ekstramaterialet som er med på den, finnes ikke i 3-disc versjonen. Selv var jeg så dum at jeg solgte 2-disc versjonen før 3-disceren kom, da jeg ikke visste at de ikke har det samme ekstramaterialet.

Lenke til kommentar
Har du (eller andre) erfaring med deepdiscountdvd og DVDpacific? Er det seriøse nettsteder?

6572054[/snapback]

Jeg handler stort sett hos de to butikkene når jeg bestiller filmer fra USA. De er meget seriøse, svarer på alle spørsmål, er billige og har en ok leveringstid.

 

Bare husk at filmene er R1 og at du dermed må ha en sonefri DVD-spiller for å få spilt de av.

 

Det står oppført en rekke nettbutikker med kommentarer ang. frakt og kvalitet i stickyen "Guide for kjøp av DVD filmer på nett". :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...