Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boksen min kom ikke før i dag. Likevel, det var en svær bestilling. Noen filmer kom i forigårs, noen kom i går, og noen kom i dag. Nesten bedre å få dem slik enn å få alle på samme dag. Da varer gleden over å få nye filmer lenger. :)

 

EDIT: Glemte forresten å si at alle filmene mine nå har kommet. De siste kom i dag. Play har visst skjerpet seg ja. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Idag kom jeg hjem etter en ukes ferie, og her ventet en hel masse DVD-er på meg.

 

Fra Play:

Close Encounters of the Third Kind Collector's Edition £6,99

Contact £5,99

The Right Stuff Two-Disk Special Edition £6,99

Rio Bravo The Ultimate Westerns Collection £5,99

The Hills Have Eyes Anchor Bay's Double Disk Special Edition £7,99

Philadelphia Collector's Edition £5,99

Rear Window £5,99

Blood In Blood Out (eller bound by honor som IMDb kaller den) £5,49

The Evil Dead: Book Of The Dead £7,99

Pleasantville £5,99

Broken Flowers £7,99

Layer Cake 2 Disk Edition £5,99

Love Actually £6,49

Citizen Kane Special Edition £6,99

Christine Collector's Edition £9,99

Groundhog Day Collector's Edition £5,99

The Virgine Suicides £4,49

 

Fra DVD Pacific:

American Psycho Killer Collector's Edition Uncut Version $8,51

Heaven's Burning $5,92

Cannibal Holocaust Grindhouse Deluxe Edition $15,48

 

Fra Deep Discount DVD:

Robert Rodriguez Mexico Trilogy (IMDb link: 1, 2, og 3) $22,49

Diner $5,09

 

Og enda er de mer på vei, jeg må prøve å begrense pengebruken i tiden fremover.

 

Edit: Tegnsatt litt jeg.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Sitter og vurderer om jeg skal bestille sesong 1 av Sopranos. Har vel bare sett en episode av serien, og syntes at det jeg så var bra. Har også hørt utrolig mye positivt om den. Kan bestillingen anbefales av dere som gjerne har sett sesong 1 eller flere?

6539308[/snapback]

 

 

Jeg har ikke sett så mye en gang og jeg var å kjøpte fire sesonger i dag :) Bare så synd at det var sesong 2-5, så jeg må vente på sesong 1 før jeg kan begynne å se.

Lenke til kommentar
Sitter og vurderer om jeg skal bestille sesong 1 av Sopranos. Har vel bare sett en episode av serien, og syntes at det jeg så var bra. Har også hørt utrolig mye positivt om den. Kan bestillingen anbefales av dere som gjerne har sett sesong 1 eller flere?

6539308[/snapback]

 

 

Jeg har ikke sett så mye en gang og jeg var å kjøpte fire sesonger i dag :) Bare så synd at det var sesong 2-5, så jeg må vente på sesong 1 før jeg kan begynne å se.

6539421[/snapback]

 

Heh, den er lei. Var det ikke så at det ikke var mer på lager av sesong 1 der du bestillte dem? Jeg kan i såfall anbefale cdon.no. Der koster den 275, og servicen er ypperlig. Pakka ligger i posten 3 dager etter bestilling :dribble:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Det er en finfin film det :) Hadde de mange forskjellige dvder eller bare den i en slags kampanje? Morsomt om de har begynt å bundle med dvder til is hehe..

 

Edit: Uææ havnet litt lenger bak i tråden enn jeg trodde denne posten skulle.. Jaja..

 

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Tenk å ha ein samlepakke med alt av Harald Eia og Bård Tufte Johansen? Frå Lille Lørdag (mulig dei hadde noko før dette og) til Tre brødre som ikke er brødre...det hadde vært noko det.

6539101[/snapback]

 

Det hadde passet meg utrolig, fordi eg har ingenting fra den gjengen,desverre.

 

*håper*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...