Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snip...

 

Jeg tar det fra amazon selv om de skulle være noen kroner dyrere, det vil si hvis det er en film jeg har lyst til å se så og si der og da. Eller så klarer jeg fint å vente, det er sånt man må regne med når man bestiller over nettet.

 

Det som er irriterer mest med leveringstiden til play er jo at den pleide å være bra, stort sett fem til seks dager så lå det i postkassa. Men når de plutselig starter med å bruke opp mot 14 dager så går det på humøret, hadde det vært 14 dager fra starten av så viste man jo hva man gikk til når man bestilte.

Lenke til kommentar

Jeg tar det fra amazon selv om de skulle være noen kroner dyrere, det vil si hvis det er en film jeg har lyst til å se så og si der og da. Eller så klarer jeg fint å vente, det er sånt man må regne med når man bestiller over nettet.

 

Det som er irriterer mest med leveringstiden til play er jo at den pleide å være bra, stort sett fem til seks dager så lå det i postkassa. Men når de plutselig starter med å bruke opp mot 14 dager så går det på humøret, hadde det vært 14 dager fra starten av så viste man jo hva man gikk til når man bestilte.

6513713[/snapback]

 

Veldig enig. Altså Play.com var jo så fantastiske fordi de leverte gratis og fordi du fikk filmene på 1-2-3. Det som overrasker meg er at Play.com kan gjøre dette, uten å merke at de mottar færre bestillinger, for det må de jo gjøre?

 

Noen som forresten vet om leveringstiden deres har steget andre plasser enn bare i Norge?

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke husker helt feil så har vel Njål nevndt noe om at han hadde lest om det på noen utenlanske forum også, så det er vel ikke bare oss her opp i det kalde nord.

6513726[/snapback]

 

Kjipern. Jaja, men så lenge Amazon i snitt greier å levere filmer til postkassa mi på 3-4 dager er jeg veldig fornøyd. Posten bruker jo like lang tid her i Norge på å få pakker fra Oslo til meg, så... :)

Lenke til kommentar
Bond selger, så Bond vil nok aldri slutte å komme - desverre.

6513145[/snapback]

Er det bare jeg som reagerer på dette? Alle Bond-filmene har kanskje ikke vært like bra, men det hindrer dem da ikke i å bli årets kinoopplevelse når de først kommer. Den kuleste actionhelten noensinne, vanligvis i et fyrverkeri av en actionfilm få andre kan matche. Denne kofferten skal inn i samlingen, den skal få sitt eget monter, og kofferten skal faen ikke brukes til truser!

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg hver gang det kommer en ny Bond film, så nei jeg er ikke enig i at det desverre kommer flere...

 

Og siden det er James Bond så har jeg sett litt igjennom fingrene når gadgets og historie har gått litt for langt til tider, pokker heller det er jo James Bond.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ah, endelig hjemme igjen! 1 måned på interrail var artig på alle måter, også på dvdfronten:

 

-Dellamorte Dellamore 8 €

-Zeder: Voices From the Beyond 10 €

-Zombie Holocaust 10 €

-Nightmare City 10 €

-The House By the Cemetery 10 €

-The Plague of The Zombies 5 €

-Land of the Dead (tinbox) 10 €

-Cannibal Ferox 7 €

-Blood Feast 5 €

-Two Thousand Maniacs 5€

-Colour Me Blood Red 5 €

-The Hills Have Eyes 6 €

-Bottom: Alle sesonger + film 15 €

-Faster Pussycat... Kill! Kill! 10 €

-Dracula: Prince of Darkness 5 €

-Tetsuo: The Iron Man 5 €

-Tetsuo: Body Hammer 5 €

-The Ring 1 + 2 Boxset 7 €

-Ed Wood 5 €

-Cowboy Bebop: The Movie 5 €

-The Fly 7 €

-Return of the Fly 7 €

 

Det som er italiensk er kjøpt i Italia, mens resten ble plukket opp på veien gjennom europa.

Lenke til kommentar

Bestilt følgende fra play.com:

 

£13.49 Jurassic Park Trilogy Box Set: The Ultimate Collection

£16.99 Alien Quadrilogy Box Set (9 Discs) (5.1/DTS)

£6.99 Terminator 2: Ultimate DVD Edition (2 Discs)(5.1/DTS)

 

Satser på at Alien boksen ikke blir tatt av tollerne...:ermm:

Lenke til kommentar

Blir neppe noe problem ettersom at omregningskursen til toll.no er slik at prisen vil bli 196 kroner og noen få øre :)

 

EDIT:

 

Da var Oldboy og Bin Jip bestilt. Dette blir henholdsvis min 2 og 3 asiatiske film! Håper det blir valuta for pengene.

 

Begge forøvrig bestilt hos play.com :)

Endret av Bilet
Lenke til kommentar

Aargh.. Hva ER det med meg. Klarer jo ikke gå forbi ei DVD-hylle i det hele tatt. Det er ikke røyking, drikking eller bensinutgifter som tar knekken på min økonomi, det er DVD-kjøp i hytt og pine.

 

Idag:

- LOTR: The Fellowship of the Ring - Extended - 369,- PK

- Porky's - 79,- Rimi

- Schindler's List - 79,- Libris

- Rock Star - 79,- Libris

- Men of Honor - 99,- Rimi

 

Det var jammen et par til og, men husker dem faktisk ikke i farta! :whistle:

Lenke til kommentar
Aargh.. Hva ER det med meg. Klarer jo ikke gå forbi ei DVD-hylle i det hele tatt. Det er ikke røyking, drikking eller bensinutgifter som tar knekken på min økonomi, det er DVD-kjøp i hytt og pine.

 

Idag:

- LOTR: The Fellowship of the Ring - Extended - 369,- PK

 

Kjenner den følelsen duh. Alt av penger som brukes her kan spores tilbake til dvd-kjøp :dribble:

 

Men må si jeg er SJOKKERT over at du ga 369,- for den? Med tanke på at den ligger for ca. halvparten her og her enda billigere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...