Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er blant de smarteste menneskene over alle mennesker som ikke har eksistert. Nå har jeg slått på stortromma igjen, og bestilt Alien Quadrilogy Box Set (gidder ikke å linke til alle fire filmene på IMDB - alle vet hva slags filmer Alien er likevel) for knappe 190kr. Selvsagt, boksen inneholder fenomenale filmer, og et enda mer fenomenalt antall disker. Prisen er definitivt lav for en slik boks. Problemet er vel... Tja, kanskje det at jeg har alle filmene fra før av...

 

Jaja, får vel satse på at fattern vil kjøpe filmene mine da. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

@ Hr.Jenssen:

 

Eg fikk filmene mine i dag, bla. Alien boksen. Meg og dama såg igjennom Alien Dir.Cut i dag :cool: Aliens filmen er kung. Begynner å bli ei stund siden eg såg de i tillegg. Så det gjør meg ingenting å se de i opprustet versjon med deilig 5.1 lyd.

 

EDIT: Og 195,- for Alien boksen er eit varp uansett åssen man vrir og vender på det :w00t: Glad eg ikkje fallt for fristelsen og kjøpte den samme boksen til 7-800,- her i byen :ermm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kom innom Blockbuster og FYE i USA og selvfølgelig måtte eg kjøpe noen dvd'er. her er mitt nyeste valg av filmer:

 

Blockbuster:

Jarhead

Memoirs of a Geisha

Brokeback Mountain

A History of Violence

Narnia

La marche de l'empereur

 

FYE:

Coen Brothers' Collection:

The Big Lebowski

The Man Who Wasn't ThereBlood Simple

Intolerable Cruelty

 

Gleder meg fantastisk mye til dette. er i ekstase.

Lenke til kommentar

jeg har sittet en liten ":" etter Coen Brothers' Collection, men det er vell ikke så lett å se hve første øyenkast for å vise hvilke filmer som er i box-settet. har visst glemt mellomrom mellom blood simple og The Man Who Wasn't There i tilleg til det. beklager det der ;)

Lenke til kommentar

Ehm, å kjede seg på jobb er svært dumt. Spesielt veldig tidelig på morningen. I dag resulterte det i et par snodige kjøp fra DDD:

 

187 : $5.09

 

A Walk to Remember : $6.78

 

A Perfect World : $4.99

 

Saving Silverman : $6.05 (Denne bare fordi jeg leste Jack Black på coveret forrige gang jeg fikk snurten av filmen på butikken)

 

EDIT: Linket feil!

Endret av Bilet
Lenke til kommentar
@ Hr.Jenssen:

 

Eg fikk filmene mine i dag, bla. Alien boksen. Meg og dama såg igjennom Alien Dir.Cut i dag :cool:  Aliens filmen er kung. Begynner å bli ei stund siden eg såg de i tillegg. Så det gjør meg ingenting å se de i opprustet versjon med deilig 5.1 lyd.

 

EDIT: Og 195,- for Alien boksen er eit varp uansett åssen man vrir og vender på det :w00t:  Glad eg ikkje fallt for fristelsen og kjøpte den samme boksen til 7-800,- her i byen :ermm:

6509920[/snapback]

 

Joda, men det er liksom det at jeg har spesialversjonene av alle fire filmene fra før av. 5.1, dobbeldisc, forlenget versjon, og alt det der. Uansett, det gjør ikke noe at jeg kjøpte boksen, fattern tok gledelig armene sine rundt de fire filmene for usle 200kr, så jeg tapte ingen ting på å kjøpe boksen der. Jeg tjente faktisk hele fem kroner! :D

Boksen har jo en disc ekstra også da (som om det ikke var nok med et halvt døgn ekstramateriale fra før? :p ). Bokser er jo selvsagt mye tøffere også da. :D

Lenke til kommentar
Joda, men det er liksom det at jeg har spesialversjonene av alle fire filmene fra før av. 5.1, dobbeldisc, forlenget versjon, og alt det der. Uansett, det gjør ikke noe at jeg kjøpte boksen, fattern tok gledelig armene sine rundt de fire filmene for usle 200kr, så jeg tapte ingen ting på å kjøpe boksen der. Jeg tjente faktisk hele fem kroner! :D

Boksen har jo en disc ekstra også da (som om det ikke var nok med et halvt døgn ekstramateriale fra før? :p ). Bokser er jo selvsagt mye tøffere også da. :D

6511516[/snapback]

 

Ikke for å være pirkete dust, men...du tapte vel strengt talt penger på dette så lenge du ikke FIKK de filmene da du ble eieren av de :tease:

 

Plukket med meg enda en film i morgentimene.

 

Garage Days til £6.11 inkl.porto på Amazon.co.uk

Lenke til kommentar

Nei, jeg tapte da ikke penger. Jeg kjøpte Alien filmene tidligere for rundt 80kr pr. stk. en gang i tiden. Nå skaffer jeg boksen, som jeg betaler 195kr for, men siden fattern betaler meg 200kr for de gamle filmene mine, blir det som om at jeg får boksen gratis. Dermed blir det som om at jeg betalte 315kr for boksen. I tillegg har jeg nå en ekstra disc. Enkel matematikk, det. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...