Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fight the temptation! Selv klarer jeg ikke det. Jeg har bestilt enda flere filmer! :cry:

 

 

Will do!

 

Kan hive inn mine siste kjøp også:

Fra amazon.co.uk:

 

Friends Sesong 1-4

Lethal Weapon: Collection

 

- Ble vel fort en 600 kroner det der ja :p

 

Fra play.com:

 

X-men

Alien VS Predator

 

- 70 kroner eller noe?

 

Fra amazon.com

 

Enron: The Smartest Guys...

 

- 120 kroner

Lenke til kommentar

Edit: Da har jeg fått beskjed om at Bond kofferten er blitt sendt :w00t:

6502054[/snapback]

 

Ehm, nå sitter jeg å vurdere igjen. Skal jeg kjøpe den? :hmm:

6502395[/snapback]

 

Er jo bare å bestille så kan du sitte å tenke på alle pengene du har brukt/kastet bort når du sitter å koser deg meg Bond, James Bond.

 

Og hvis du er som meg så ender du opp med å kjøpe den også tenker vi på pengene som vi har brukt/kastet bort etterpå :)

 

Edit:

 

@JacEr

 

Litt over 600 kroner med gebyr tror jeg det var, husker ikke helt summen i hodet nå. Men det går nok bra :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
nå er jeg sikker på at posten diver å holder tilbake pakker fra play. jeg fikk Braindead på torsdag den var bestillt den 7 enda, mens i dag fikk jeg the alamo som var bestilt den 5, det betyr jo at noen i posten holder på filmene til de føler for det.

6505306[/snapback]

 

Opplevde selv noe slikt når jeg bestilte fra play.com... Tar vanligvis 3-4 dager, men nå tok det plutselig 14 dager! Vedder på at de har en aksjon eller noe gående mot play.com

Lenke til kommentar
Jeg tviler vel på at det er konspirasjon fra posten sin side mot play. Dette er jo ikke X-files, eller? Og i så fall hvorfor?

6505643[/snapback]

 

Opptrapping av pakkesjekking for å se om de bryter 200kronersgrensen uten å si i fra? (f.eks. skrive feil verdi eller "gave" på pakken)

6505649[/snapback]

 

Kan jo hende men, men etter ørten år med dette så må jo posten ha en liste med forhandlere som det "stoler" på, skulle jo neste tro det.

 

Hvis de sjekker hver film så ville jo man ha fått et brev for hver pakke om å måtte bekrefte hva pakken inneholder. Eller de har åpnet samtlige pakker for å sjekke innholdet, men da ville man jo ha sett dette på pakken og de ville også ha vært merket fra posten sin side om at den har blitt åpnet og sjekket. Og ingen av pakken som jeg har fått de siste måndene hvor det har gått treigt så har dette hvert tilfelle.

Lenke til kommentar

Takket være Manx ble det film på meg i dag, etter en über guide fra hans side. :p

 

Endte opp med:

 

Pi - 8,09$

Unforgiven (2DISC/SE) - 10,47$

Way of the Gun - 5,39$

A Perfect World - 4,99$

The Butterfly Effect - 8,48$

Dog Day Afternoon (SE) - 10,47$

 

Ble ca 380 NOK i alt medregnet frakt. Og enda et takk til Manx. :)

Lenke til kommentar
Takket være Manx ble det film på meg i dag, etter en über guide fra hans side. :p

 

Endte opp med:

 

Pi - 8,09$

Unforgiven (2DISC/SE) - 10,47$

Way of the Gun - 5,39$

A Perfect World - 4,99$

The Butterfly Effect - 8,48$

Dog Day Afternoon (SE) - 10,47$

 

Ble ca 380 NOK i alt medregnet frakt. Og enda et takk til Manx. :)

6505850[/snapback]

 

 

Alltid en glede når man kjøper de filmene der :thumbup:

 

Og siden jeg måtte hjelpe Deathie med å bruke penger så brukte jeg noe i samme slengen :)

 

Litt lavbudsjett action filmer, filmet i noen øst-europeiske land som alt annet nå for tiden...

 

The Marksman og The Mechanik, lenge siden jeg har kjøpt film av Dolphern... :w00t:

 

14$ sånn ca. per stk fra DDD

Lenke til kommentar

Er jo bare å bestille så kan du sitte å tenke på alle pengene du har brukt/kastet bort når du sitter å koser deg meg Bond, James Bond.

 

Og hvis du er som meg så ender du opp med å kjøpe den også tenker vi på pengene som vi har brukt/kastet bort etterpå :)

 

 

Ja, akkurat sant :) Men jeg må vente på at arbeidsgiveren min får fingeren ut av ræva ser det ut til! Lønningsdag den 15., men de pengene har vi sett svært lite til enda :no:

Lenke til kommentar
Bilet - Hvor kjøpte du Lock Stock? Tenkte å kjøpe Shotgun edition på Play, men om det er en finere, går jeg nok heller for den. :)

6506932[/snapback]

 

Om tittelen på min disc er riktig der er jeg ikke helt sikker på. Kjøpte den uansett på EzyDVD, og du finner den HER

 

Kostet $17.83 AUD. + 9.50 i frakt. Altså tilnærmet 129 NOK.

Lenke til kommentar

Men i helvete... Da har jeg bestilt enda flere filmer. Denne gang ble det Omen-trilogien for 195kr hos Play.

 

Jaja, når boksen har et så genialt utseende som dette...

 

92178l.jpg¨

 

 

...Så gjør det jo ikke så mye at jeg betalte knappe 200kr for den. :evil:

 

EDIT: Link til IMDB: 1, 2, og 3.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...