Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp vært på DeepDiscountDVD og handlet

Darren Aronofskys Pi (1998), $8,09

Noah Bushels Bringing Rain (2003), $11,99

David Twohys Pitch Black (2000),$9,48

6414670[/snapback]

Ble sendt først den 6/7, og kom i dag. Er det flere enn meg som har problemer med sen levering av andre enn play.com?

6479145[/snapback]

Mener du det tok lang tid fra du bestilte til de ble sendt, eller at det tok lang tid i postgangen?

Hvis lang tid før det ble sendt, så sender ikke DDD normalt internasjonalt hver dag (tidligere var det normalt en gang i uka, nå tror jeg det varierer med hvor mange internasjonale bestillinger de har. Regner med at de som de fleste som tilby ganske rimelig frakt baserer seg på containere som skal noenlunde fylles). En uke fra bestilling til sendt er ikke lenge.

Og under en uke i transit fra USA til Norge med billigfrakt må sies å være kort frakttid, ikke lang.

Lenke til kommentar

Eg sitter fortsatt å venter på disse fra play.com:

 

Versus

The Big Red One: The Reconstructed Version (2 Discs)

Alien Quadrilogy Box Set (9 Discs) (5.1/DTS)

The Casualties : Can`t Stop Us Now

Saving Private Ryan - Commemorative D-Day 60th Anniversary Edition (2 Discs)

 

Blei jo seff noe kukeri med bestillingen min så det tok noen dager ekstra,blei sendt 7.07.06 Med min flaks er ser eg vel ikkje disse før uti neste uke :roll:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
*DDD-frakttid*

6479519[/snapback]

Var vel egentlig samlet jeg tenkte på, mener å huske det tok kortere tid med Amazon-frankrike og også Axelmusic en gang i tiden. Godt mulig det bare føles lenger når jeg går og venter....

6480041[/snapback]

De sender begge fra Europa (Axel fra Danmark, og Amazon.fr har jo høyere fraktpriser til Norge enn DDD, og sender med kurér), så det kan vel ikke helt sammenlignes?

Lenke til kommentar

Resten av min Play ordre uteble nok en dag, så jeg prøvde å døyve min sorg med et besøk på filmfabrikken, det fungerte tildels det, det resulterte iallefal i 3 stk. DVDer:

Maria Full of Grace 99,-

Rounders 79,-

"Drug Wars: The Camarena Story" 99,-

Mini-serien som inspirerte til Traffic. Ser fram imot 260 min med Benicio Del Toro og Steven Bauer

 

Edit: Kuk med url

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Lønning i morra. Wee  :D

Forhåndsbestillt:

 

James Bond Ultimate DVD Collection (40-Disc)

6485411[/snapback]

 

Faen så sugen jeg er på den kofferten. Spørsmålet er bare om jeg tørr å bruke så mye penger ettersom at jeg nettopp kjøpte ny dvd-spiller :dribble:

6488383[/snapback]

 

Du må jo ha noe å se på, må du ikke, så det går nok bra. Er jo bare å leve på Mr. Lee's nudler i noen uker hvis buskjettet skulle gå a dundas :)

 

Og jeg har forhåndsbestilt den jeg også...

Lenke til kommentar

Du må jo ha noe å se på, må du ikke, så det går nok bra. Er jo bare å leve på Mr. Lee's nudler i noen uker hvis buskjettet skulle gå a dundas :)

 

Og jeg har forhåndsbestilt den jeg også...

6488867[/snapback]

 

...ikke si sånt. Det får meg faktisk virkelig til å vurdere tanken :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...