Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres merkelig ut, siden man bare kan legge inn flere små ordre for å slippe sånt tull.

Play har fortsatt ikke forbedret leveringstiden? Er det noen som har nevnt for de at de er misfornøyd med leveringstiden? Om du, Manx, hadde gjort det hadde de nok hostet opp et svar, siden du sikkert har en relativt lang ordreliste hos Play.

6423644[/snapback]

noen ganger i det siste så har det vært nede i 5 dager, men det har og vært mange som har vært oppe i ca 14 dager :thumbdown:

6441595[/snapback]

Jeg bestilte The Ultimate Matrix Collection fra Play for over en uke siden nå, og har ikke sett noe til den enda. Den kostet riktignok bare 16 pund, men jeg synes dette er litt i overkant lang ventetid. Har aldri ventet mer enn fem dager på noe jeg har bestillt fra Play. :/

Venter også på en del jeg bestillte fra Amazon for over en uke siden.

Her er uansett det jeg bestillte:

- "Taken" £13.59

- "Battlestar Galactica: Season 1" £13.59

- "Brazil" £5.08

- "Monty Python: The Movies (Box Set)" £11.03

- "Equilibrium" £5.93

- "Old Boy" £5.08

- "Crash" £5.08

Lenke til kommentar
Steike det er lenge siden jeg har kjøpt film, noen som har forslag til en krigsfilm jeg ikke har sett?

Siste jeg  kjøpte var vel Mission Impossible ( ikke plag meg) 99kr på Rema.

6441609[/snapback]

Save privat ryan!

EDIT: du har vel kansje sett den...

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar

Jeg kommer nok til å kjøpe: Brotherhood of War og Taxi Driver pluss noen andre gode filmer...

Har tenkt å begynne å samle på bare de gode filmene liksom , slike som er godt likt blandt alle...

Robert De Niro filmer er førsteprioritet...

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp siste episode av Six Feet Under (har spart den en stund), og for en slutt! Jeg klarte derfor ikke å dy meg og måtte bare bestille denne lekre pakken:

- Six Feet Under 1-5 : The Complete DVD Collector's Edition

877424l.jpg

Den kostet 820 kr, men tatt i betraktning at dette er fem sesonger pakket inn i en slik lekker boks er ikke det så ille.

Lenke til kommentar

Helt enig, det er en virkelig god serie. Har ikke tall på hvor mange klumper i halsen, nydelige øyeblikk og fantastisk morsomme stunder denne serien har gitt meg.

Jeg har hatt samtlig sesonger liggende på disk en stund, men jeg har bestemt meg for å kjøpe inn en del serier jeg virkelig liker og garantert kommer til å se igjen. Og denne fortjener definitivt en plass i hylla. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...