Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått en slik mail jeg og, bestilte vell for rett over tusen kroner.

Sånn så denn ut:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Thank you for your recent order with Play.com.

 

At Play.com, we value your custom and take your online security very

seriously. With this in mind we have an additional security check in place

for high value orders.

 

To perform this check we ask that you contact our Large Order Department

on 0845 800 1020 ( UK only ) or +44 (0)1534 877 595 ( outside UK ). Please

have the card registered on the account to hand so that we can process

your order as quickly as possible.

 

Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused you

and thank you for your patience and valued custom.

 

 

Kind Regards

 

Play

 

**************************************************************************

****

This email and any files transmitted with it are confidential and

intended solely for the use of the individual or entity to whom they

are addressed. Please notify the sender immediately by e-mail if you

have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your

system.

Any views or opinions presented in this email are solely those

of the author and do not necessarily represent those of the company.

Finally, the recipient should check this email and any attachments

for the presence of viruses. The company accepts no liability for

any damage caused by any virus transmitted by this email.

 

Play.com, PO Box 192, St Helier, Jersey JE4 8RP www.PLAY.com

**************************************************************************

****

 

Edit: Jeg ringte bare det nummeret å leste opp bankkortnummer og litt div.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Da synes jeg at de begynner å bli veldig vansklige, så lenge det er penger på kortet så skal det vel ikke være noe problem. Er jo ikke verre enn at man begynner å dele opp ordrene i flere bestillinger...

 

Skal de begynne med det tullet og ha lang leveringstid så er ikke veien så veldig lang til andre sjapper, men det er vel bare meg.

Lenke til kommentar

Sikkerhet som kunde, handler jeg over nettet så er det en viss risk, de er vel redd for kort svindel.

 

Men skal jeg prate med de som jeg handler fra, så kjører jeg meg en tur inn til den faste sjappa mi i Oslo...

Lenke til kommentar
Får du slettet orderen og lagt den inn i flere bestillinger. kan jo gjøre det og sjekke om du får en mail?

6423540[/snapback]

 

Skal prøve å fjerne noen bestillinger no, så ka som skjer!

 

EDIT: Bruckiania,eksakt hvilket nummer ringte du inn?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
EDIT: Bruckiania,eksakt hvilket nummer ringte du inn?

6423555[/snapback]

Jeg tok vell utgangspunkt i det andre nummeret, det er noen måneder siden så jeg husker ikke helt, men når jeg tenker meg om så mins jeg at jeg kuka litt for å få det til jeg og, noe med den nullen i parantes eller noe.

Edit: prøvd 0044?

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
EDIT: Bruckiania,eksakt hvilket nummer ringte du inn?

6423555[/snapback]

Jeg tok vell utgangspunkt i det andre nummeret, det er noen måneder siden så jeg husker ikke helt, men når jeg tenker meg om så mins jeg at jeg kuka litt for å få det til jeg og, noe med den nullen i parantes eller noe.

Edit: prøvd 0044?

6423601[/snapback]

 

Herlig! Det fungerte det der :) Men det var jo stengt no då. Biir å ringe i morra :)

Lenke til kommentar

Høres merkelig ut, siden man bare kan legge inn flere små ordre for å slippe sånt tull.

 

Play har fortsatt ikke forbedret leveringstiden? Er det noen som har nevnt for de at de er misfornøyd med leveringstiden? Om du, Manx, hadde gjort det hadde de nok hostet opp et svar, siden du sikkert har en relativt lang ordreliste hos Play.

Lenke til kommentar

40 sider bør vel ha litt å si :!:

 

Jeg har vurdert det, man de to siste gangene jeg har bestilt så tok det 6-7 dager og da synes jeg ikke at jeg kan klage. Selv om jeg har fått pakker fra amazon uk 2-3 dager og ezydvd i Australia på fem dager, raskere en pakker fra play. Men hvis det fortsetter sånn så bør de gjøre om det inne på sidene sine der står det fremdeles 3-5 dager...

 

Jeg har en bestilling inne nå som ble sendt 26.6 så jeg kan jo vente å se hvor lang tid det tar, eller så er det vel på tide snart å legge inn en klage og henvise til leveringstidene til amazon uk :)

Lenke til kommentar

Den største grunnen jeg ser til å eventuelt klage er om de var mye bedre før. Da har de tydeligvis enten a) ikke fulgt opp en økning av ordrer med nyansettelser o.l., b) gjort om rutinene sine til noe mer ineffektivt.

 

Og begge deler er jo kritikkverdig, egentlig.

Lenke til kommentar
Da har eg ringt inn og fått ordnet opp hos play.com. Gah! Blir alltid så i godt humør når eg prater med briter, de er så hyggelige :wee:

6427004[/snapback]

 

 

Skjønner du hva de sier da? :dontgetit:

 

 

 

:shrug:

 

 

 

:p

 

 

De er veldig hyggelige, høflige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...