Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Pent, nesten like mye som meg denne uka :D  :blush:

6186740[/snapback]

:ohmy:

Føler at du bestiller utrolig mange filmer. Hvis jeg anslår ditt ukentlige kjøp til rundt 15 filmer, vil det være ett realistisk tall fra din side, eller burde jeg ha tatt litt hardere i? :p

6187516[/snapback]

Alt for mye, bare den siste uka som ikke har hvert helt god kan man si...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte nå nettopp 5 filmer fra CDON :)

Sahara

Saint and Soliders

The Family Man

The Machinist

Donnie Brasco

Det er derimot en ting som irriterer meg. Når jeg kjøpte filmene, benyttet jeg meg av to tilbud: "2 for 169 kr" og "3 for 99 kr"

Derimot når jeg fikk ordrebekreftelsen var det bare "2 for 169 kr" som hadde slått inn, mens "3 for 99 kr" sto som pris for en per stk. Sendte mail til CDON og klagde. Tror dere jeg får fikset opp i dette? :hmm:

Lenke til kommentar

Siste jeg kjøpte var A Knight's Tale for 99,- på gardemoen for å ha noe å se på mens jeg venta på flyet til bardufoss

Før det var Alias Sesong 2 for 399 på musikkverket og kiss kiss bang bang på spaceworld for 159,-

Lenke til kommentar
avbestill hele ordren

6188887[/snapback]

Hvorfor skal han det? Folk har forskjellig smak, og bare fordi at du kanskje ikke liker de filmene han har skaffet seg, betyr ikke det at han vil returnere dem. Unødvendig å komme med slike kommentarer i en tråd hvor poenget er å dele de seneste filmkjøpene seg i mellom. Grow up...

Lenke til kommentar

Fanken ta meg. Jeg som hadde tenkt å slappe av med DVD-bestillingen for tiden. I blame the internet!

-IvanHoe (3-disc)

-Saints And Soldiers

-Forrest Gump (2-disc)

-Mio Min Mio

-The Mask Of Zorro (Deluxe edition)

IvanHoe kostet 149kr. Resten kostet 84,50 pr.stk.

+ 29kr frakt = 516kr.

Gnomez, jeg tror ikke Breiker tenker på filmene når han sier at Ustedalen skal avbestille orderen. Det er snakk om at Ustedalen må betale mer enn han egentlig skal. :)

Lenke til kommentar
Bestilte nå nettopp 5 filmer fra CDON :)

Sahara

Saint and Soliders

The Family Man

The Machinist

Donnie Brasco

Det er derimot en ting som irriterer meg. Når jeg kjøpte filmene, benyttet jeg meg av to tilbud: "2 for 169 kr" og "3 for 99 kr"

Derimot når jeg fikk ordrebekreftelsen var det bare "2 for 169 kr" som hadde slått inn, mens "3 for 99 kr" sto som pris for en per stk. Sendte mail til CDON og klagde. Tror dere jeg får fikset opp i dette? :hmm:

6188538[/snapback]

Vis du leser på startsiden for kampanjer med 3 for 99 osv... vil du kunne leste at. Kampanjen kan ikke kombineres med andre multikjøp-kampanjer i samme ordre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...