L@sse Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Danmark slår Sverige any day: The Shawshank Redemption = En Verden Udenfor 6181095[/snapback] Skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan beholde den orginale tittelen Frihetens Regn høres også helt forferdelig ut. Den filmen heter ikke annet enn The Shawshank Redemption Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg kjøpte noen filmer i butikken i dag... Saw 2 Crash Collateral Kostet 400 kr. tilsammen Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 R1-utgivelser jeg har mottatt nylig, de fleste i dag... Glory Road Running Scared (kanonfilm, anbefales) Freedomland Firewall Riddick Trilogy Numb3rs, The Complete First Season, 4-disc Box Set Dazed And Confused, 2-disc Criterion Collection Underworld: Evolution, Special Edition Black Hawk Down, Extended Cut Mr. & Mrs. Smith, 2-disc Unrated Special Edition The Three Burials Of Melquiades Estrada (strålende film, anbefales) Noen klassikere... Butch Cassidy & The Sundance Kid, 2-disc Collector's Edition Tora! Tora! Tora!, 2-disc Cinema Classics Collection The Longest Day, 2-disc Cinema Classics Collection Patton, 2-disc Cinema Classics Collection Og et par 4-disc bokser med flere klassikere... Heroes Of War: Frontline Combat D-Day: The 6th Of June Decision Before Dawn Guadalcanal Diary Halls Of Montezuma Heroes Of War: Navy Battles The Frogmen Sink The Bismarck Morituri The Enemy Below Classic Western Collection: The Outlaws The Culpepper Cattle Co. The Proud Ones Broken Lance Forty Guns Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Pent, nesten like mye som meg denne uka Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Pent, nesten like mye som meg denne uka Ja nesten hver eneste natt ligger jeg og drømmer om en gang å nå opp til min store helt, Manx Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har bestilt La Haine - Ultimate Edition (Limited Edition Steel Tin packaging) fra amazon.co.uk etter kyklopens råd. £18.74 (_crs_ nevnte noe om å trekke fra britisk mva). Eg gledar meg. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har bestilt La Haine - Ultimate Edition (Limited Edition Steel Tin packaging) fra amazon.co.uk etter kyklopens råd. £18.74 (_crs_ nevnte noe om å trekke fra britisk mva). Eg gledar meg. Jepp hvis du ser på den ferdige ordren så ser du at du får DVD'en får £15.95, altså godt under mva-grensen. Det vet jeg siden jeg bestilte den selv. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja, fordi Postage & Packing er ikke mva-pliktig? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Siste kjøp var "Remember the Titans" fra play.com. Kostet den nette sum av £5.99 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja, fordi Postage & Packing er ikke mva-pliktig? Så lenge vareverdien er under 200,- så teller ikke fraktkostnadene med. Da kan det være så mye det vil. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det er nice. GLEDER meg virkelig til å motta den filmen. Og takk for rådet Endret 26. mai 2006 av cun Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 R1-utgivelser jeg har mottatt nylig, de fleste i dag... Glory Road Running Scared (kanonfilm, anbefales) Freedomland Firewall Riddick Trilogy Numb3rs, The Complete First Season, 4-disc Box Set Dazed And Confused, 2-disc Criterion Collection Underworld: Evolution, Special Edition Black Hawk Down, Extended Cut Mr. & Mrs. Smith, 2-disc Unrated Special Edition The Three Burials Of Melquiades Estrada (strålende film, anbefales) Noen klassikere... Butch Cassidy & The Sundance Kid, 2-disc Collector's Edition Tora! Tora! Tora!, 2-disc Cinema Classics Collection The Longest Day, 2-disc Cinema Classics Collection Patton, 2-disc Cinema Classics Collection Og et par 4-disc bokser med flere klassikere... Heroes Of War: Frontline Combat D-Day: The 6th Of June Decision Before Dawn Guadalcanal Diary Halls Of Montezuma Heroes Of War: Navy Battles The Frogmen Sink The Bismarck Morituri The Enemy Below Classic Western Collection: The Outlaws The Culpepper Cattle Co. The Proud Ones Broken Lance Forty Guns 6186724[/snapback] Et ord: Du er syk i hodet! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tør jeg spørre hvor mye dette kom på _crs_? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tør jeg spørre hvor mye dette kom på _crs_? Sikkert ikke så mye som du tror. F.ex. de 4-disc klassiker-boksene er veldig billig, rundt $20 per boks, så veldig god valuta for pengene. Snittprisen på resten er vel $17-18 per stk. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tør jeg spørre hvor mye dette kom på _crs_? Sikkert ikke så mye som du tror. F.ex. de 4-disc klassiker-boksene er veldig billig, rundt $20 per boks, så veldig god valuta for pengene. Snittprisen på resten er vel $17-18 per stk. 6187262[/snapback] Ikke for å være frekk, men har du pengene stappet langt inne rævhølet? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ikke for å være frekk, men har du pengene stappet langt inne rævhølet? Drite penger hadde vært fint... men må nok jobbe for føden som de fleste andre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) En skal raskt se at jeg - når jeg gror til og får meg jobb - kommer til å bruke mesteparten av pengene mine på DVD'er også. Jeg er jo allerede godt i gang med å bruke langt mer penger enn jeg har. EDIT: Mien, mein, mine. Endret 26. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Pent, nesten like mye som meg denne uka 6186740[/snapback] Føler at du bestiller utrolig mange filmer. Hvis jeg anslår ditt ukentlige kjøp til rundt 15 filmer, vil det være ett realistisk tall fra din side, eller burde jeg ha tatt litt hardere i? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Dune (1984), 59,50,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 The nightmare before Christmas ( 1993 ) 59,30 på platekompaniet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå