Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarte ikke å holde meg unna, måtte forhåndsbestille de "nye" gamle Star Wars utgivelsene: Star Wars IV - A New Hope, Star Wars V - Empire Strikes Back og Star Wars VI - Return of the Jedi 25$ fra DDD

Å forhåndsbestille til den prisen er bare tull.

Retail pris vil være $29.95, så $25.82 hos DDD er dbare 16% rabatt. Skal love deg at når det nærmer seg vil du kunne finne de til langt billigere priser, noen butikker vil sikkert også kjøre kampanjer etc.

Lenke til kommentar
Jeg klarte ikke å holde meg unna, måtte forhåndsbestille de "nye" gamle Star Wars utgivelsene: Star Wars IV - A New Hope, Star Wars V - Empire Strikes Back og Star Wars VI - Return of the Jedi 25$ fra DDD

Å forhåndsbestille til den prisen er bare tull.

Retail pris vil være $29.95, så $25.82 hos DDD er dbare 16% rabatt. Skal love deg at når det nærmer seg vil du kunne finne de til langt billigere priser, noen butikker vil sikkert også kjøre kampanjer etc.

6168083[/snapback]

Skal du ikke se bort i fra, men det er bare å avbestille og bestille på nytt hvis de skulle bli veldig mye billigere. Jeg har jo fram til september med å følge prisene så jeg tror det går bra...

Lenke til kommentar

The Frighteners (3-disc Director's Cut) havna i postkassa mi i dag. Kosta vel 120kr fra Play.com. Måtte selvfølgelig vente nesten to uker denne gangen også. Hvem skal ha skylda? Play eller streiken?

En liten artig tilleggsfakta: Peter Jackson har faktisk jobbet med to generasjoner Astin's. Han jobbet med Sean Astin i Ringenes Herre trilogien, og faren, John Astin, jobbet han med på The Frighteners. :)

Lenke til kommentar

På The Texas Chainsaw Massacre utgaven fra ddd så står det at det skal følge med

Additional Products:

Collectible and Removable Metal Plaque.

Fikk ikke det med jeg. Søkte litt på google og det ser ut som at det skal være en metall plate med motiv av han fyren som har motorsaga.

Ville likt å hatt den :(

Lenke til kommentar
På The Texas Chainsaw Massacre utgaven fra ddd så står det at det skal følge med

Additional Products:

Fikk ikke det med jeg. Søkte litt på google og det ser ut som at det skal være en metall plate med motiv av han fyren som har motorsaga.

Ville likt å hatt den  :(

6169956[/snapback]

Den har jeg, lekker liten sak :D

Er helt like fronten av coveret...

Lenke til kommentar

Additional Products:

6169956[/snapback]

Den har jeg, lekker liten sak :D

Er helt like fronten av coveret...

6170060[/snapback]

Det står på dvden min at det følger med også. Sender mail til ddd og spør hvor den har blitt av.. Lå den inni coveret eller ?

Lenke til kommentar

Additional Products:

Tror den metallplata var "limited", den fulgte med når jeg kjøpte den ved release. Men egentlig ikke særlig kul, hadde vært flottere om den var del av coveret.

Lenke til kommentar
En liten artig tilleggsfakta: Peter Jackson har faktisk jobbet med to generasjoner Astin's. Han jobbet med Sean Astin i Ringenes Herre trilogien, og faren, John Astin, jobbet han med på The Frighteners. :)

6168728[/snapback]

En liten oppfølger; datteren til Sean, Alexandra Astin, spilte en liten rolle i Ringenes Herre 3.

Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt 24 sesong 3.

På amazon til £18,04 med frakt.

6169313[/snapback]

Synd at du ikke har fått med deg dette :

http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...RBSD&item=11615

6169345[/snapback]

Den ville ha vert dyrere! siden playx skal ha 50 kr i frakt. amazon tar bare rundt 20 kr i frakt! Norsk tekst er ikkje så viktig vis det var det du tenkte på.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

6168728[/snapback]

En liten oppfølger; datteren til Sean, Alexandra Astin, spilte en liten rolle i Ringenes Herre 3.

6170661[/snapback]

Ah, TRE generasjoner, med andre ord! Ikke verst! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...