Uderzo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har kjøpt veldig mange filmer i det siste. Klarer ikke å la være når de er på tilbud Dette har jeg kjøpt den siste måneden: Cube Orange County Mr. Deeds Haunted Mansion, The Zoolander Bourne Identity Asterix Og Kleopatra Fifth Element, The Shipwrecked Rock, The Walking Tall Envy Goodfellas Enemy At The Gates Armageddon Starship Troopers Punisher, The Bruce Almighty Eddie Murphy: Raw Ladykillers, The Friends - Season 10 Huff, jeg bruker altfor mye penger på dvd'er Men det er den lille samleren inne i meg som må tilfredsstilles Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvordan er det med tollen fra play.com? Stor eller eventuell måte å ungå den på? Har brukt en del på dvder i det siste men Donnie Darko til knapt 60,- og mye annet snadder nesten like billig. Det er bare must have!! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tilbud på dvdon.com, så jeg tenkte jeg skulle oppgradere noen av VHS-filmene mine til DVD. Die Hard Die Hard 2 Die Hard 3 Heat The Boondock Saints Jackie Brown Donnie Brasco The Big Lebowski Magnolia Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hmm, kjøpte nettopp noen nye (og gamle): 2001 (rom oddysséen) 2010 (samme) PATLABOR 1 & 2 (boks, toern, "PATLABOR the movie" var best IMHO) The Butterfly Effect (anbefales sterkt) Killbill 2 Endret 7. oktober 2004 av Hidden Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 For ca 2 dager siden kjøpte jeg meg The Matrix. Hadde kjøpt 2'ern og 3'ern 1 eller 2 dager før det, så jeg måtte jo ha 1ern for å ha trilogien komplett. Kjøpte den på Spaceworld til 99 kr. Jeg begynner å se på hvilke filmer de har med en gang jeg ser at det er tilbud, det er farlig det. Har kjøpt meg en del dvd filmer i det siste. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 siste filmen jeg kjøpte ? hmm, kjøper filmer svært sjelden, og jeg tror det var Ringenes herre: atter en konge, hvis jeg ikke husker feil er ringenes herre fan ja.. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 - Dog Day Afternoon - Carlito's Way - Human Traffic Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kjøpte fra play: The office vol1 og 2 Cowboy bebop the movie Tarantino box (pulp fiction, resovoir dogs og jackie brown) Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Lost in translation. Hørt mye om den. Skjønner egentlig ikke hvorfor etter å a sett den. Grei nok, og betalte bare 99,- Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Filmer kjøpt denne uken: Bourne Identity Starsky & Hutch Van Helsing Troy Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Starsky and Hutch.. Endret 9. oktober 2004 av insider Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 -Sleepers -Carlito`s way Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 One Missed Call Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Scarface og The Godfather på tilbud på Free Record Shop Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kjøpte meg Blood In Blood Out på tilbud til 99 kr. Ganske bra film som er som en klassiker for meg. Det var den første filmen jeg så som varte i 3 timer. Den er en av mine favoritter og jeg har sett den flere ganger. Jeg bare måtte ha den på dvd. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 The Day After Tomorrow Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kjøpte Chappelles Show Season 1 og Sledgehammer season 1 i dag ... helt sjeft Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 The Day After Tomorrow Me2 Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 The Day After Tomorrow Me2 Add me to that list! Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 *Van Helsing *Gothika *National Security *Starsky & Hutch Disse er de best filmen jeg sett i løpe av de sist 14 dagene. Alle filmen var sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå