Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Saving Private Ryan - er vel et must å få meg seg denne.

The Ring - da utvalget var begrensa med skrekk, sto det mellom denne og Braindead.

The Fugitive - en kamerat sa jeg burde kjøpe den, så da gjorde jeg det :)

Var 4 for 300,- på Free Record Shop, men kameraten kjøpte en også, så da ble det disse tre til 225,- :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saving Private Ryan - er vel et must å få meg seg denne.

The Ring - da utvalget var begrensa med skrekk, sto det mellom denne og Braindead. The Fugitive - en kamerat sa jeg burde kjøpe den, så da gjorde jeg det :)

Var 4 for 300,- på Free Record Shop, men kameraten kjøpte en også, så da ble det disse tre til 225,- :)

6046716[/snapback]

Mange her på forumet som rister på hodet nå kan jeg tenke meg. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

jepp, du burde nok ha kjøpt Braindead ja. Jeg må innrømme at jeg liker The Ring ganske godt (som en helt rett-fram skrekkfilm), dog Braindead er et mesterverk, med få, hvis ikke ingen, sidestykker.

Du blir nok nødt til å love å kjøpe Braindead, for å slippe unna forumets vrede nå...

Lenke til kommentar
jepp, du burde nok ha kjøpt Braindead ja. Jeg må innrømme at jeg liker The Ring ganske godt (som en helt rett-fram skrekkfilm), dog Braindead er et mesterverk, med få, hvis ikke ingen, sidestykker.

Du blir nok nødt til å love å kjøpe Braindead, for å slippe unna forumets vrede nå...

6046801[/snapback]

Sorry, alle på forumet :innocent: Jeg lover jeg skal kjøpe Braindead når jeg får noen kroner på kortet :)

Lenke til kommentar

Når jeg kom hjem idag lå det en sliken brevpakkelapp i postkassa, så jeg sendte min lillebror ned på butikken og han kom tilbake med en pakke ifra Platekompaniet og en ifra Amazoon UK.

Fra Amazoon UK:

Gattaca £4,23

Beavis and Butt-Head Do America £5,93

Human Traffic £3,38

Apocalypse Now anti redux £4,23

Fire filmer til under tollgrensa er ikke ille

Fra Platekompaniet:

Blue Velvet Collector's Edition 99,-

The Crow Collector's Edition 99,-

Easy Rider 99,-

Paris, Texas 99,-

The Bridge on the River Kwai 59,-

Lost Highway 59,-

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Du burde kjøpt Braindead, ja. Men det som er nesten enda viktigere, kjøpte du den japanske The Ring eller den utvanna remaken fra 2002?

6046877[/snapback]

Om den er utvanna vet jeg ikke, men ja, jeg kjøpte den. Den har fått 7,3 på IMDb, så noe bra må det være med den :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hmm for å være helt ærlig liker jeg både den japanske og den amerikanske. Jeg synes den japanske var helt grei da jeg så den, så regnet med at den amerikanske kom til å bli helt fryktelig. Men alt i alt synes jeg de i kvalitet er ca. like. Selvom den japanske har litt mer sjarm.

Lenke til kommentar
Hvor mange asiatiske skrekkfilmer har en ung jente/gutt med svarte øyne og hvitt ansikt som skrekkelementet?

6047903[/snapback]

Altfor mange. Det var bra i begynnelsen, men synes det begynner å ta litt overhånd nå. Nesten som når slasher sjangeren ble vekket til live igjen med Skrik. Dukket jo opp overalt

Lenke til kommentar
Du burde kjøpt Braindead, ja. Men det som er nesten enda viktigere, kjøpte du den japanske The Ring eller den utvanna remaken fra 2002?

6046877[/snapback]

Om den er utvanna vet jeg ikke, men ja, jeg kjøpte den. Den har fått 7,3 på IMDb, så noe bra må det være med den :)

6047790[/snapback]

Bra, remaken er 100 ganger bedre enn originalen.

Lenke til kommentar

Fikk to filmer av tre kompiser til bursdagen her. Lurer på om det var en kødd? :tease:

Slapstick of another kind

Alices opplevelser i Eventyrland

HURRA! :w00t: 3 timer strålende filmunderholdning! Spesielt Slapstick of another Kind som har hele 2,3 på IMDB-ratingen :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...