L@sse Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Saving Private Ryan - er vel et must å få meg seg denne. The Ring - da utvalget var begrensa med skrekk, sto det mellom denne og Braindead. The Fugitive - en kamerat sa jeg burde kjøpe den, så da gjorde jeg det Var 4 for 300,- på Free Record Shop, men kameraten kjøpte en også, så da ble det disse tre til 225,- Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Saving Private Ryan - er vel et must å få meg seg denne.The Ring - da utvalget var begrensa med skrekk, sto det mellom denne og Braindead. The Fugitive - en kamerat sa jeg burde kjøpe den, så da gjorde jeg det Var 4 for 300,- på Free Record Shop, men kameraten kjøpte en også, så da ble det disse tre til 225,- 6046716[/snapback] Mange her på forumet som rister på hodet nå kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jepp, du burde nok ha kjøpt Braindead ja. Jeg må innrømme at jeg liker The Ring ganske godt (som en helt rett-fram skrekkfilm), dog Braindead er et mesterverk, med få, hvis ikke ingen, sidestykker. Du blir nok nødt til å love å kjøpe Braindead, for å slippe unna forumets vrede nå... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 jepp, du burde nok ha kjøpt Braindead ja. Jeg må innrømme at jeg liker The Ring ganske godt (som en helt rett-fram skrekkfilm), dog Braindead er et mesterverk, med få, hvis ikke ingen, sidestykker. Du blir nok nødt til å love å kjøpe Braindead, for å slippe unna forumets vrede nå... 6046801[/snapback] Sorry, alle på forumet Jeg lover jeg skal kjøpe Braindead når jeg får noen kroner på kortet Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du burde kjøpt Braindead, ja. Men det som er nesten enda viktigere, kjøpte du den japanske The Ring eller den utvanna remaken fra 2002? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Når jeg kom hjem idag lå det en sliken brevpakkelapp i postkassa, så jeg sendte min lillebror ned på butikken og han kom tilbake med en pakke ifra Platekompaniet og en ifra Amazoon UK. Fra Amazoon UK: Gattaca £4,23 Beavis and Butt-Head Do America £5,93 Human Traffic £3,38 Apocalypse Now anti redux £4,23 Fire filmer til under tollgrensa er ikke ille Fra Platekompaniet: Blue Velvet Collector's Edition 99,- The Crow Collector's Edition 99,- Easy Rider 99,- Paris, Texas 99,- The Bridge on the River Kwai 59,- Lost Highway 59,- Endret 5. mai 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du burde kjøpt Braindead, ja. Men det som er nesten enda viktigere, kjøpte du den japanske The Ring eller den utvanna remaken fra 2002? 6046877[/snapback] Om den er utvanna vet jeg ikke, men ja, jeg kjøpte den. Den har fått 7,3 på IMDb, så noe bra må det være med den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hmm for å være helt ærlig liker jeg både den japanske og den amerikanske. Jeg synes den japanske var helt grei da jeg så den, så regnet med at den amerikanske kom til å bli helt fryktelig. Men alt i alt synes jeg de i kvalitet er ca. like. Selvom den japanske har litt mer sjarm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvor mange asiatiske skrekkfilmer har en ung jente/gutt med svarte øyne og hvitt ansikt som skrekkelementet? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvor mange asiatiske skrekkfilmer har en ung jente/gutt med svarte øyne og hvitt ansikt som skrekkelementet? 6047903[/snapback] Altfor mange. Det var bra i begynnelsen, men synes det begynner å ta litt overhånd nå. Nesten som når slasher sjangeren ble vekket til live igjen med Skrik. Dukket jo opp overalt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du burde kjøpt Braindead, ja. Men det som er nesten enda viktigere, kjøpte du den japanske The Ring eller den utvanna remaken fra 2002? 6046877[/snapback] Om den er utvanna vet jeg ikke, men ja, jeg kjøpte den. Den har fått 7,3 på IMDb, så noe bra må det være med den 6047790[/snapback] Bra, remaken er 100 ganger bedre enn originalen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Synes ikke The Ring var mye skremmende, men den var lenge ganske spennende. Men til slutt ble det hele bare teit. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvor mange asiatiske skrekkfilmer har en ung jente/gutt med svarte øyne og hvitt ansikt som skrekkelementet? 6047903[/snapback] Alle, kunne jo ha sagt 500 men tror alle er litt nærmere sannheten Nok en dag med film i posten alle fra play og prisen fra 4.99-5.99£ Beetlejuice, The Boxer og The People Under The Stairs Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Før jeg skulle se M:I:III i går stakk jeg en tur innom Platekompaniet i Stavanger. Monsters, Inc. Taxi (Amerikansk versjon) Murder by Numbers Ice Age Mission: Impossible The Untouchables Serenity Spaceballs Dette svei ja, 726,- Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Deep Space Nine Complete Season 1-7 £ 77.00 bastard har hatt lyst til å se denne serien men 1k pr. sesong er for mye. 6042341[/snapback] Du kan jo se på denne da http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...AMEWA%3AIT&rd=1 Er ikke fult så billig og er ikke uåpnet men det er en samler utgave Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 War of the Worlds Kjøpt for 79 kr på den lokale Kiwi butikken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Deep Space Nine Complete Season 1-7 £ 77.00 bastard har hatt lyst til å se denne serien men 1k pr. sesong er for mye. 6042341[/snapback] Du kan jo se på denne da http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...AMEWA%3AIT&rd=1 Er ikke fult så billig og er ikke uåpnet men det er en samler utgave 6050852[/snapback] prøvde men det er oppe i £170, og da gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 - Ong-bak 99kr på en kiosk. Festelig film! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjøpte følgende fra Amazon.com: Traffic (2000) - Criterion Collection ~ 21,97$ The Ninth Gate (1999) - 5,97$ Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fikk to filmer av tre kompiser til bursdagen her. Lurer på om det var en kødd? Slapstick of another kind Alices opplevelser i Eventyrland HURRA! 3 timer strålende filmunderholdning! Spesielt Slapstick of another Kind som har hele 2,3 på IMDB-ratingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå