Labraxas Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg var innom en Hydro-Texaco stasjon idag der hadde de en kasse med på skriften 3 DVDer 135,- Jeg plukket med meg disse fire til en samlet pris av 180 kroner: The Wonderland Murders House Of Sand and Fog Good Bye Lenin! og Den som Frykter Ulven(Nesten ikke vits å linke den der til IMDb, men gjorde det av vane. Jeg var også innom en Shell stasjon idag, der plukket jeg me meg Sex, Lies, and Videotape da jeg har hørt en del bra om denne. Den kostet 99,- Da jeg kom hjem lå det en forsendelse ifra Platekompaniet og ventet på meg, den inneholdt: Back to the Future 4 Disc Collector's Set Part 1 Part 2 Part 3 199,- Fawlty Towers Sessong 1 og 2 179,- The Hitchhiker's Guide To The Galaxy (1981) 59,- 8½ 99,- Mission: Impossible 2-Disk Special Collector's Edition 99,- Pat Garrett & Billy The Kid Two-Disk Special Edition 99,- og The Wild Bunch Two-Disk Special Edition 99,- Det ble en bunke idag gitt, og det overasker meg ikke om det ligger en liten pakke og venter på meg i morra au. Lønning er digg ass, men denna kommer ikke til å vare lenge. Endret 4. mai 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Fraktfritt hos CDON.com denne uka. Da blir det film-bestilling sjø! Kjøpte følgende filmer: -Conspiracy Theory - 49.50kr -Lethal Weapon (director's cut) - 49.50kr -Lethal Weapon 2 (director's cut) - 49.50kr -Lethal Weapon 3 (director's cut) - 49.50kr -Lethal Weapon 4 - 49.50kr -Maverick - 49.50kr -The Return Of The Pink Panther - 99kr (ENDELIG på DVD!!) -Jackie Brown (special edition) - 59kr Om jeg har penger til å betale dette er en helt annen sak... EDIT: Feil med en av linkene. Endret 4. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Pumping Iron - The 25th Anniversary Special Edition £6,99 fra Play.com Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Pumping Iron - The 25th Anniversary Special Edition "I am coming day and night!" Hahaha... klassiker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fraktfritt hos CDON.com denne uka. Da blir det film-bestilling sjø! Kjøpte følgende filmer: -Conspiracy Theory - 49.50kr -Lethal Weapon (director's cut) - 49.50kr -Lethal Weapon 2 (director's cut) - 49.50kr -Lethal Weapon 3 (director's cut) - 49.50kr -Lethal Weapon 4 - 49.50kr -Maverick - 49.50kr -The Return Of The Pink Panther - 99kr (ENDELIG på DVD!!) -Jackie Brown (special edition) - 59kr Om jeg har penger til å betale dette er en helt annen sak... 6041665[/snapback] hva er egentlig forskjellen på vanlig og director's cut versonene i lethal weapon filmene Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hva er egentlig forskjellen på vanlig og director's cut versonene i lethal weapon filmene Hvis du leter opp hver av filmene på IMDb, så står forskjellene under "alternate versions". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Director's cut -utgavene varer noen få minutter lenger. Endret 4. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg kjøpt en del på amazon.co.uk Alien Quadrilogy £ 15.29 Battlestar Galactica serien fra 1978 £15.29 Back To The Future Trilogy £13.59 Battlestar Galactica - The Mini Series £5.08 Total Recall £6.78 Dune -- Two-disc Special Edition £7.63 The Hitchhiker's Guide to the Galaxy 2005 utgaven £6.80 Star Trek 10: Nemesis Special Edition £4.23 The League of Extraordinary Gentlemen £7.63 Dette har kjøpt delt i biter for ikke få noe over 200 kroners grensa JEg har også vært litt på ebay og har vunnet auksjoner på Star Trek Enterprise sesonger 1 - 4 AU$ 202.50 Deep Space Nine Complete Season 1-7 £ 77.00 Babylon 5 Complete series 1- 5 £ 48.76 Alt av det på ebay skal være nytt og sone 2. Tror neppe en får tak i det i Norge til den prisen selv om jeg må legge til porto og toll på det. Tror det tar en stund før jeg kjøper DVD filmer nå, har en del å se på for å si det mildt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Deep Space Nine Complete Season 1-7 £ 77.00 bastard har hatt lyst til å se denne serien men 1k pr. sesong er for mye. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Måtte kjøpe litt: I.K.U (2000) Reiko is a sex robot programmed to accumulate sexual experience. She goes through seven body types to experiences a variety of couplings. She returns to the company to download her accumulated info and escape from their control. Avalon (2001) Computer games have lost their innocence: they are addictive and large sums of money can be won. Ash lives alone. She doesn't have any contact with other people, only with her dog. Her only activities are cooking meals for the dog and playing games. She is a professional Avalon super warrior, a player on the top-level, that is only accessible under very specific conditions. Once a player is inside, they can only stop by winning the game. Otherwise the player can die. Ash ignores all warnings and decides to play anyway. Ca 200,- med frakt fra DeepDiscountDVD.com Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Full Metal Jacket. Kjøpte den for 99 kr på Spaceworld i byen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg trosset nettopp Njåls tips og bestilte 24 sesong 2, samt Oldboy i en pen utgave. Nå skal jeg bare vente til jeg får det hele, så skal jeg fortelle Njål og -crs- hvor fin Oldboy utgaven min egentlig er. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Deep Space Nine Complete Season 1-7 £ 77.00 bastard har hatt lyst til å se denne serien men 1k pr. sesong er for mye. 6042341[/snapback] Det er bare å sete seg opp et søk på ebay så får en vite når det er noe. En må jo skille ut alt det som ikke er alt om en venter på alle sesongene. Enda mer må en jo skille ut hvis en vil ha sone 2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Moro filmsamlingen min økte nettopp med en film, jeg fant en film som ikke lå inne i DVDprofiler, har hatt den i to år snart så det var jo på tide. Så da er Underworld: 2 disk unrated extended cut lagt til i sammlingen 6040002[/snapback] Der har du den negative siden ved å ha så mange filmer! Eller kanskje grunnen er fordi du kjøper filmer fortere enn du klarer å legge dem inn på Profiler? 6040302[/snapback] Er vel heller at jeg med en glipp har satt den i hylla etter at jeg så filmen. Nå om dagen går jeg rett til pcen og legger inn filmen med en gang, sånn som i dag når The Devil's Own datt ned i posten fra play for hele 4.99£. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kjøpte en del snacks fra Play. En Werner Herzog-boks, The Aristocrats, Crash (1996), Pumping Iron (takk for tipset LarsP), The Shining, The Coen Brothers' Collection, Modern Times og The Great Dictator. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 - The Beyond av Lucio Fulci. 119kr på Outland. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 "Dragnet" ifra Play for den nette sum av £4,99 Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 - The Beyond av Lucio Fulci. 119kr på Outland. 6046578[/snapback] God film det der. Blir bare slått av Zombi 2 i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå