Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Penger på kortet og nye filmer i hylla:

 

- Werner Herzog's Nosferatu: The vampyre (jeg har lett etter filmen lenge, men coveret var nesten grunn nok til å kjøpe filmen. Vakkert.) 99kr platekompaniet.

- Ju - On (orig. Impulskjøp, norsk tekst på forsida, "forbannelsen" :wallbash:, la ikke merke til det før etterpå) 79 kr DVDin.

- 28 Days Later 119 kr Outland, Paleet.

- Dark Water (den første. Pent, tynt, blått og stilrent cover.) 59 kr Platekompaniet.

Lenke til kommentar
Tror området hvor jeg bryr meg om hvilke filmer noen har lastet ned ligger omtrent midt på ryggen.

 

Ingenting stort med å laste ned, det klarer selv de dummeste av oss.

6031728[/snapback]

 

Pokker, må vel permbanne deg nå kjære :p

 

Insinuerer du at en mod laster ned? Frekkeste.

 

Siste film jeg kjøpte var Kaptein Sabeltann - tegnefilm. Måtte få fred i heimen etter uendelig mas fra ungene.

 

Kjøpt for 149 kr på Posten om jeg husker rett (så egentlig ikke på prisen)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Fikk mail om at dette er på vei, blir en fin pakke på døra fra USA en av de neste dagene:

 

Munich, 2-disc Collector's Edition, $23

Crimson Tide, Unrated Extended Edition, $11

Con Air, Unrated Extended Edition, $11

Enemy Of The State, Unrated Extended Edition, $11

Napoleon Dynamite, 2-disc Like, The Best Special Edition Ever!, $16

Kingdom Of Heaven, 4-disc Director's Cut, $17

The Boondock Saints, 2-disc Unrated Special Edition, $15

The 4400 - The Complete Second Season, 4-disc Box Set, $25

The Dirty Dozen, 2-disc Special Edition, $17

Bloodrayne, 2-disc Unrated Director's Cut, $16 (<-- Årets hittil dårligste kjøp? Vi får se...)

When A Stranger Calls (2006), $17 (<-- Nest dårligste?)

Lenke til kommentar
Tør jeg spørre deg _crs_ hvor alle de godbitene (unatt Bloodrayne) ble bestilt i fra?

 

Tror jeg har svart på før, men jeg kjøper direkte fra en amerikansk grossist. Egentlig er det bare for butikker, men jeg kjenner en "insider" for å si det slik. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å slutte å poste her hver bidige gang jeg kjøper en film, ser ikke helt vitsen i det :)

 

Vel, hadde den første utepilsen i dag (lovlig tidlig på dagen, men who cares), og plukket så opp Without a paddle ved OBS! Sannsynligvis en møkkafilm, men ihvertfall en møkkafilm med Seth Green :) Har likt ham siden han dukket opp i Buffy for noen år siden (han har også en morsom rolle i Austin Powers og andre filmer).

 

Edit: Leste en av omtalene på IMDB. Kanskje ikke så mye møkkafilm likevel.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Moro filmsamlingen min økte nettopp med en film, jeg fant en film som ikke lå inne i  DVDprofiler, har hatt den i to år snart så det var jo på tide. Så da er Underworld: 2 disk unrated extended cut lagt til i sammlingen :)

6040002[/snapback]

Der har du den negative siden ved å ha så mange filmer! Eller kanskje grunnen er fordi du kjøper filmer fortere enn du klarer å legge dem inn på Profiler? :hmm:

Lenke til kommentar

3 kremfilmer for en hundrings, kjøpt på den lokale bruktsjappa.

 

Nuovo Cinema Paradiso

The Exterminator (1980) (kjøpt grunnet tidenes mandigste cover, og en fantastisk tagline: "The man they pushed to far...)

Transylvania 6-5000 (1985) (denne tok jeg pga. hva som sto bakpå: "...Nymfoman-vampyren Odetta, Dr. Malavaque, Mummy, Pretzel Boy, Wolf Man og Frankenstein selv)

 

Så da er jeg sikret for helgen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...