LarsP Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 66kr er en langt bedre film enn "Shriek" Lenke til kommentar
Mira Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Band of Brothers serien! Gleder meg til jeg får den Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Forresten: Jeg kjøpte jo kronprinsbryllupet på DVD! Men det var bare en køddepresang til en kamerat ... (eneste DVD-en jeg har kjøpt, hihi ) Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Star Trek: Nemesis som jeg fikk til jul. Er ikke akkurat filmmann. Kan ikke huske sist jeg var på kino. Enten var det Ringenes Herre nr 1 eller Kopps. Hvilken som gikk sist aner jeg ikke Lenke til kommentar
Svin Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Fikk en bråte for noen dager siden fra play: American History X Naked Lunch Night of The Living Dead Videodrome The man who wasn't there Blade Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kill BIll Van the man Biker boyz Spygame 2 stk Simpsons dvd... kjøpte dette forleden dag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kjøpte meg 3 filmer i dag, det gjør at jeg er oppe i 10 filmer denne uka! Forgotten Silver (Peter Jackson-YO) Goodfellas One Flew Over the Cuckoo's Nest Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Siste film jeg kjøpte? hmmmm *tenke* Det må vel bli de 60 dvdene jeg kjøpte i thailand i fjor (orker ikke ramse opp ) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Forgotten Silver (Peter Jackson-YO) Den filmen har jeg ofte vurdert å kjøpe men jeg skjønner ikke helt plottet. Kan du forklare? Lurte han folk i virkeligheten på New Zealand eller hva? En slags dokumentar-film eller? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Vel, jeg kjøpte de ikke men jeg bestilte dem... The X-Files season 1 og Roswell season 1. Som jeg også har sett, så jeg kan jo nesten si at jeg var med på hele prosessen.. =) Skal vel kjøpe meg Stargate SG-1 så snart når jeg kommer hjem fra sommerferie/jobb. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Den filmen har jeg ofte vurdert å kjøpe men jeg skjønner ikke helt plottet. Kan du forklare? Lurte han folk i virkeligheten på New Zealand eller hva? En slags dokumentar-film eller? Jepp. Det er rett og slett en times lang dokumentar hvor han lyger 100% av tiden. Det hele handler om at han finner noen "tapte" verker av en gammel filmkunstner. Alle disse rullene med film er HELT sinnsyke. "tidenes første nakenfilm", "tidenes første lydfilm/fargefilm" og en film som inneholder tidenes største masseslag med 15000 statister og i tillegg så er Josef Stalin med. Hele greia er så gjennomført at han faktisk lurte hele New Zealand. Og det gjorde han til New Zealands mest forhatte mann, og det er denne filmen som gjorde at han fikk regissere LOTR. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Da ble det så jeg skaffet meg Cowboy Bebop TM, fant ut jeg måtte pynte litt på anime samlingen min Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Den siste filmen jeg kjøpte var Roccos russefilm med masse snacks... Nei da jeg spøkte bare... Tror muligens det var "Gangs of new york" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 The longest day Forrest gump Bram stoker's dracula Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kjøpte "The Chronological Donald" på Strømstad ferga i går :!: 37 av de beste gode gamle Donald Duck tegnefilmene.. neste blir Mikke Mus, må ha den med Steamboat Willie... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Spiderman (20 kr på Spaceworld) Kopps (69 kr på en filmutleie) Mafia (39 kr på den samme filmutleia) Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Siste Film: Poolhall Junkies Siste dvd kjøp: Curb your enthusiasm- The complete second season ( har ener`n også) For de som ikke vet det er dette en serie av og med Larry David, skaperen av Seinfeld. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Terminator 3 og 40 dager og 40 netter (begge var gaver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå