Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt film på alt for lenge, så jeg går nå inn på Play.com og velger ut en. Edit kommer snart.

edit: Det ble Complete James Dean Box Set (Giant / East Of Eden / Rebel Without A Cause) (6 Discs). Jeg gleder meg til å komme hjem fra TG og motta denne godsaken.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aeon Flux, $18 fra USA, dukket opp. Har fint lite forhåpninger for denne filmen, men Charlize Theron er smellvakker.

5887839[/snapback]

Filmen har jo blitt slaktet i hue og ræve stort sett over alt, men den dukker vel opp i posten snart sånn at det er mulig å gjøre seg opp en egen mening.

Men når det kommer til Charlize Theron så er vi veldig enige :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg hater Trondheim, jeg hater Platekompaniet, og jeg hater meg selv.

600kr inn på konto *svipp* = tur til Trondheim = Platekompaniet = 579kr ut fra konto *svipp*. :no:

Jaja, jeg fikk nå i det minste høykvalitet i gjengjeld for at pengene "forsvant":

-Stalingrad (Special Edition) (utrolig fin versjon med utrolig fint cover)

-Platoon (Ultimate Edition) (tross det at jeg har filmen fra før - coveret... :love: )

-Cinema Paradiso (stygg og kjedelig versjon, men prisen var god)

-Empire Of The Sun (aldri sett, men Spielberg slo sjelden feil før)

-Miller's Crossing (Special Edition) (aldri sett, gangsterfilm, søtt cover = kjøpt)

-Dr. Strangelove (40th Anniversary Edition) (aldri sett, men har alltid hatt lyst på)

Var flere andre jeg hadde schempelyst på, som Twin Peaks-filmen, Blade Runner og Raging Bull, men lommeboka er hardt nok såret som den er nå, så jeg klarte å holde meg i skinnet. :)

Lenke til kommentar
The Alamo 99kr på europris

5887851[/snapback]

undervurdert film egentlig.

men så liker jeg den type filmer da.

veldig tøft å se når de fyrer av Canister på degosene

5890088[/snapback]

Vel orginalen med John Wayne er bra, remaken er en møkkafilm.

Litt on topic også, fikk Smokey & The Bandit pursuit pack fra DDD i posten i dag, 14$ for tre filmer. Skulle bare ha enern, men den var ikke å få, kun alle tre. Tok en titt nå og nå blir enern gitt ut på nytt pokker. Den var jo ikke der når jeg bestilte for et par uker siden :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Spider-Man 2 39,- Lefdal

5893834[/snapback]

Jeg må snart få sett de Spider Man filmene. Er de å anbefale?

5893864[/snapback]

Sam Raimi har samme utradisjonelle tilbøyning til filmkunsten nå som han hadde for 25 år siden, og det er drit kult å se i lstørre produksjoner. Absolutt å anbefale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...