Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt på å kjøpe gudfaren filmene, er disse bra?

5880804[/snapback]

 

Er ikke noe dårlig kjøp nei :thumbup:

 

Edit:

 

Selvfølgelig min flaks, tre filmer som jeg skulle forhåndsbestille fra DDD hadde slippdato samtidig :thumbdown: Noe som igjen endte opp med at jeg "måtte" fylle opp ordrene med litt film opp til 200 kroners grensa, mindre frakt per film. Det er en slags logikk et eller annet sted her, men jeg sliter med å finne den for å si det sånn.

 

6$:

Black Sheep

Twins

Mercury Rising

The Watcher

Shriek If You Know What I Did Last Friday the Thirteenth

 

7-9$

Last Man Standing

Breakdown

Dreamcatcher

The Fisher King

The Hudsucker Proxy

Bird on a Wire

 

Skulle aldri ha laget meg en ønskeliste på DDD, fryktelig lett å bare hive med noen andre titler når jeg forhåndsbestiller filmer :blush:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Ikke sett den enda, men etter å ha sett "Troy" sidestiller jeg Orlando Bloom med Chris Klein. Etter å ha gått over fra å leie til å eie bolig har filmbudsjettet gått drastisk ned, og prioritering av gode filmer bør stå sterkere enn impulskjøp. Fordelen med impulskjøp er at man èn av tyve ganger får en positiv overraskelse.

 

EDIT: Ja, kom i et pappcover som var meget blankt og pent, vet ikke om det er denne utgaven du sikter til.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Pride and prejudice - 2005

Pride and prejudice - 1995 BBC

 

Jeg synes filmen er strålende, og Keira Knightley gjør en gnistrende rolle som Elizabeth. Men Colin Firth i BBC-serien er nok MacFadyen noen hakk overlegen. Og filmen har nødvendigvis kuttet i historien, noen ganger mangler viktige poenger.

 

En langvarig forlovelse - 2004

Nydelig og sterk film!

 

A Beautiful Mind - 2001

Denne har jeg faktisk ikke sett, det var på tide...

 

The Blues Brothers - 1980

En gammel favoritt, her i 2 disc edition med utvidet utgave av filmen.

 

Kjøpt på Platekompaniet. 179,50 og 159,50 for de to første, 99,50 for resten.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Det synes faktisk jeg og. Kingdom of Heaven får ufortjent mye kjeft.

 

Kingdom Of Heaven kommer i en 4-disc Director's Cut utgave som er 40 minutter lengre, 23. mai på R1 ihvertfall. Etter hva jeg har lest er den svært mye bedre og utfyllende enn kinoutgaven.

 

Edit: Fikk en skikkelig sleaze film i dag, Sliver (Unrated), nettopp ute på R1. Til forsvar var den usannsynlig billig, $7, sikkert ikke uten grunn.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Kingdom Of Heaven kommer i en 4-disc Director's Cut utgave som er 40 minutter lengre, 23. mai på R1 ihvertfall. Etter hva jeg har lest er den svært mye bedre og utfyllende enn kinoutgaven.

 

Nå fikk jeg veldig "Yay and Nay"-følelse her. Synes det var alt for lite ekstramateriale på dobbeldisceren, men samtidig så har jeg nå dobbeldisceren, og må begynne å kvitte meg med den om jeg skal ha 4-disceren. :hm:

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi mobbe, bra film synes jeg...

5882243[/snapback]

Det synes faktisk jeg og. Kingdom of Heaven får ufortjent mye kjeft.

 

Forresten, er det den versjonen som har "glimmerpapir" på forsiden? Den er isåfall veldig fin og et røverkjøp uten like.

5882255[/snapback]

Tenkte meg den kom til å komme. :p For min del likte jeg ikke filmen, men siden du sier den blir bedre, får jeg vel kanskje gi den en sjanse til. :mad:

Lenke til kommentar
Det synes faktisk jeg og. Kingdom of Heaven får ufortjent mye kjeft.

 

Kingdom Of Heaven kommer i en 4-disc Director's Cut utgave som er 40 minutter lengre, 23. mai på R1 ihvertfall. Etter hva jeg har lest er den svært mye bedre og utfyllende enn kinoutgaven.

 

Edit: Fikk en skikkelig sleaze film i dag, Sliver (Unrated), nettopp ute på R1. Til forsvar var den usannsynlig billig, $7, sikkert ikke uten grunn.

5882510[/snapback]

 

Takk for tipset, bestilles nå :)

 

Sliver er ikke bra, vet ikke hva som er verst Stephen Baldwin eller Cindy Crawford...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kingdom of Heaven er ikke verdt å ha på DivX engang. En av fjorårets desidert dårligste filmer.

 

Fant nettopp ut hvorfor alle bestillingene mine blir declined på play. Har skrevet feil kortnummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...