Shulgin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 "Idi i smotri" (Come and See). Herre min hatt som jeg gleder meg til å se den filmen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Siste jeg kjøpte var "David Lynch: Triple Bill" som inneholder "Lost Highway", "Ereaserhead" og "Mullholland Drive". Har hørt så mye bra om Lynch men aldri sett han så jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Siste jeg kjøpte var Star Wars-pakken. 3 ekstremt gode filmer. :-) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Siste filmen(e) jeg kjøpte, var på Spiderman. Er sånn at man kan ta tre filmer, og betale for gjennomsnittsprisen av to eller noe sånn. Hvertfall genialt. - Det absolutte mareritt - t3 - robocop triologien alle disse fem dvd'ene kostet meg under 200 kroner til sammen Begynner å bli en drøy mnd eller to siden, siden jeg holder på å teste ut film24.no nå. Blir billigere i lengden, og jeg synes det fungerer like greit som å kjøpe filmene egentlig Endret 1. oktober 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 The Man on the Moon. Er kjempefornøyd, skal se den i helgen! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Siste jeg kjøpte var Predator 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Var på Elkjøp og kjøpte SW-pakka. Blir en bra helg Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Var på Elkjøp og kjøpte SW-pakka. Blir en bra helg Jeg kjøpte meg også Star Wars Trilogien i går. Jeg vet ikke om jeg kommer til å se på den denne helgen da. Men jeg skal nok se på den, før eller senere. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kjøpte Predator 1&2 i dag hos Lefdal for 99kr/stk. To meget brae filmer. Blir en finn film kveld i kveld Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kjøpte "Two disc special edition" av "One flew over the cuckoo's nest" eller Gjøkeredet som den norske tittelen er. God gammel klasikker. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Leon "The Proffesional" Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det var "skred" på den lokale videosjappa så jeg fikk med meg noen filmer til en billig penge (kr 50 pr. stk.); The Score 25th Hour Confessions Of A Dangerous Mind Analyze This Ripley's Game Vanilla Sky Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg kjøpte meg Matrix Reloaded & Flåklypa Grand Prix Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Siste jeg kjøpte var Predator 1 Da har du kjøpt Predator Siste inn i sammlingen er Drive - Special Collector's Edition Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kjøpte Star Wars pakka i dag, som veldig mange andre har gjort før meg. :-) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Werckmeister Harmonies og Damnation av Béla Tarr. Storgleder meg. Jeg handler meg vel snart et par normaliteter fra Play.com for en gangs skyld. The Nightmare Before Christmas og Requiem for a Dream kanskje. Ikke helt sikker. *Telle penger* Endret 2. oktober 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Rambotriologien og Ali her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå