Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er det du handler fra _crs_? ser at du så og si altid ligger et par dollar under de prisene som jeg finner? Sleeper Cell kjøpte jeg selv for 20$ ikke det at det er veldig dyrt...

 

Hvor mye lenger er dir. cuten av Crash? Mener at jeg leste et eller annet sted at den var ca. 20 minutter lengre.

Lenke til kommentar
Hvor er det du handler fra _crs_? ser at du så og si altid ligger et par dollar under de prisene som jeg finner? Sleeper Cell kjøpte jeg selv for 20$ ikke det at det er veldig dyrt...

 

Hvor mye lenger er dir. cuten av Crash? Mener at jeg leste et eller annet sted at den var ca. 20 minutter lengre.

 

Jeg kjøper direkte fra en grossist i USA, en jeg kjenner som jobber der som fikser det.

 

Nye utgaven av Crash er faktisk ca. 5 minutter kortere enn den gamle. Etter hva jeg har hørt har regissøren klippet den noe tightere. Har ikke rukket å se den enda så skal ikke uttale meg 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Hvor er det du handler fra _crs_? ser at du så og si altid ligger et par dollar under de prisene som jeg finner? Sleeper Cell kjøpte jeg selv for 20$ ikke det at det er veldig dyrt...

 

Hvor mye lenger er dir. cuten av Crash? Mener at jeg leste et eller annet sted at den var ca. 20 minutter lengre.

 

Jeg kjøper direkte fra en grossist i USA, en jeg kjenner som jobber der som fikser det.

 

Nye utgaven av Crash er faktisk ca. 5 minutter kortere enn den gamle. Etter hva jeg har hørt har regissøren klippet den noe tightere. Har ikke rukket å se den enda så skal ikke uttale meg 100% sikkert.

5832495[/snapback]

 

Se der ja, kontakter er greit å ha :yes:

Lenke til kommentar

Ang. Crash ble jeg litt forvirret nå, baksiden av gamle versjonen står det at den er 122 min. lang mens Director's Cut står det er 115 min. Begge i NTSC selvsagt. Men IMDB lister filmen som 113 min. lang. I så fall er den nye utgaven 2 min. lengre.

 

Edit: Ok, jeg sjekket begge discene i spiller, den gamle er 113 min. lang og dermed står det feil på coveret. Den nye er 115 min. lang så 2 min. lengre er korrekt.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Da kommer jeg ikke til å bytte ut den jeg har nå, hadde det hvert 15-20 minutter så skulle jeg ha vurdert det.

 

Jeg mener også å ha lest at regissøren har vært ute med klippesaksa her og der. Men har som sagt ikke sett på den enda. Uansett er jeg en sucker for dobbelt/trippelt/etc kjøp av filmer jeg liker, og prisen var heller ikke så avskrekkende. ;)

Lenke til kommentar

I kjøpte The Simpsons Backstage Pass. Hehe, kul den. har 4 episoder, og da handler dem alle om musikk.

Anbefales for Simpsons fan.

 

Men noen som vil anbefale en BRA bilfilm.

Har Christine( utrolig tøff en)

Gumball 3000

Canonball run 3

2F2F

Starsky and Hutch

The last ride

DUEL

Vanishing Point( den med den hvite Challangere`n)

Taxi 1

Highwayman

 

Ønsker å kjøpe en ny, men bør være bra, og ikke sånn overdrevet som 2F2F.

Håper ikke dette blir for offtopic.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Der var den koreanske utgaven av Tom yum goongTom yum goong (med engelske tekster) i hus, fra DVD from Korea.

 

Hva betalte du i frakt for den hos DVD From Korea? Ser YesAsia har den for $26.99 inkl. frakt.

 

Idiotisk nok har jeg ikke fått kjøpt den enda. ;)

5840131[/snapback]

Med frakt (rekommandert sending) kom den på USD29,87.

For å få fri frakt hos YesAsia må du opp i USD39 (og da ryker det jo i forhold til mva-grensa).

Begge stedene har jo svært godt servicenivå, etter min mening er DvdfromKorea hakket bedre (blant de beste etailerne der ute uansett land/verdensdel, og etter min erfaring er YeonDVD den eneste koreanske som er i nærheten).

Lenke til kommentar
Med frakt (rekommandert sending) kom den på USD29,87.

For å få fri frakt hos YesAsia må du opp i USD39 (og da ryker det jo i forhold til mva-grensa).

Begge stedene har jo svært godt servicenivå, etter min mening er DvdfromKorea hakket bedre (blant de beste etailerne der ute uansett land/verdensdel, og etter min erfaring er YeonDVD den eneste koreanske som er i nærheten).

 

Hmm, da var ikke YesAsia noe bra alternativ nei. Ser KoreanDVDs har den til $20.99, de har jeg bestilt fra før, frakten blir på ca. $6. Så da slår vi til der. ;)

Lenke til kommentar

Nettopp mista helt styringa og bestilt:

 

The Whole Ten Yards

The Whole Nine Yards

25th Hour

Edward Scissorhands

Forrest Gump

Corpse Bride

Titanic (4disc)

Fallen

 

Hele "pakka" hos Play.com. Begynner å bli farlig mange invisteringer av filmer i måneden nå!

Lenke til kommentar

Kwai tsan tseh / Wheels on Meals med trioen Jackie Chan, Sammo Hung og Yuen Biao :w00t:

 

Lashou Shentan / Hard Boiled Tartan Asia Extreme

 

Begge fra play.com

 

The Nightmare On Elm Street - The Ultimate Collector's Edition ingen stor fan av denne serien men har ikke sett de to siste, så da hadde jeg jo en grunn til å handle litt. Også får jeg jo sett de første igjen, lenge siden sist.

 

Fra amazon.co.uk

 

I morgen så skal jeg ta en liten opptelling over alle kjøpene mine denne månden, tror jeg ligger litt over gjennomsnittet for å si det sånn. :ermm:

Visa kortet ligger med ispose og krampetrekkninger borti en krok og griner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...