Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Sist jeg var hos Avalon i Trondheim kjøpte jeg en sett med de 9 første Star Trek filmene til bar 640 kroner. Det er jo fint når de har 60% rabatt på DVDer der selv om det begynner å bli lite bra igjen.

 

Star Trek: The Motion Picture

Star TrekII: The Wrath of Khan

Star Trek III: The Search for Spock

Star Trek IV: The Voyage Home

Star Trek V: The Final Frontier

Star Trek VI: The Undiscovered Country

Star Trek VII: Generations

Star Trek VIII: First Contact

Star Trek IX: Insurrection

 

Jeg har ikke sett alle enda, men de jeg har sett er stort sett bra. Bare synd at det ser ut som DVD spilleren min ikke takler å spille av noen av filmene, det er som om det er hakk eller støv på DVD som det ikke er og det fryser stadig vekk. Min DVD spiller på PCen har ingen problemmer med dem. Nå er det bare en Star Trek film jeg ikke har, kanskje dette fører til at jeg skaffer meg noe mer Star Trek serier som jeg ikke har noe av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe...Har ikke sett den før, men en film med en såpass absurd tittel må jo inn i filmsamlingen. Og jeg har hatt lyst på den siden første gang jeg leste om den på Filmmagasinet eller så var det på Badmovies.org.

5813943[/snapback]

Apropos filmmagasinet. Jeg var ikke kar om å finne kultsidene i det nyeste nummeret (med V for Vendetta på forsiden). Kan det være at de har sløyfet den beste delen av bladet? :cry:

Lenke til kommentar
Hehe...Har ikke sett den før, men en film med en såpass absurd tittel må jo inn i filmsamlingen. Og jeg har hatt lyst på den siden første gang jeg leste om den på Filmmagasinet eller så var det på Badmovies.org.

5813943[/snapback]

Apropos filmmagasinet. Jeg var ikke kar om å finne kultsidene i det nyeste nummeret (med V for Vendetta på forsiden). Kan det være at de har sløyfet den beste delen av bladet? :cry:

5814418[/snapback]

 

Nå er ikke jeg en ivrig leser av Filmmagasinet i papirversjon. Sjekker bare nettsidene i ny og ne, i håp om at det har skjedd saker og ting på Kult sidene, men det har vært lenge siden det har skjedd noe der. Har funnet mange potensielle filmkjøp der opp gjennom årene, så jeg håper de oppdaterer Kult sidene igjen snart.

Lenke til kommentar
Hehe...Har ikke sett den før, men en film med en såpass absurd tittel må jo inn i filmsamlingen. Og jeg har hatt lyst på den siden første gang jeg leste om den på Filmmagasinet eller så var det på Badmovies.org.

5813943[/snapback]

Apropos filmmagasinet. Jeg var ikke kar om å finne kultsidene i det nyeste nummeret (med V for Vendetta på forsiden). Kan det være at de har sløyfet den beste delen av bladet? :cry:

5814418[/snapback]

Var det ikke den delen som handlet om menn i kvinneklær? Leste den mens jeg ventet på V for Vendetta, og synes jeg så noe om Glen or Glenda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...