pertm Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Sist jeg var hos Avalon i Trondheim kjøpte jeg en sett med de 9 første Star Trek filmene til bar 640 kroner. Det er jo fint når de har 60% rabatt på DVDer der selv om det begynner å bli lite bra igjen. Star Trek: The Motion Picture Star TrekII: The Wrath of Khan Star Trek III: The Search for Spock Star Trek IV: The Voyage Home Star Trek V: The Final Frontier Star Trek VI: The Undiscovered Country Star Trek VII: Generations Star Trek VIII: First Contact Star Trek IX: Insurrection Jeg har ikke sett alle enda, men de jeg har sett er stort sett bra. Bare synd at det ser ut som DVD spilleren min ikke takler å spille av noen av filmene, det er som om det er hakk eller støv på DVD som det ikke er og det fryser stadig vekk. Min DVD spiller på PCen har ingen problemmer med dem. Nå er det bare en Star Trek film jeg ikke har, kanskje dette fører til at jeg skaffer meg noe mer Star Trek serier som jeg ikke har noe av. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Killer Klowns from Outer Space 5813328[/snapback] AHh, godfilmen. 5813475[/snapback] Hehe...Har ikke sett den før, men en film med en såpass absurd tittel må jo inn i filmsamlingen. Og jeg har hatt lyst på den siden første gang jeg leste om den på Filmmagasinet eller så var det på Badmovies.org. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Fikk endelig med meg "The Matrix" hjem idag, har vært på tanken lenge, men når jeg fant den til 59 kroner på lokale videobutikken kunne jeg ikke si nei! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Alexander The great 5814047[/snapback] Aaaltfor lang film Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Mitt Siste innkjøp er Wallace & Gromit - Varulvkaninens Forbannelse http://www.imdb.com/title/tt0312004/ Kjøpt på Platekompaniet for 159,- kr Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Alexander The great 5814047[/snapback] Aaaltfor lang film 5814169[/snapback] Har ikke sett den enda jeg.. Kanskje like greit det da, men ingen slår slutten på ringenes herre, den slutter jo 10 ganger da, trodde filmen var slutt jeg, men var jo igjen 30-40 min.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hehe...Har ikke sett den før, men en film med en såpass absurd tittel må jo inn i filmsamlingen. Og jeg har hatt lyst på den siden første gang jeg leste om den på Filmmagasinet eller så var det på Badmovies.org. 5813943[/snapback] Apropos filmmagasinet. Jeg var ikke kar om å finne kultsidene i det nyeste nummeret (med V for Vendetta på forsiden). Kan det være at de har sløyfet den beste delen av bladet? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hehe...Har ikke sett den før, men en film med en såpass absurd tittel må jo inn i filmsamlingen. Og jeg har hatt lyst på den siden første gang jeg leste om den på Filmmagasinet eller så var det på Badmovies.org. 5813943[/snapback] Apropos filmmagasinet. Jeg var ikke kar om å finne kultsidene i det nyeste nummeret (med V for Vendetta på forsiden). Kan det være at de har sløyfet den beste delen av bladet? 5814418[/snapback] Nå er ikke jeg en ivrig leser av Filmmagasinet i papirversjon. Sjekker bare nettsidene i ny og ne, i håp om at det har skjedd saker og ting på Kult sidene, men det har vært lenge siden det har skjedd noe der. Har funnet mange potensielle filmkjøp der opp gjennom årene, så jeg håper de oppdaterer Kult sidene igjen snart. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hehe...Har ikke sett den før, men en film med en såpass absurd tittel må jo inn i filmsamlingen. Og jeg har hatt lyst på den siden første gang jeg leste om den på Filmmagasinet eller så var det på Badmovies.org. 5813943[/snapback] Apropos filmmagasinet. Jeg var ikke kar om å finne kultsidene i det nyeste nummeret (med V for Vendetta på forsiden). Kan det være at de har sløyfet den beste delen av bladet? 5814418[/snapback] Var det ikke den delen som handlet om menn i kvinneklær? Leste den mens jeg ventet på V for Vendetta, og synes jeg så noe om Glen or Glenda? Lenke til kommentar
arianar Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Var på platekompaniet og kjøpte Kamilla og Tyven 1 og 2 http://www.imdb.com/title/tt0202965/ Gleder meg til å se de! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Kjøpte The Texas Chain Saw Massacre: Collectors Edition ('74 versjonen) på Shell for 79,- igår Endret 27. mars 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tok en tur innom Filmfabrikken idag, der kjøpte jeg: El Dorado 99,- The Man Who Shot Liberty Valance 99,- Crash (2004) 149,- Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Billigsalg på bensinstasjon. Kos med hjemmelaget pizza og film: Boys don't cry Hitch Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kjøpte akkurat Kingdom of Heaven og elsket den ... Bravheart 2 for å si det sånn. Ridley Scott skuffer aldri! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 uhhmm... Fluenes Herre... lættis opplegg Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kjøpte Doom på en bensistasjon for 199 spenn. Måtte nesten bare ha filmen, siden jeg digger spillene. Filmen var riktignok ikke noen höjdare. mvh Pantera Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kjøpte Doom på en bensistasjon for 199 spenn. Måtte nesten bare ha filmen, siden jeg digger spillene. Filmen var riktignok ikke noen höjdare. mvh Pantera 5830264[/snapback] Ja kjøpte den jeg også. Å nei, den er absolutt ikke noe höjdare. Men det er akkurat det du sa som fikk den filmen der laget. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Röd snö. Kjøpt hos Notabene for 199,- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Pink Flamingos (1972): 25th Anniversary Edition - John Waters 65,- + frakt fra DVDpacific. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå