Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Abraxas, Guardian of the Universe (1991)

 

abraxas.jpg

 

An alien "policeman" (Abraxas) arrives on Earth to apprehend a renegade of his own race who impregnates a woman with a potentially-destructive mutant embryo.

 

Badmovies.org - Abraxas - Sample

 

There is nothing like guys fighting to soothing music, in addition to fireworks going off at random. Ha! You thought I was joking about the soundtrack didn't you?

 

 

Hva jeg betalte? 19,- hos DVDpacific.

Lenke til kommentar
Husker ikke helt systemet, men du betaler et fast beløp per pakke og deretter for hvor mange disker som er med (vil tro at det er noe sånn som 10-15 kr i fast beløp og 5-10 kroner per disk).

 

For en 1-disk's film så koster det ca 20,- i frakt.

 

Men billigste fraktmåte fra DVDPacific (surface mail) kan da svært lang tid, opp til 3-4 uker.

Lenke til kommentar
Men billigste fraktmåte fra DVDPacific (surface mail) kan da svært lang tid, opp til 3-4 uker.

5787002[/snapback]

Det virker som det er litt tilfeldig hvor lang tid det faktisk tar. Jeg har opplevd at det har tatt kortere tid med overflateforsendelser enn med de som skulle gå via fly.

 

Men, du har helt rett i at det tar ganske lang tid med DVDpacific.

Lenke til kommentar
Husker ikke helt systemet, men du betaler et fast beløp per pakke og deretter for hvor mange disker som er med (vil tro at det er noe sånn som 10-15 kr i fast beløp og 5-10 kroner per disk).

 

For en 1-disk's film så koster det ca 20,- i frakt.

5786913[/snapback]

 

Så hvis det en singel disc versjon av en film så kommer frakten på 20 kroner, men hvis man da kjøper 2 disc versjonen så koster det 5-10 kroner ektra?

 

Denne månden blir "stygg" når det kommer til filmkjøp :no:

 

Fikk litt fra DDD i dag også:

 

Stalag 17 SCE

Derailed

R-Point

Pollock

Capote

Lenke til kommentar
Så hvis det en singel disc versjon av en film så kommer frakten på 20 kroner, men hvis man da kjøper 2 disc versjonen så koster det 5-10 kroner ektra?

5790631[/snapback]

For å være helt ærlig så er jeg ikke helt sikker. Jeg tror faktisk det er sånn det fungerer. 0,89$ per disk eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Da kan det jo bli dyrt i lengden hvis man kjøper tv serier med 6-7 disker per boks...

5790840[/snapback]

Box sets lønner det seg ofte å kjøpe på DDD i stedet (med mindre selve boksen ligger under mva-grens ho Pacific, men ikke hos DDD).

Eller aller helst gjøre unna på det omtrent halv-årlige 20%off-kupong-salget til DDD.

 

Appropos Deep Discount:

:cry: ; På en fler-tittel-bestilling sendte de nettopp ut en tittel over en uke før release date, mens jeg hadde regnet med/basert meg på/håpet på at den tittelen som var utgitt og in stock skulle bli sendt først, og denne om et par dager (den første tittelen godt under mva-grensa, den andre hårfint under, de med slipp-dato seinere er under med god margin, og med god tid mellom utgivelsesdatoer).

Visste det var en sjanse å ta da jeg bestilte, men hadde egentlig større tro på at den allerede utgitte tittelen ville bli forsinket og sendt sammen med enn at de skulle sende ut før R/D. :cry:

Lenke til kommentar
Da kan det jo bli dyrt i lengden hvis man kjøper tv serier med 6-7 disker per boks...

5790840[/snapback]

Box sets lønner det seg ofte å kjøpe på DDD i stedet (med mindre selve boksen ligger under mva-grens ho Pacific, men ikke hos DDD).

Eller aller helst gjøre unna på det omtrent halv-årlige 20%off-kupong-salget til DDD.

 

Appropos Deep Discount:

:cry: ; På en fler-tittel-bestilling sendte de nettopp ut en tittel over en uke før release date, mens jeg hadde regnet med/basert meg på/håpet på at den tittelen som var utgitt og in stock skulle bli sendt først, og denne om et par dager (den første tittelen godt under mva-grensa, den andre hårfint under, de med slipp-dato seinere er under med god margin, og med god tid mellom utgivelsesdatoer).

Visste det var en sjanse å ta da jeg bestilte, men hadde egentlig større tro på at den allerede utgitte tittelen ville bli forsinket og sendt sammen med enn at de skulle sende ut før R/D. :cry:

5794372[/snapback]

 

Går og venter på det salget, har vel en 10-15 bokser som ligger i 35$ +- som skal handles inn :) Så da blir det et stk boks/tv-serie + fire fem forhåndsbestillinger per ordre tenker jeg...

 

Har gått på den smellen et par ganger alt, like moro hver gang. :no:

 

Edit: Fikk en så kalt kinderegg film i posten i dag. Tre ting på en gang, et stk film, et stk lyd og et stk LUKT. Noen som klarer å gjette vilken film :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Var innom OBS! i dag og måtte plukke opp noen filmer.. nå begynner det å bli en del filmer jeg har liggende som DVD-profiler ganske enkelt ikke kjenner igjen på tallkoden.

 

Anyways:

 

DOOM

Deathwatch

Valiant

 

 

JaCer: Jeg sjekket nettopp Amazon.co.uk, og Quadrology koster £25 (pluss frakt) der. Kjøpte det brukt eller noe?

 

Sjekk forresten denne utrolig tøffe samleboksen med Alien Quadrology... hadde jeg hatt mer cash til overs ville jeg absolutt hatt den (vel.. jeg vil absolutt ha den uansett..):

 

Veldig spesiell Alien Quadrology samleboks

 

Edit 2: Jeg så nettopp at Play.com har påskesalg, og de tar £17.99 for Alien Quadrology pakken :) tror jeg kjøper det derfra.

 

Edit 3 (vil unngå å bidra til småprat i tråden): Jeg er selvfølgelig klar over at det blir moms på Alien Quadrology pakken, men det blir billigere uansett enn å kjøpe den her i landet. Vel, vi kan se hva påsken bringer av tilbud her på berget..

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...