Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bør jeg se Fire Walk With Me uten å ha sett sesong 2?

5774407[/snapback]

TP: FWwM foregår før serien, og regner med at du har sett den (neppe nødvendig for å få utbytte av filmen, men mye av det som skjer i serien vil bli "spoilet" av filmen).

Anbefaler sterkt å vente til resten av TP er ute.

Lenke til kommentar
Bør jeg se Fire Walk With Me uten å ha sett sesong 2?

5774407[/snapback]

TP: FWwM foregår før serien, og regner med at du har sett den (neppe nødvendig for å få utbytte av filmen, men mye av det som skjer i serien vil bli "spoilet" av filmen).

Anbefaler sterkt å vente til resten av TP er ute.

5774711[/snapback]

Og siden dette var den Twin Peaks-posten som var lettest å finne:

Siste om Twin Peaks Sesong 2, fra dugpa:

Mulig utgivelse i hvert fall i Tyskland 1. juni:

March 7th 2006

Paramount Hints at Twin Peaks Season 2 DVD and News from Germany

The awesome website, TVSHOWSonDVD.com has an interesting article about a Twin Peaks promotional image that is up on the Paramount Press site. While it's no secret that Paramount plans on releasing Season 2 on DVD, the big questions are "When?" and "How will the quality compare to the Artisan Season 1 Boxed Set?" Well, previously we were told that Lynch would not be able to begin doing the transfers until he is finished with mixing Inland Empire, which won't be for another month or two I would guess. Interesting enough, I received an email today letting me know that according to the German "DVD-Magazin" (Issue 03/06 April, page 77) the Season 2 DVD Set of Twin Peaks RC2 will be released in Germany on June 1st. 2006, with reports that they are going to release all 22 Episodes of Season 2  in one set and not split in as it had been stated earlier. Well, this is quite interesting news. So back to the original questions... Will Twin Peaks Season 2 be released in June or will it wait until Lynch has more time to supervise the transfers. Even so, if Season 2 gets released in June, what will the transfers look like? Unless someone at Paramount wants to return my emails, and you know who you are, I guess we will have to just wait and see.

Lenke til kommentar

Jeg følte plutselig for å kjøpe en del filmer, og her er resultatet:

 

Collateral - 100 kroner på Rimi

 

The Talented Mr. Ripley, Privates on Parade, Unbreakable, The Passion of the Crist - totalt 300 kroner på Free Record Shop.

 

The Simpsons sesong 2 og 4 - totalt 500 kroner på Platekompaniet

The Shield sesong 1 - 300 kroner, Platekompaniet

The Quentin Tarantino Collection - 300 kroner, Platekompaniet

Team America: World Police - 100 kroner, Platekompaniet

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Det er blitt bekreftet at den koreanske utgaven av Tom yum goong (i noen markeder kjent som Ong-bak 2, selv om det ikke er noen sammenheng utover de som deltar) er den første noenlunde lett tilgjengelige ofisielle dvd'en med engelske undertekster.

Jeg bestilte min fra DVD From Korea for ~200 med frakt, fåes også fra f.eks YesAsia. Begge etailere anbefales.

Hvis mange nok sender email med forespørsel (med poengtering av at den har engelske undertekster) til CD Wow er det en god mulighet for at de tar denne utgaven inn (de har/har hatt en annen utgave uten engelske undertekster).

 

post-24892-1142886092_thumb.gif

Lenke til kommentar
Det er blitt bekreftet at den koreanske utgaven av Tom yum goong (i noen markeder kjent som Ong-bak 2, selv om det ikke er noen sammenheng utover de som deltar) er den første noenlunde lett tilgjengelige ofisielle dvd'en med engelske undertekster.

Jeg bestilte min fra DVD From Korea for ~200 med frakt, fåes også fra f.eks YesAsia. Begge etailere anbefales.

Hvis mange nok sender email med forespørsel (med poengtering av at den har engelske undertekster) til CD Wow er det en god mulighet for at de tar denne utgaven inn (de har/har hatt en annen utgave uten engelske undertekster).

 

post-24892-1142886092_thumb.gif

5784491[/snapback]

 

Den der filmen er så rå at jeg alle martial arts fans bure sett denne filmen. Men som Njål sier har den ingenting med Ong Bak å gjøre selv om historien er så og si den samme. Satser på at en utgave kommer med engelske tekster som den britiske utgaven av Ong Bak (den var bra den).

Lenke til kommentar

Sist jeg kjøpte film (tror jeg) var i 1996. Det var Alladin og Røvernes Konge på video. Da var jeg 6 år, og kjente en jente fra Israel på samme alder som hadde samme fim på hebraisk. Hendte stadig at vi byttelånte på disse filmene. Husker ikke hva filmen min kosta.

 

Og det var for 10 år siden... Nå får vi filmene våre fra www.************.org og diverse lan også kjører vi en del "backups" av filmene vi har lånt.

 

(Jeg vet at nettadressa er sensurert. Jeg har lest retningslinjene, der det står at man ikke skal linke til piratsider her på forumet.) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...