Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet jeg, har alle selv.

 

Fått litt moro selv. Tre sesonger med Millennium og fikk 2 sesonger med 3rd rock from the sun i posten i dag, mens de to siste kommer vel til mandagen håper jeg.

 

Andre filmer som har dukket opp de siste ukene. Life of brian, Kiss Kiss, Bang Bang (anbefales), City Heat, the outlaw josey wales, a perfect world, walk the line (anbefales), North Country, To kill a mockingbird, Sin, Forrest Gump, Windtalker's Dir.Cut, Boondock Saints SE, King Kong ('33), King Kong ('76), Ed Wood, Anatomy of a murder, Just Friends (lo så tårene trillet til tider), Jarhead (anbefales), Good night, and good luck (anbefales), A History of Violence (anbefales)

Lenke til kommentar
Brazil £5.99

5769121[/snapback]

Litt av en film..

5769337[/snapback]

 

Smak og behag. Jeg likte den nå i allefall. Ikke hva man ser hver dag (og handlingen var vel også litt vanskelig å finne).

5771632[/snapback]

1. Alle vet at alt er smak og behag, så du trenger ikke nevne det i hytt og pine.

2. Jeg elsket den.

5772636[/snapback]

 

1. Jeg VIL nevne det i hytt å pine!

2. Åja. Trodde av en eller annen grunn at du nesten var litt ironisk eller noe. Litt vanskelig å forstå slikt på "papiret". :)

Lenke til kommentar
24: 179 kr.

5773034[/snapback]

Penis. Denne kjøpte jeg i går for 260 kroner. Wae4, som man sier.

 

Fikk også bursdagspresang av min fetter forrige helg. Den bestod av

- The Terminator - Ultimate Edition

- Terminator 2 - The Ultimate Edition

- Apollo 13 - Special Edition

- High Fidelity

 

:)

Lenke til kommentar
Man får 24 (sesong 1-4) for under 200,- per sesong på amazon.co.uk. ;)

5773521[/snapback]

Er ikke sikker på om jeg vil kjøpe alle med det samme. Ettersom jeg har sett sesong 2,3 og 4 er de vel ikke like spennende å se om igjen. :hmm: Gleder meg i alle fall til å se Sesong 1. Helgen ryker til nå. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...